25.11.2012

GÜNLÜK BAKIM RUTİNİMİN BASAMAKLARI..!!!!

Hhahahha gerçekten de çok saçma bi başlık oldu farkındayım amaaa bu kadar ürünü karşıdan çekim yapaileceğim tek yer merdivenlerdi..!!!!Takipçilerim benim bu acaip çekimlerime alışkın zaten diyerektennn gelelim bakım rutinimin detaylarına...:)))

 




Efendim sol köşede görmekte olduklarınızdan biri en sevdiğim marka olan Biodermanın nemlendiricisi...diğeri aynı markanın yüz ve göz makyajı temizleyicisi..Muhteşem bi şey..yağsız vee su bazlı...Banyodan sonra saç uçlarıma kullandığım argan yağım vee yazın güneş sonrası nemlendiricisi niyetine aldığımm amaaa kıvamını pek beğendiğim için halaaa vücut nemlendiricisi olarak kullandığım gene Bioderma vücut sütüde o köşede...










Orta bölümdekiler bi takipçimin tavsiyesiyle geçen hafta itibarıyla yapmaya başladığım saç bakımıma kullandığım ilaçlar vede otlar..Karışımın net tarifini Bermuda Şeytan Üçgeni postumda bulabilirsiniz kızlar...Yani demek istiyorumkiii yazmaya üşendimm oraya bakın..hahahah










Sağ köşe iseee şampuanlarım veee gene bi takipçimin tavsiyesiyle dün itibarıyla içine katmaya başladığım çam terebenti...Artık her şampuanımın içine katıcam..












Alttakilerde her gün kullandığımmm makyaj malzemelerim...hahahah tabiki normalde bu kadar az değiller amaaa bunlar hergüne kullandıklarım..Yanii aceleyle evden çıksam kesinlikle yanımda olacak olanlar...







Bu arada iki eyelinerı yanayana koydum...böylece benim yazın Flormardan aldığımla ablamın Londra'dan bi havayla getirdiği nasılll da aynılarmış görün diye...hahahah biliyosunuz bi havalarla getirdiler veee İstinye Park Boyner'de gördüler..hahah neyseki burda azıcık daha fiyatı farklı da teselli buldular...






İşte günlük bakım rutinim böyleee kızlar..Gene de sormak istedikleriniz varsa her zamann beklerim..:))

45 yorum:

  1. sabrınıza hayranıp...ben çok üşeniyorum uğraşmaya saçımla&yüzümle....bazen biri hergün gelsede bana bakım yapsa diyorum...çok mu tembelim ne????....:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla sabrım saçımı kaybetme tehlikesi geçirince etkisiz kaldı hahahaa bana kalsa her sabah bi makineye giricem şöyleeee herşeyimi yapan..!!!Eskiden jetgiller vardı ordaki kız girerdi öyle bi şeye..:))Öptümmm

      Sil
  2. Artan yağının markası nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oruflodo..:))Yanlış yazmış olabilirim çünküüü arabadayım..:))Ama genel adı öyle..!!!

      Sil
  3. Hahahaaa jetgiller esprisine koptum, super:) Cam derebenti ne ise yarar faydasi nedir cok merak ettim. Post`unuz harika bayildim, cilt ve makyaj konulari hep ilgimi cekmistir. cok tesekkurler, guzel pazarlar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:)))Efendim çam terebenti saçı parlaklaştırıyor vede uzatıyormuş.:)))Kesinlikle kullanın derim herkesss çokkk memnun!!!

      Sil
    2. acayip bi kokusu var o yüzden ben 2 tane şampuan aldım bir kere çamterebentinli ile ikinciyi normal şampuanla yıkıyorum ...acaba benimki mi öle fena kokuyo acaba...:)

      Sil
    3. Hahahaaa kızlarlayımmm vee tamda onlarla bunu konusuyorduk.:))Walla yıkarken fena evettt ama sonra kokusu kalmadı saçımda..!!!Ben sadece yarım şişe koydum..Acaba fazla mı koydunuz siz..:))

      Sil
    4. olabilir saç konusunda sizin kadar hassasım çabuk uzasın gürleşsin diye abarttımmı acaba :)... belkide biraz diğer şampuandan ilave etmeliyim...Argan yağını da aldım ama nasıl kullanıcam bilemedim kuru saça uyguladım sanki biraz işe yaradı yada psikolojik etki yaptı:)Ayrıca argan yağını aldığım kişi( L'rouge marka)yüzünede sürebilirsin dedi aynı markanın cilt bakım ürünleri old. için hair care olarak çıkarmışlar ama yüzede sürülebiliyormuş ama göz çevremde saç maç çıkarsa diiye kullanamadım ahahah....

