15.03.2013

DÜNDEN KALANLAR..:))

Evett karşınızda dünden kalan kıyafet detaylarımla sizlerleyim kızlar...Şimdi diyceksiniz ki neden dün bloga koymadın çünküüü dün sabah çok erken evden çıkmak zorunda kaldım..hahaha..İşin fenası bugün de sabahın çok çok erken saatlerinde çıkmalıyım evden..Naz'ın okuluna gitmem lazım vee ben de programlı vede sorumluluk sahibi bi blogger olarak sizleri iki gün postsuz bırakmamak adına dün eve girerken yaptığım çekimleri bugün bloga koydum..Ay amma uzun bi cümle kurdum...hahaaa..Başını sonunu kaybettim cümlenin..!!!Neyse kısacası bu gördüğünüz benim dünkü kıyafetim..:))
Pekii ne giydim...Açıkçası çok komplike bi kıyafet değil..Senelerdir hepimizin giydiği bi klasiktir deri ceket-beyaz tshirt olayı..Hatta ben de geçenlerde böyle bi kolaj yapıp koydum instaya..Havanın güzel olmasını da fırsat bilip bu çok bayıldığım kombini hayata geçirdim kızlar..!!!
Siyah skinny jean üzerine beyaz Gap tshirt giydim..Bıkerlarım malum Ash..Deri ceketim Zara..
Genel görüntüyü bozmamak adına fazla aksesuar takmadım..hahaa..Gerçi vaktim de yoktu..Sadece Hermes bilezik vee Kısmet by Milka Bağdat Caddesi yüzüğüm..
Evett kızlar işte dünkü kıyafetimden ayrıntılar..Bugüne gelirsek..hahaa..Ne siz sorun ne de ben söyliyim..:)))Sabahın erken saatlerinde nasıl olunursa öyleyim işte..!!!
Yazımı bitirirken hepinizi çoook öpüyorum...Kendime kolay gelsin,sizlere de gününüz muhteşem geçsin diyorum...!!!Kendinize iyi bakın kızlar..!!!!







15 yorum:

  1. Yine cok guzel ve cool olmussunuz, motorsiklet ne marka?...ojelerinizin rengine bayildimmmm :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Çok teşekkür ederim...hahaaa vee motosiklet markası süper olmuş...!!!!Ojelerimin rengni bende seviyorum bu arada..:))öptümmmm

      Sil
  2. nihayet işi çook iyi bilen birinin blogu :) sırf sizi takip etmek için instagram acıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Tabiki beklerim instada da sizi...Orada pek aktifim...:)))Öptümmm

      Sil
  3. Deri ceketin muhteşem bu sezon mu aldın.Ben hiç rastlamadım yaa çok yakışmış Azracım.Yelda
    Ay hakketen bugün farklısın siyah beya asilliği sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yelda..:))Çok çok teşekkürler vee geçen kışa ait..Çok az gelmişti zaten..:))Öptümm

      Sil
  4. Azraaa ceket hangi sezonun?? Bu sezon diil di mi :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Dila..:))Geçen kışa ait...öptümmm

      Sil
  5. Dün eski postları karıştırırken yok artık demiştim bugün emin oldum (desem mi).Gerçi hala yanlış anladığıma dair bi kuşku var?? Kızınız olduğuna i-na-na-mı-yo-rummmmm.41 kere masallah tu tuu tuu:D İnsanın böyle moda tutkunu bi annesi olması süperrrr olsa gerek.Annemle bu konularda hiç anlaşamayız ama tabiki dünyanın en tatlı annesi benim için:)
    Kombini cok begendım.Coook şıkk.Kocaman opuyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaaa....hahaaa evettt bi kuzım var ve 11 yaşında,..Vee böyle bi annesi olması konusunda memnun mu bilemiyorum aslında ona sormak lazım..:))Heralde hem memnun hem değil...Malum rekabet yaşlarındayız..:))
      Annene benden çok çok selamlar...Bütün anneler harikadır zaten...!!!!Tekrar teşekkürler vee çoook öpüyorum seni

      Sil
  6. Azra ablacım yaaa neden yüzünü de çekmiyorsun? O yüzünü gizleme bizden lütfen. Tam olarak boydan foto istiyoruz. Lütfeennn!!!!!! Sen her türlü güzelsin eminim.

    Seni seviyorum Nil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nilcim..:))zAskında yüzümü gizlemek gibi bi derdim yok artık..Zaten instada profil resmim var..Blogun içindeki bazı postlarda da yüzüm var...:))Sadece biliyosunki kendi kendimi çekiyorum vee telimde tam yüzümün ortasında oluyor..İstesem de yüzümü çekemiyorum yani..:))
      Eğer hala yüzümü görmediysen Cortina postlarına bak...Orda gayet görünüyorum..:))
      Veee tüüüm iltifatların için de ayrıca teşekkürler...!!!
      Öptüümmm

      Sil
  7. Evet dediğin gibi aslında klasik bir kombin ama gayet havalı görünüyorsun Azracım. İşte herkes de her klasiği böyle başarılı taşıyamaz. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook çok teşekkür ederim..:))Hem beğendiğin için hem de benden önce cevap verdiğin için...Öpüyorummm

      Sil
  8. Ben cevap vereyim ceket Zara ve geçen sezonun ;) Yani 2012 Kış season :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...