6.03.2013

HIZLI,GİZLİ VE SAKLI...!!!

Heheeeyttt adeta film ismi gibi oldu...!!!!Çok havalı ve cezbedici bi başlık değil mi kızlar..:))Aslında bu başlığı atmamın tek nedeni aceleyle çıkmam gerektiğinden fazla detaylı bi çekim yapamamış olmam...!!!Az ve öz bi çekimle size bugün neler giydiğimi göstereyim istedim...
Veee hemen başlıyorum..Deri görünümlü parlak tayt Bershka ve hayatımda gördüğüm en rahat şey..Bi de ne yaparsanız yapın asla modelini bozamıyorsunuz..Süperr yani..:))Üzerimde iki atletten oluşan bi üst var..İçindeki Zara vee üstündeki de Givenchy..Sneakerlarım YSL ve deri ceketim Rick Owens marka..Açıkçası bugün görevi deri ceket olmaktan çok hırka olmak..Kesimi zaten adeta hırka gibi..:))
Veee kıyafetin bombasına geldi sıra..Boynumdaki Mango kolye...Tabiki de Shourouk'tan esinlenmişler amaa neticede bu sezon transparan çok moda veee bi şekilde bu trendi ucundan yakalamak isterseniz çok hoş bi seçenek olabilir bence..Ayrıca de gayet güzel ve kaliteli yapmışlar..Kısacası kızlar bence alın..:))
Evettt yazımın hızla sonuna geldiğim şu dakikalarda sizlere az da olsa ne giydiğimin detaylarını vermekten pek mutlu bi şekilde evden çıkıyorum..İnşallah hepimizin günü içimizi aydınlatacak sohbetler ve haberlerle dolu geçsin...Sevgiyle kalın kızlar..!!!!








26 yorum:

  1. harika görünüyorsunuz:))..kolyeye bayıldım..hemen alınsın..hahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Çık teşekkür ederim veee şu benim gülme efektim korkarım hepinizi sardı kızlar ...hahahaa..Napiyim ya seviyorum gülmeyi..!!!Çok çok öpüyorummm sizi

      Sil
  2. yazının başlığını okuyunca benimde aklıma hızlı ve öfkeli filmi geldi:)))...spor ama şıksını gene, kolyede hemen alınmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa hakkaten ya..!!Bende diyorum bu başlık nereden tanıdık geliyo bana..Resmen esinlenmişim..:))Çok teşekkür ederim ve bencede kolye hemen alınmalı..!!!!öptümmmm

      Sil
  3. T-shirt ünüz çok güzel nereden aldiniz acaba istanbulda neresi satiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Çook teşekkür ederim..Ben onu Cortina'dan aldım ama Beymen'de de bulabilirsiniz..:))Öptümmm

      Sil
  4. atlet bluzun harika ojelerinde gözümüzden kaçmadı .azracım sadece birgün pantolonun farklı olsa çok merak ediyorum kızma:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa bak bakkkk önden övgüler dizilmiş ki kızmıyım hahahaa sonrada laf arasında eleştrimiz yapılmış..Hemen kendimi savunmam lazım..:))Evett bu aralar siyah skinny pantalonlara fena takıldım ama bu taytı ilk defa giydim..Taaa haftalar önce dağda giymiştim ama çekim yapmamıştım galiba..Sanırım şu meşhur Blank deri taytımla karıştırdınız amaaa haklısınız bazen fena takılıyorumbi şeye..Mesela bu aralar her tür siyah skinny kombinlerimde mevcut..:))Merak etmeyin yakında renklenirim tekrar,,Hem havalar ısınıyor hem de yakında sıkılırım zaten...!!!
      Hahahaaa işteblogaçarsan böyle olur..Evimde sakin sakin takılsam vee her gün aynı pantolonlakazağı giysem kimsenin haberi olmazdı..Tabiki de şaka yapıyorum veee çok çok teşekkür ediyorum bu kadar kibar bi şekilde yorum yazdığınız için...Çok ama çok öptümmm

      Sil
  5. tayt yeni sezon mu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett yeni sezon ama zaten her sezon yaptığı bi taytmış..:))Sevgilerr

      Sil
  6. Usumuyor musunuz? Her zamanki gibi unique olmussunuz ama atleti gorunce ben titrek oldum :)...hilal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hilal.:))Kusura bakma ben yayınladım zannetmiştim ama olmamış..Geç yayınladığım için affet beni..Kapalı yere gittiğim için o kadar ince giyindim tabiki..Hatta gittiğim yer çok sıcaktı vee inan bi ara ceketi bile çıkarasım geldi..:))Teşekkürlerr ve sevgiler

