21.03.2013

ORTAYA KARIŞIK..!!!!

Heyoooo herkeseee günaydın...!!!!Bu güzel ve deee güneşli perşembe gününde ortaya karışık cinsinden kıyafetimle karşınızdayım...hahaa..neden ortaya karışık çünküü instadan beni takip edenler biliyor..Dün edindim bu espadrilleri...Vee aslında espadril dediniz mi ya çok sıcak bahar günlerinde ya da yaz giyilir diye bilirdik ..Fakat bunlar deri vee şimdi giydim giydim hahaa daha sıcak hava da ayağım kesin pişik olur yani..:))Kısacası benim için bunlar yazlık espadril değil deri babetler..!!!
Aslına bakarsanız bunları ilk gördüğümde karar vermiştim deri skinnyle giymeye..Takıntılı bi tip olduğumdan( hahahaa böyle de kendimi bilirim yani..)başka bi şeyle giymeyi düşünmedim bile..Belki bi daha ki sefere boyfiend jeanle denerim..:))
Üzerime V2k den aldığım Batman tshirtümü(kiii benzeri Zara'da var zaten )giydim..Ceket olarak gene V2k ceketimi aldım amaa deri ceket de giyebilirim...Çantam da Celine trapeze..hahaa..Bu çanta da başka bi takıntım biliyosunuz..Gidiyorum geliyorum elime bunu alıyorum..Neyse ki alıştınız artık..:))
Pekiii ben bugün nereye gidiyorum...Meşhurrrr tshirtlerimin son hallerini görmeye...Oleyyyy gerçekten heyecanlıyım kızlar...!!!Diğer deli yani Burcuyla buluşucam vee biraz tshirtler biraz sohbet az yemekkkten oluşan bi gün geçirmeyi planlıyorum...Sizlere de bu harika perşembe gününde muhteşemmmmm anlar diliyorum..Tabağınızdaki diyet yemeklerini kebap gibi görmeniz dileğiyle hepinizi öpüyorummm..!!!!









22 yorum:

  1. tshirtlerin süper olacak sanırım merakla bekliyorum azracım. bugün nefissin herşey gönlünce olsun .yelda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yelda..:))İnşallah güzel olacaklar...Benimde tek dileğim bu..:))Öpüyorummm

      Sil
  2. azra özel olmassa eşin ne iş yapıyor acaba.merak ettim(:meraklı takipçiler sınır tanımıyo diyebilirsin ama cevap vereceğini düşünüyorum.zynp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep hahaa öyle bi şey demiycem çünkü benimde takip ettiğim bloggerlar var vee tabiki bende özel hayatlarını merak ediyorum..:))Şöyle söyliyim...Kendisi moda yada tekstil sektöründe değil...Bu konularda fazlasıyla vizyon sahibi bi adam amaa işi bambaşka bi konuda vee ticaret hayatında..Yani başka bi deyişle sanayici ...hahaa ayy amma lafı döndürdüm..En baştan sadece bunu desem yeterli olacaktı galiba..:)))Öpüyorummmm

      Sil
  3. Cnm ceketi görür görmez zaten içimden herhalde bir toplantıya veya projesiyle ilgili bir görüşmeye gidiyor dedim ;)) bu arada babetler çok tarz ben de zaten siyahını beğenmiştimmm ;) çok yakışmış. Şu an sana hasta yatağımdan yazıyorum işe gidemedim :( neyse sana kolay gelsin kendine iyi bak çokk öpüyorum Miray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Müray veee çok geçmiş olsun...Aslında ceket toplantıya gittiğimden değil de canım giymek istediğimden üzerimde hahaaa zburcu o kadar yakın arkadaşım ki onun yanına resmi gitmeme gerek olmuyor..:))Espadrillerinde siyahını beğenmene ayrıca sevindim tabi...Öptümmm

      Sil
  4. Kıyafetler cok hoş. Ama espadril ne kadar chanel olursa olsun biraz pazar isi gibi duruyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Çok teşekkürler amaaa neticede bunlar espadril zaten hahaa yani Chanel de olsalar çok fazla bi şey beklememek lazım..:))Öptümmm

      Sil
  5. deri skinny markasını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  6. Her gün bi, doz Azra diyete iyi gelir! muhteşemsin her zaman ki gibi <3<3<3

    arzusanli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Arzu..:))Çok ama çok teşekkürler...Sevgilerrr

      Sil
  7. Yine muhteşem birleştirdin parçaları Azracım:=)Tarzını çook beğeniyorum evvett stil budur işte!kafası en karışık moda severler senden ilham almalı bence- iltifat olsun diye söylemiyorum gerçekten böyle:)espadril de de çok klas duruyor ayrıca;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sibel..:))Gerçekten çok teşekkür ederim...Açıkçası kimseye ilham vermek haddim değil amaa böyle övgüler alınca çok mutlu oluyorum gerçekten..Çok öpüyorummm Sevgilerrr

      Sil
  8. Selamm:)) yine çok şıksın:) bende bu blank tayttan sipariş vericem ama beden konusunda kafam karıştı:( yorumların bazılarında kalıpların dar olduğu ve 1 beden büyük almak gerektiğini söyleyenler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Evettt yorumlara kesinlikle katılıyorum..Normalde ne beden giyiyorsan bi beden üstünü al bence de..!!!Öptümm

      Sil
  9. Selam Azra, 2 yaşındaki kızım buaralar "anne uyan-sana, kalk-sana, otur-sana'" kipiyle konuşuyor bende sana demek istiyorum ki "azra bu espadilin burnu siyah olan kırık beyazınida al-sana :)))) her ikiside çok güzeller :-) buarada yukarıda merakla ilgili bir sohbet olmuş, ben senin hani her şehirde avm leri olan bir firma varya onun gelini olduğunu düşünmüştüm ama sana uygun muhtalif yaşta birini bulamadım yönetimde :)))) ya nasıl meraklı takipcilerin var , gör :-)))) sevgiler. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Bahar..:))Bana kalsa bu espadrilin her rengini alırım çünküü tahminimden çok daha rahat çıktı..:))
      Vee eşime gelince daha fazla detaya girmiyim en iyisi..:))Nasılsa blogu yapan benim o değil hahahaa ilgi benden kayınca nasıl da kıskanıyorum hemen..!!!Öpüyorum ve sevgilerr

      Sil
  10. Tam da bugün daha keşfettiğim size ve bu güzel basit gibi görünen ama göz okşayan kombininiz için yorum atıcaktım ama alttaki ilk söz daha da hoşuma gitmişti. Uzun zamandır bu kadar içtenini görmemiştim. Başarılarınızın devamı dileğiyle...

    http://edasurucu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eda.:))Çok teşekkürler güzel sözlerin için...Her zaman yorumlarını beklerim..:))Sevgilerr

      Sil
  11. Muhteşem bir kombin. Bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba veee çokk teşekkürler.:))İyi haftasonları...!!!!Öptümm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...