18.03.2013

İYİKİ DOĞDUM..!!!

Evettt kızlar başlıktan da gayet net bi şekilde anlayacağınız gibi bugün benim doğumgünüm..!!!!18 Mart 1975 'te öğlen 2'de doğmuşum...Veee ben doğarım da aksiyon olmaz mı hahahaa hastanede elektrikler kesilmiş..!!!Yanii o gün bile enerjimle hastaneyi nakavt etmişim...:)))
Aradannnn çook uzun yıllar geçti..(ne kadar geçtiğini matematiksel olarak hesaplayabilirsiniz heralde hahaa yani bu ne demek 35'i bi çıtır geçtim lafını artık kullanamadığım için yaşımı dillendirmiyorum sizlerde yapmayın demek..:)))Vee şimdi geriye dönüp baktığımda iyiki doğmuşum iyiki bu yaşıma kadar hayatın pek çok farklı yönünü tatmışım diyorum...Neticede ben bu yaşıma kadar yaşadıklarımın bana kattıklarıyla ben oldum...Onlarla büyüdüm,onlarla elimdekinin değerini anladım,onlarla keşkeleri yaşadım vee onlarla azıcıkta olsa haddimi bilmeyi vee akışta kalmayı öğrendim...Vee tabiki en çok da daha yolun çok başında olduğumu ve çok şey bildiğimi zannettiğim noktada aslında hiç bir şey bilmediğimi öğrendim..:))
Vee şimdi bu blog sayesinde hayat yolumda bana eşlik eden pek çok arkadaşım var..Bugüne kadar hiç deneyimlemediğim bi şey yaşıyorum veee açıkçası halimden inanılmaz memnunum hahahaa sanki enerjimle yapamıyacağım hiç bir şey yok..!!!Artık bütün hayallerim gerçek olabilir...Ya da ben o hayalleri gerçek yapabilirim artık...
Startı verdim bile..Seneler önce üniversitede okurken bi hayalim vardı..Öyle çok büyük değil..Yapmayı çok istediğim hatta bi gün kesin yapıcam dediğim..Aradan yıllar geçti ama hep aklımda kaldı..Bu blog ve tabiki sizler sayesinde hayatımda ilk defa onu yapacak cesareti buldum kendimde..hahahaa..Hani size bi sürprizim var diye ortalığı karıştırıyorum ya arada, işte bahsettiğim sürpriz bu..!!!
Yaniii benim vee Burcu'nun haftalardır kafa patlattığımız tshirtlerimiz...hahaa..şok şok şok değil mi...!!!Aslında çok da şok olmamış olabilirsiniz çünküüü farkındaysanız en çok aldığım ve giymekten en çok hoşlandığım şey tshirt zaten...Ee bu durumda yakasından kol boyuna,penyesinden baskısına kadar kendimin karar verdiği tshirtlere sahip olmaktan daha güzel bi şey olamazdı benim için...:)))En azından yakasını açıçam diye tshirt kesmekten kurtuldum..!!!Ya da kolları uzun diye kıvırmaktan...!!!
Kısacası iki deli çıktık bi yola hahahaa amaa şimdilik bu kadar detay yeter kızlar...Sürpriz sürpriz dedim bari daha fazla tadını kaçırmıyım...:)))
Pekiii bugün ben ne yapıyorummm...Aslıcığımın organizasyonuyla kiii bu konularda bi tanedir kendisi,bütüün kızlarla yemeğe gidiyorum...Yani yazılarımda sık sık bahsettiğim tüüm arkadaşlarım yanımdalar bugün..İnşallah bugün ve yarın hem instada hem de blogta paylaşıcam sizlerle...Böylece doğumgünümde de yanımda olmuş olacaksınız..Zaten bu blog sayesinde bi kez daha anladımki enerjiniz neredeyse sizde ordasınız...Başka bi deyişle fiziksel olarak beraber olmak sadece bi göz yanılsaması..Önemli olan enerjinizin vee kalbinizin nerde olduğu..O yüzden bugün ben tüm sevdiklerim vee beni sevenlerle beraberim...:)))
Benim için çoook güzel başlayan bu haftanın sizler için de harika geçmesini diliyorum...!!!!Kendinizeçoook iyi bakın kızlar...!!!!

40 yorum:

  1. Mutlu seneler, nice seneler, daha da mutlu, huzurlu ve saglikli seneler tum sevdiklerin ve ailenler beraber... Ayakkabi yikilmis. Sevgiler, e.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba E..cım.:))Çok teşekkürler canım tüm güzel dileklerin için... kocaman öpüyorum seni..!!!!