      Sil
    5. Hahahahah kzlarla beraberdim yorumunuz geldiğinde veee hepimizin ortak fikri yüzünüze kullanmamanız doğrultusunda...!!!!Eğerki problemli cildiniz yoksaaa bence e vitamini kapsülü kırıp yüzünüze sürün..çok daha fazla işe yarayacağı kesinnnn...!!!Bu arada bencede biraz şampuan ekleyin...kokusu azalsın veee haftada birde sinemakili bakımı yapınn...tarifi yorumlarda ve blogta var...:))çok öptümm ve kolay gelsinn...:)))

      Sil
  4. Selam evicap 200 ne ise yarıyor acaba bir de cam terebentini sacımıza nasıl ve ne sıklıkta sürüyoruz bilgi verirseniz cok sevinirim thanks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:)Evicapı yaptığım bakımın içine kırıyorum..1adet...Tam tarifi blogta Bermuda Şeytan Üçgeninde geçiyor..:))
      Çam terebentinide her maeka şampuanınızın içine yarım şişe katıyorsunuz...Biraz çalkalayın..Her yıkamada o şampuanı kullanıyosunuz...İlk bugün kullandım ve herkes saçına ne yaptınn çok dolgun görünüyor dedi..:))
      Öptümmm

      Sil
  5. Benmi göremedim ama günlük nemlendirici serum gece kremi vb. Rutininiz yok sanki. Neden soruyorum çünkü tam da bugün kendime söyle düzgün bir set alsam ve de bu sefer hergün düzenli kullansam diye sepları ziyaret ettim ama kafam iyice karıştı. Sizden fikir alırım dedim bu postumda görünce. Sevgiler,
    Belma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Belma..:))Evettt doğru görmüşsün öyleee gece serumları yada gözaltı kremleri filanııı çokk uzun zamandır kullanmıyorummm...Açıkçası hiçbirine de inanmıyorum..:))Senelerim onlara bi dolu para dökmekle geçti amaaa hiç faydasını görmedim..O yüzden de sadece Bioderma nemlendirici kullanıyorum..:))İnanılmazda memnunum..Kesinlikle tavsiye ediyorum..:))
      İyi gecelerr..!!!

      Sil
    2. Katılıyorum Bioderma ürünlerini kullanıyorum h2o ,yüzyıkama jeli,nemlendiricisini dermatolog tavsiye etti çokda memnunum sadece göz çevresi için biodermanın yetersiz olcağını söledi antiageging etkili bişi tercih edebilirsiniz ama iyi nemlendirme şart dedi :) sevgiler...

      Sil
    3. Bende göz çevreside yok...hahahhha..şaka gibiyim bu konuda yani...!!! Sevgilerr...

      Sil
  6. Tarifi bermuda şeytan üçgeninde okudum ama sanki eksik birsey var rica etsem tekrar yazarmısınız daha net olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki...Oncelikle bir bardak suya bi tutam sinemaki atıp kaynatıyorsunuz vee kenarda demlemeue bırakıyorsunuz...sonra yapraklarını atıpp içine bi ampul bepanthene,bi ampül e vitamini kırıyorsunuz...ve 1 yemek kaşığı tatlı badem yağı ve 1 yemek kaşığı zeytinyağ koyup karıştırıyorsunuz...Saçınızda 2 saat bekletip duruluyorsunuz..:!! Hepsi bu..:)))

      Sil
  7. Ürünleri tek tek yazarmisiniz rica etsem en üstte 5 ürün var 4 açıklama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Bi tanesi Biderma göz ve yüz makyaj temizleyici,biri Bioderma yüz nemlendiricisi.biri argan yağım,bir diğeri gene Bioderma güneş sonrası vücut sütü ki ben onu halaaa kullanıyorum vücut nemlendiricisi niyetine ve sonuncusudaaa yüz yıkama jeli Neutrogena..İşte hepsi bu..:)))

      Sil
  8. Argan yağını nereden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla çoğu kuaförde bu marka var ...Mesela ben bunu Bajçecik kuaförden aldım...Amaaa illaki bu marka olacak diye birşey yok eczanelerde her türlüsü var..!!!İyi gecelerr

