7.11.2012

MUCİZE RİMEL!!! KIKO

Yani bugüne kadar kullanmadığım rimel markası yokk..Zaten resimde gördüğünüz gibi hem Dior Show kullanıyorum hemde Tom Ford..
Hatta Dior'un motorlu versiyonunu kullanıyorum daha iyi kıvırıyor diye..!!!
Taaa ki Esin KIKO rimelden bahsedene kadar..Arkadaşlarıyla yaptığı Roma gezisinde ,onların ısrarıyla almış..Didem bayramda Roma'ya gidince onada ısmarladı...
Fiyatıda inanılmaz uygun sadece 3 euro..Neyse Didem getirdi veee ben dün kullandım...
Bakın kızlarr gerçekten şoktayımmmm!!!!
Yani kirpiklerime inanamadım neredeyse kaşlarıma değeceklerdi..:)))
Sizlerle paylaşmassam ölürdüm herhalde...

Belkide aranızda bu markayı çoktannn keşfetmiş olanlar vardır...Eğer Türkiye'de satılıyorsa ve nerede olduğunu bilende varsa lütfen hepimizla paylaşsınnnn..:)))

9 yorum:

  1. Arkadasınız bizede getirse :)) ne güzel olurdu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa ben bilseydim bu kadar muhteşem çıkacağını herhalde bi dolu sipariş ederdimmm...:)))Bi de tabiii sizlere...!!!!

      Sil
  2. tam olarak görünmüyor ismi?

    YanıtlaSil
  3. Bende kör olsaymışım kocaman yazıyomuş yukarıda iş yaparken stilim olsun diye uğraşırsam olacağı bu :) neyse sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa hiç gözlerinize suç bulmayın çünkü doğru görmüşlerdi...Siz söyleyince farkettimki yazmamışım adını veee düzelttim..:)))Bende kendime güldüm ..Herşeyi yaz adını yazma diye!!!Sağolun uyardığınız için..)))
      Öptümm

      Sil
  4. Merabaa :)
    Şimdiye kadar sizi hep instagramdan takip ediyordum..özellikle bugun daha detaylı inceleme fırsatı buldum ki gercekten stilinize bayıldım..modayı yakından takip etmenizin yani sıra kombinleme tarzınıza ve mix yaptığınız parçalara bayıldım ..Bundan sonra severek burdan da takip edeceğim :)
    Buarada yıllardır kozmetik ve parfüm tutkunu biri olarak iki muhteşem rimel önermek isterim.
    1.estee lauder turbolash masc.
    2.helena rubinstein lash queen fatal black
    Ben ikisinide üst üste kullanıyorum (bu konuda biraz takintiliyim:))) ama yinede ikisinide denemenizi şiddetle tavsiye ederim

    Tunus'tan sevgilerle
    Missestee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..!!1Tabiki isminiz tanıdık instadan..:))Hemennn bu riimeller alınacak ..Teşekkür ederim benimle paylaştığınız için...)))Vee tarzımı beğenmenizede ayrıca sevindim..:))Öptümm Her zaman beklerimm..

      Sil
  5. merhaba www.sanslıkadın.com diye bir site var orada gördüm bu marka rimeli gerçi sizinkinin aynısından yok ama belki diğerleride iyidir bir bakıp bizide haberdar ederseniz sevinirim bu arada sayfanızı keşfedeli 3 gün oldu stilinize bayıldım görüşmek üzere

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...