      Sil
  2. Kızınla,eşinle, tüm sevdiklerinle,Bloğunla ve bizlerle nice güzel yaşlara:)) Yelda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yeldacım vee çoook teşekkürler güzel dileklerin için...!!!!Öptümmm

      Sil
  3. Happy Birthday, cok guzel geçsin yeni yasin, t-shirt projesi harika, benim gibi kollarinin üst kısmı tombul, yakası oyuk t-shirt lere bayilan ve skinny giydiği zaman kalçasını kapatma ihtiyacı duyan Bavyera Koylusu! fiziğine sahip fani'leri de unutmayın lütfen...Bu günkü secimin harika, post larına yorum yapamadım epeydir ama arayı kapatirim, Xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yonca..:)Bi kere kendin için yaptığın o tanımlamayı asla ve asla kabul etmiyorum...Özellikle de seni yakından görmüş biri olarak sana sadece yüzün bile yeter diyorum kiii hicte öyle kilolu değilsin ayrıca...Vee tshirtlere gelince inşallah bunları beğenirsiniz..Zaten ilerleyen zamanlarda sizlerden gelen isteklere ya da düzeltmeler doğrultusunda bi şeyler yaparım inşallah diyorum...Allah'tan hayırlısı diyorum..:))Çok çok öptümm seni

      Sil
    2. Sağol guzel iltifatın icin, cok tatlisin :)) Blogun motive olmamı sagliyor bakım konusunda...Saka bir yana eski esim triko ureticisi, onların firmasının ALmanya ve Hollanda müşterileri icin ölçüler benden alınırdı o yüzden oyle dalga geciyorum kendimle...Tişörtlerini heyecanla bekliyorum Xx

      Sil
  4. Sana bir sorum var, dün delirip gardirobumun büyük bir kısmını paketledim, verilmek uzere! 4 yıldır saglıgım kotu olduğu icin hep benzer seyler giyiyorum ve boy 1.74 kilo 69 olunca cok seçenek yok, ustune yanamıyorum peynir gibiyim, yazlık girebileceğim cok kısıtlı şey var. Simdi sıfırdan bahar ve yaz icin birşeyler almam gerek, Zara boyfriend jean aldım, Mango kısa paça dar khaki skinny ve birkaç siyah/krem ust, beyaz ve bootcut normal renk Jean lerim var, ihtiyacım olan tüm yaz herseyle kullanılan duzgun bir canta ve elbiseler, elbise bulmak cok zor hepsi genelde kisa. Butcem de kisitli! Hep siyahların korunakliligina sığınmadan nasıl yenilik yapabilirim? Çanta ne renk almalı, gecen yıl aldığım, krem ve mavi iki hos çanta var, eğer bir tane alacak olsaydın herseye uyan, ne olurdu? Zara'da almaya deger bir evening clutch veya günlük çanta onerebilirmisin? Thank you Xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam tekrar..:))Bence uzun elbise konusunda Mango,Zara,İpekyol,Twist vee H&M çok başarılı..Sezon boyunca bakmanı tavsiye ederim..Vee tek bi çanta alacaksan neon renklere doğru git bence..En azından hem sezon trendini yakalamış olursun hem de her tür sade kıyafetine renk katarsın..:))Öpüyorummm

      Sil
    2. Cok teşekkür ederim, Neon hic düşünmemiştim, canlı renk fobim var ama kesin alacagim tavsiyene uyup, Neon düz sandaletlerde hoşuma gidiyor, H&M, Vepa bir dolasayim, hatta kitten heel stiletto bile olur...Ben İpekyol veTwist e hic bakmadım, tavsiyene uyup hemen bir göz atarım, bugün Massimo Dutti ye ugradim, hos renklerde, özellikle buzlu pembesi guzel, skinnyler vardı, denemek lazım bir ara...Calzedonia tisort yapmaya baslamis omzu acik siyah nefis bir model var tam istediğim gibi, gece giyilebilecek hoslukta ama sadece S var, yarısı sifon ve siyah, çok guzeldi, tekrar mağazalara bakmak guzelmis, blogun ilham veriyor daha cesur ve yaratıcı olmak konusunda ;))

      Sil
  5. Hem süper bir yazı hem de harika bir kombin ;)) yeni yaşınız kutlu olsun nice yıllara hep birlikte olmayı umuyorum ;)) ayrıca sürprize de bayıldım belki de ileride bloggerımızın tasarladığı tshirtlerden giyebilicez umarım herşey gönlünce olur sevgilerrrr mucuxxx Miray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Miray..:))Çok teşekkürler tüm güzel sözlerin için..İnşallah Nisan başında blogta olacaklar..:))Ben de heyecanla bekliyorum..!!!Öptümm

      Sil
  6. Azracım, Nice mutlu yaşlar diliyorum sana tüm sevdiklerinle birlikte:))Mutlu yıllar Mutlu yıllar Mutlu yıllar sanaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkürler Sibelcim..:))Öpüyorummm seni

      Sil
  7. Iyi ki dogdunuz iyi ki varsiniz...hayatima renk kattiginiz icin tesekkur ediyorum, nice mutlu senelere, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sizlere.İyiki sizlerde varsınız ve bayatımdasınız...Sayenizde kendimi çok şanslı hissediyorum kesinlikle..!!!Öptümmm

      Sil
  8. Mutlu yıllar ailenle ve sevdiklerinle dahada güzel günler gör seni tanıdığıma Burdanda olsa :) cok mutlu oldum Kocamannn öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizleri tanıdığıma vee karşılıklı böyle güzel bi paylaşımda bulunduğum için çok mutluyum..:))Sevgiler ve kocaman öpücükler..!!!