      Sil
  9. Seni inanılmaz takdir ediyorum insan bu saatte uyumazmi ya da başka ısı olmaz mı yahu :) bana nasıl yardımcı oldun anlatamam kafam bir anda berraklasti. La praire ürünlerine bakmıştım bir sürü ürün hangisi sana uygun bilemiyorsun üstelik risk almak için de oldukça maliyetlilerdi. İnternetten araştırıp hangisi bana uygun diye girdiğimde once blogunu ziyaret edieyim dedim İyiki demişim :) biodermayi gördüm ilk çıktığımda cilt tipime uygun ürünleri alacağım. Teşekkürler ...iyi geceler... Belma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah walla normalde uyumuş olurdum amaaa dışarıdaydım ve uyanık olduğum sürece eğerrr telimin şarjıda varsa mümkün olduğu sürece cvp yazmaya çalışıyorum..:))Gerçi bu yüzden yakında arkadaşsız kalıcam amaaa...!!!
      Seni aydınlatmama sevindim çünkü zamanında benimde en çok para harcadığım şeylerden biriydi bakım ürünleri..Şimdi hem eczane markası kullanıyorum hemde nerdeyse dörtte biri gibi bi rakam ödüyorum..:)))Sanada şiddetle tavsiye ederim..!!!Eminim çok memnun kalacaksın..:)))
      İyi geceler..!!!

      Sil
  10. Ben de yıllardır dermokozmetik ürünleri kullanıyorum,ama cilt bakımını düzenli yaptırmıyodum,cumartesi cilt bakımı yaptırdım,cildimin nefes aldığını hissediyorum şu anda,bundan sonra kararıyım ayda bir rutin bakım şart! :) Ben de temizleyici olarak Dermologica,güneş koruyucu,göz altı kremi,tonik,nemlendiricide de Avene kullanıyorum.Şu anda 30 yaşındayım,daha kuvvetli ürünlere yönelmeli miyim bilemiyorum,çünkü her estetisyen farklı bişey söylüyor,en son La Praiere'in 3 min peelinglini tavsiye ettiler,ama ne kadar faydası olur hiç bilmiyorum.Çünkü cildi temiz tutmak,doğru ürün kullanmak tabiki çok önemlidir ama genetiğin daha önemli bi faktör olduğunu düşünüyorum.Ben de sizin gibi hiç bi ürünün mucize yaratacağına çok inanmıyorum.
    Biodermayı çok fazla insan öneriyor,ben de nemlendiricisini denemek istiyorum.
    Bişey daha sormak istiyorum,cildiniz için hiç AHA'lı krem ya da vitamin ampulleri kullandınız mı?
    Biraz çenem düştü di mi :)
    Mutlu haftalar,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçte çenen düşmemiş..bilakis gayet açık ve net yazmışsın..:)))Walla banada o yaşlarda bi dolu krem sattılar amaaa ben derimki doğaldan vazgeçme...Eczane ürünleri kullan veee sağlıklı beslen,doğal maskeler yap...Tabiki cilt bakımına git,cildini tamiz tut amaaa buna deli gibi para harcama yani...Kısacası benim yaptığım hataya sen düşmee..:)))
      Sanada musmutlu hafatlar..!!!!

      Sil
  11. Tarifte evigen yazmışsınız ama evicapla aynı ürün gsliba yaa o tarif biraz karışık siz tekrar yazabilirmisiniz rica etsem lutfennn

    YanıtlaSil
  12. Zaten yazmissiniz aciklamali cok pardon dikkat etmemisim bu arada sogukmu ılıkmı sürücem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:)))Rica ederim tabiki soracaksınız...Kenarda bekleterek soğutun..yani buzdolabında filan soğutmanıza gerek yok..oda sıcaklığı diyelim..:)))öptümmm

      Sil
  13. Çookkk teşekkür ederim siz benim idolümsünüz sizden çok yararlı bilgiler alıyorum sizi seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esasss ben çokkkk teşekkür ederim...:)))Gerçekten....idol olmak haddim değil tabiki ...biz onaaaa hahahahah yerine koyacak kelimede bulamadm şimdi..neyse bi siz nasıl isterseniz öyle görünnn beni...:))))

      Sil
  14. Buarada yüzünüze uyguladıĞınız haftalık yada aylık maske varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske kullanmıyorum sadece iki haftada bir peeling yapıyorum..:)))

      Sil
  15. Bende sadece peeling yapıyordum ama gözeneklerimde biraz genişleme olduğunu hissettim kil maskesi önerdiler cildimi ütülüyor sanki çok memnun kaldım tavsiye ederim birdee arkadaşımın tavsiyesiyle aldığım keçi sütü sabunum mısır çarşısından aldım vee gerçekten muhteşem mucizeler yaratıyor yıkıyorum her sabah yüzümü sanki cilt bakımından çıkmış gibi oluyorum ve cildimin çok hassas olmasına rağmen hicbir sekilde yan etkisi yok sevgiyle kalın...çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Çiğdem..:))Harika fikirler vermişsin..İnstagramda da bi takipçim kil maskesi tarifi vermiş.Onun tarifiyle beraber senin yorumunu da koyup post yapıcam en kısa zamanda.:))Çokk teşekkürler...