      Sil
  7. 😘👍👍👍

    YanıtlaSil
  8. Selam!!! Sizden uzak kaldim,ama inşallah gonlunuzden ırak kalmadim umidiyle yorumuma basliyorum.. Artik her gun yazmayi dusunuyorum,biz yazmayinca kombinler de eskisi gibi her gun yayinlanmiyor:(( o kadar aliştik ki sabah 10:30-11:00 saat dilimini sabirsizlikla bekliyorum:)) bugunku kombin super!!! ceket , sneaker ve kolyeye bayildim.. Kolye alinmali demişsiniz. Eh artik mecburuz:)). Gecen gunku pembe pantolon da cok yakişmişti... Civil civil:)) ama ben ilk defa bir şey begenmedim aksamki kombinde taşli ayakkabiyi:(( bu kadar yeter:))takipteyim:))cook opuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dinara..:))Tabiki gönlümden ırak kalmadın...!!!Herkesin farklı meşguliyetleri oluyor hayatta hatta bazebn ben bile post koyamıyorum bloga yoğunluktan..:))Yani o ne giydim postu göremediğiniz günler mutlaka yoğunluktan koyamamış oluyorum...!!!Veee o geceki ayakkabı beğenmedin demek...Belki de fazla taşlı geldi sana..:))
      Çok öpüyorumm seni

      Sil
  9. slm..cok siksin yineee ozellikle hirka gorunumlu deri ceket harika...opt...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hatice..:))Çook teşekkürler...Bende seviyorum deri ceketimi..:)Öptümmm

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili bloggerım yorum için biraz geç kaldım işten güçten dolayı ama yazmadan da duramadım ;)) özellikle kolye harika tek kelimeyle yıkılıyoooorrrr :)))) ayrıca t-shirte de bayıldım çokk uyumlu olmuş tarz olarak çok da yakışmış yani yine kombin Süpppeeerrrr bu arada iyi ki Cortinaya gidilmiş harika şeyler alınmış hahahhaha ;))) öpüyorum Miray ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Miray..:))Çok ama çok teşekkürler...Gerçekten Cortina o manada pek başarılıydı..:))Çok çok öpüyorum seni..!!!

      Sil
  12. Bu tarz kombini sürekli görüyoruz ama ben neon skinnyli olanda kaldım:D renklerrr, bilekliklerrr,minik bir kolyee yummyyy:)
    **burberry çizme kalıpları hakkında bilgin var mı acaba? burda kalmamıştı internet üzerinden alışverş yapıcam sanırım hiç haz etmesem de:)

    http://couture.zappos.com/burberry-equestrian-rain-boot-with-leather-belts-black

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:)Evet haklısın o pembe jean gerçekten süper..!!!Yolladığın linke baktım..Bence ayak no nu al çünkü yağmur öizmeleri genelde geniş kalıplı oluyor..:))
      Çook öptümm

      Sil
  13. Kolyeyi çok beğendim ama ben artık İstanbul'da yaşamıyorum kiii :( ha deyince ulaşamıyorum bazı beğendiklerime. Ancak İzmir'e gittiğimde Mango'ya uğrayıp bakarım.Tabi kalırsa ;) Aslında abiye duran bir kolye. Yani gece için tercih ederdim ancaaakkkk sen gayet güzel kombin etmişsin. Gayet de olmuş. Spor kombinine güzel bir aksesuarla şıklık ve göz alıcı bir hava katmışsın. Ayrıca YSl sneaker' ların çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Biliyorum nerede yaşadığınızı..İnstanızdan anladım vee harika bi yerin sahibisiniz..Biz Eylül/Ekim gibi Ortunç oteldeydik vee sizin kahvenin önündeki lokmacıda yediğim lokmayı hayatım boyunca unutamam heralde..:))Kesinlikle çokşanslısınız vee bu durumda boşverin kolyeyi diyorum tabiki..!!!Aldığınız keyif kolyeden öenmli bence..:))Vee gene de inşallah bulursunuz diyorum tabiki..!!Öptümm

      Sil
    2. Aaaa! ne güzel demek lokmammızdan yediniz:))) Mutevazı olamıcam valla dondurmamız ve lokmamızda çok iddialıyız:) Bir de zeytinyağlarımız ve zeytinlerimizde ;) Ortunç süperdir. Tabii canım kendimi şanslılardan görüyorum ama zaman zaman da İstanbul'un o karmaşasını özlemiyor değilim. Neyse ki ailem orada sık sık gidip gelebiliyorum.Belki bir daha ki gelişinizde karşılaşırız sevgili Azra.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...