      Sil
  9. En sevdiğim gündür doğum günleri :)Çok mutlu, sağlıklı, bolluk ve bereket içinde nice muhteşem yıllar diliyorum sevdiklerinle beraber. Yaş konusuna amannn boşver insan hissettiği yaştadır :)))
    Hayırlı uğurlu olsun yeni atılımınız.
    çok çok sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu..:))Çok teşekkürler güzel dileklerin ve sözlerin için...zİnşallah hepimizin doğumgünü güzel vee özel geçer...!!!Öptümmm

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. iyiki dogdun azraaa mutlu yillar sanaaaa yaninda olamasakda bu sarkiyi soyledigimizi hissett..nice nice seneleree bu arada harika gorunuyosun deri ceketine bayiliyorum zaten ayakkabilar harika ama acik oldugu icin usutmee annem le babam hep bu havalara aldanma sıkı giyin der o aklima geldi birden hahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa benim düşünceli takipçilerim amaaa beni biliyosunuz güneşi gördüm mü hemen yazlık mooda geçiyorum..:))Teşekkürler iyi dileklerin için....Sevgilerrrr

      Sil
  12. Azracım nice yaşlar dilerim güzel bir yaş olsun kombinlerin gibi :) öpüldün ...Thşirtleri sabırsızlıkla bekliyorum benim içinde yakayı fazla kapamayın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba veee çok teşekkürler..:))Merak etmeyin benim olduğum yerde yakaların fazla kapanmasına imkan yok zaten..hahaa..adım daral bloggera çıkacak sonunda..!!!Öptümmm

      Sil
  13. Azraaaaa mutlu yıllar canımmmmmm:))) ama bu yazıyı okurken şöyle şok olmadım desem yalan olur herhalde yaşın hakkında bizle dalga geçiyorsun diye düşünüyorum çünkü olamazsın yada şarap gibi kadın dedikleri sen olmalısın maşallah sana şimdi bir kez daha bayıldım :))) yeni yaşın sağlık huzur mutluluk getirsin eşin ve kızınla birlikte ayrıca yeni işinde başarı ve bol kazanç canım sabırsızlıkla bekliyorum bu kadar zevkli bir insanın bize sunacağı zevkli tshirtleri çok öpüyorum canımmmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammmmm..:))Gerçi instadan yazıştık amaaa burası başka tabiki benim için...Teşekkürler tüm güzel dileklerin vee güzel sözlerin için..:))İnşallah her şey hepimizin gönlünce olur bu hayatta..!!!Öpüyorummm seniii

      Sil
  14. Azra mutlu yıllar. İyi ki bizmlesin. Haytımızın vageçilmesi oldun..Sevgiler. Özlem A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özlem..:))Sizlerde iyiki benimlesiniz ve hayatımdasınız kızlar..!!!Sizleri çoook seviyorummm...Öptüümm

      Sil
  15. waaooowwww bugün de muhteşemsiniz, gözlerim kamaştı...;)Nice mutlu senelere ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve başarılı yıllar dilerim size...Her gün keyifle takip ettiğim, sıkılmadan her bir detayı en ince ayrıntısına kadar incelediğim harika bir blog kazandırdınız bizlere..:)yeni tshirtlerimizi de inşallah bu yaz bol bol giyip havamızı atacağız;))yaza kadar yetişir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim..İlk günlerimden beri beni takip eden takipçilerimden biri olarak söylediğin tüm güzel sözlerin için ayrıca teşekkür ederim...!!!İyiki varsınız kızlar..:))vee tshirtlere gelirsek inşalla Nisan başı blogta olacaklar..:))Öptümmm

      Sil
  16. İyiki dogdun,iyiki dogdun iyiki doğdun Azra!!!!!sevgili bloggerim sevdiklerinizle nice yıllara!!! İyi ki bu blogu acmışsınız.iyi ki sizi tanıdık!!!!surprize bayildim:)) dort gozle bekliyorum tişortleri:)))opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dinaracım..:))Çok teşekkür ederim şarkın için..!!!İnan dinlemiş kadar oldum..:))Sayenizde bu blog var kızlar...Senin gibi düzenli yazılan yorumlar kesinlikle beni motive ediyor.!!!Çok çok öpüyorum seniii