      Sil
  16. Ay bir dolu not aldı okurken süpersiniz!! :) Pazar gunum bol bakımlı gecicek hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yarınıda bekle çünkü yarında bakım tüyolarım var..:))

      Sil
  17. Bir sürü yorum ve cevap kaçırmışım editöre söyle Azracim buna bir çözüm bulsun benim gibi seni takip edenler yorumları da düzenli takip etmek istiyor . Bak burada bir sürü faydalı bilgi kaçırıyordum neredeyse :) baska bloggerlari takip ederken sadece kombine bakip gecerken sen bagimlilik yaptin. Kadinlar kulubu gibi olduk. Sevgiler. Belma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa walla editör karşımda amaa bi çare bulamadıkkk..:))Gerçektende yorumlar sa postlar kadar bilgilendirici oluyor çoğunlukla..:))Sayenizde kızlar..!!Hepinizi öpüyorum burdan..!!

      Sil
  18. Evet bu posta eklemeler yapmak istiyorum zira bugün büyülü iki keşfim var:) bir tanesi Azracigimin tavsiyesyle gidip aldığım biaderma yüz ve göz temizleme jelini metrocitydeki eczaneden aldım. 1 alana 1 bedavaymis. Almak isteyenlere duyurulur. 2. Keşfim gercekten benim acımdan çok buyuluydu. İnternette okuduğum bir tavsiye üzerine sisley marka peelingi sevil parfümeride sordu.kiz daha ben birşeyi sormadan elimin üzerine 3 cm kare kadar bir alana sürdü 2 dk bekleyin gezerken sonra elinizle üstüne sürerek temizleyin dedi. Dediğini yaptım ve o bölgedeki hafif çaplı yastan kaynaklı lekelnmeler gitmişti. :) etkisini görmek için almadan çıktım. Aradan yaklaşık 10 saat gecti kaç kere elimi y ikadim. Ve konuyu bilmeyen 2 kisinin farkı anlayıp anlayamayacagini öğrenmek için sordum onlarda peeling uygulanan elin daha pürüzsuz dengeli tond old. Söyledi. Özetle almasanizda denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Ben etkisini gördüğüm için ilk çıktığımda ürünü alacağım. Sevgiler,
    Belma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belmaaaa akşam akşam beni benden aldın walla..!!!Neymiş bu sısley peelıng yahu..Yarın ilk işim gidip almak olacak o kesin..Hemde çokk uzun bi zaman sonra ilk defa Sısley ürün alıcam..Üç sene öncesine kadar kullanıyodum da sonra Biodermayı keşfettim..Çok da iyi oldu deli gibi paralar veriyodum bi nemlendiriciye..:))Neyse ben gidip şu peelinge bakıyım hahahaaa hatta alıyım çünküüü çokk merak ettim !!!Çok teşekkürler Belma..!!!Öptümmm

      Sil
  19. Ben yazınca sanki el peelingi gibi algılanmasın diye düzeltiyorum arkadaşlar. Peeling tabiiki de yüz için haftada bir veya iki kez kullanılabilirmiş ve satıcı kızın yalancısıyım 8 ay kadar gider dedi. Sol elime sürmüştüm şu anda dahi o el diğerine göre daha pürüzsüz ve dengeli bir renge sahip. 38 yaşında ne kadar korunsa da ciltte güneş lekelenmeleri oluyor.(Yani o ben oluyorum)İşin enteresan tarafı ben eve geldiğimde tavsiye edenin sayfasına tekrar baktım aslında o 'sisley marka kil maskesi' tavsiye etmiş ben yanlışlıkla peelinge bakıp kendim için faydalı birşey bulmuşum.:) Ben de ilk çıktığımda alıcam düzenli kullanım sonrası deneyimlerimi bu posta eklerim. Ama sizin de yolunuz düşerse elinizde en azından ürünü mutlaka deneyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa bi yanlışlık nelere kadir oldu ..:))Walla ben bayıldım bu peeling olayına..En kısa zamanda alıp deniycem..Teşekkürler tekrar..:))

      Sil
  20. Sisley Buff and Wash Facial Gel tavsiye edilen ürünün adı tam olarak bu mu acaba? İnternette Derinmor da Sisley Peeling arayınca bu ürün çıkıyor. Doğru mu sizce? Fiyatı 200 tl gibi.

    YanıtlaSil
  21. İsmini tam bende bilmiyorum hala almadım zira o dönemde kil maskesi için çok iyi şeyler okuyorum. Kille ilgili çeşitli tarifler var hangisi iyi bilemedim. Azra bir post yapsa ne sper olur.kil işe yaramazsa bunu alacağım. Sisley 2 çeşit peeling var benim beğendiğim kavanoz şeklinde ve dougles parfümeride 170 civarı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...