29.09.2012

Anna Dello Russo ve H&M

Sonunda hevesle beklediğim kolleksiyon satışa sunuluyor!!!Tabiki ADR H&M işbirliğiyle hazırlanmış aksesuar kolleksiyonu..Kendi giyim zevkimden de tahmin ettiğiniz gibi her tür aksesuarı çok seven hatta bayılan bir kadınım:)))Bu kolleksiyonda tam bana göre!!!Bolca altın kullanılmış ve kolleksiyon bence inanılmaz gösterişli olmuş..İçinden almayı düşündüğüm daha doğrusu hayal ettiğim parçalardan bir derleme yaptım..Hayal ettiğim diyorum çünkü o kadar kuyrukta bekleyip alamamakta var!!!
Sizlerde bu kolleksiyonla ilgili yorumlarınız lütfen benimle paylaşın.Bende böylece rakiplerimi öğrenmiş olurum:)))))
 
 
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. Seçtiğiniz ürünlerden mavi taşlı çantayı bende almak istiyorum ama neyle kullanabileceğimi düşünüyorum...sizce?

    YanıtlaSil
  2. İnşaallah bitmeden favori parçanıza sahip olursunuz ama bu yorumunuzdan sonra bir rakibiniz daha çıktı:)))))

    YanıtlaSil
  3. Valizi ne zaman kullanabilirim?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...