      Sil
  17. İnanılmaz güzel bir post olmuş.Herşey çok samimi.Duygularını çok güzel ifade etmişsin.Artık bunun bir moda blogundan öteye geçtiğini söyleyebiliriz heralde.Zaten bugün ne giymişsinden çok bugün bizimle ne paylaşmıssın merakıyla buluşuyorum seninle.Yaş konusunda da ben 28 yaşındayım aynı yaşlardayız diye düşünerek Azracım dediğim zamanlar oldu özür:)
    Seni tanıdığım kadarıyla çok sevdim. Bence herkesin sahip olmak isteyeceği; sevecen, çevresine duyarlı, dürüst, sorumluluk sahibi, başkalarının başarılarıyla ya da mutluluklarıyla mutlu olabilen, paylaşmayı seven bir dost,bir kardeş, bir annesin. iyi ki doğdunnn iyi varsınn..Ailenle, sevdiklerinle niiceee sağlıklı, mutlu yıllar diliyorummm.Tüm hayallerini gerçekleştirmen dileğiylee kocamann öpüyorumm ve bizi şaşırtmaya devam et diyorumm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa..:))Öncelikle şunu söyliyim asla ve asla özürlük bi durum yok çünküüü benim en sevmediğim şeydir aşırı resmiyet hali..:))Yani ben yeğenlerime bile teyze dedirtmiyorum çünkü samimi gelmiyor öyle şeyler..Basit olan her zaman en samimi ve güzel olandır bence..:))
      İnanın sizin yorumunuzu okuduğumda gözlerim doldu çünkü neticede sizlerle hiç yüzyüze tanışmadım ama benim hakkımda harika şeylerdüşünüyorsunuz..Keşke dediğiniz kadar mükemmel olabilsem ama değilim tabiki..Sadece yaptığım her şeyde iyi niyetli olmaya çalışıyorum ve merhameti hayatımdan eksik etmiyorum...Tabiki elimden geldiğince..:))
      Tüm harika dileklerinin çok ama çok daha fazlası senin için gerçekleşir inşallah...Hayat her zaman en istediğin haliyle yanında olsun..:))Sevgilerrr vee kocaman öpücüklerr

      Sil
  18. Eveett sonunda bloga girebildim! Yogun otesi bir pazartesiydi cok sukur gecti :) Geleliimm asil mevzuya twitterdan kutladim ama yine tekrarliyorum. Mutlu saglikli guzel yillar diliyorum sana....Blogunu ilk takip etmeye basladigimda 12 yasindaki kizini ogrendim ve 18'inde dogurmus olmali dedim! Bu durumda sen 30 yasinda oluyordun :)) hahaahaa Evet o zaman seni tanimiyordum biraz haset yapmis olabilirim :))) Suan blogosferde seni tek geciyorummm...Mesaj yazili t-shirt simdiden bekliyorummm...veeee etek giyilmis oh icim acildi diyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Azra'cim iyi ki doğdun, iyi ki varsın iyi ki bu blogu açtın, iyi ki bu kadar candan ve samimisin... sana kızınla, ailenle,dostlarınla nice sağlıklı,huzurlu yıllar dilerim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Dogum gunun kutlu olsun. Etek yikiliyoooooo:)

    YanıtlaSil
  21. Şu herkese tek tek geri dönmene bayılıyorum. Biliyor musun okuyucuların, takipçilerin için bu çok önemli bir şeydir. İleride zilyon tane de izleyicin olsa elinden geldiğince hep cevap vermeye gayret et Azra'cım. Okuyucudan aldığın o enerjiyi, güzelliği okuyucu da istiyor çünkü :) (Kendim de bir blogger ve takipçi olarak tecrübeyle garantilidir diyorum:))

    Yeni yaşın hayatta tüm istediklerini de sırasıyla getirsin sana. Önce sağlık tabii ve peşinden ne istersen zaten sen istedikçe gelir. Ve Sevdiklerinle ve seni sadece Azra olduğun için sevenlerinle geçireceğin nice güzel, sevgi dolu yılların ve yaşların olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Açıkçası herkese tek tek cevap vermezsem hem huzursuz hem de mutsuz oluyorum...O yüzden elimden geldiğince cevap yazmaya çalışıyorum..İnşallah da böyle devam edicdm..Neticede sizler bana saygı duyup bi zahmete girip yorum yazıyorsunuz kiii bu yorumlar benim için gerçekten çok öemli...Benimde cevap vermemem olmaz tabiki..:))
      Teşekkürler tüm iyi dileklerin için...Gerçekten çok anlamlı ve güzel dilekler olmuş...:))Sevgilerrr

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...