25.03.2013

BAK YEŞİL YEŞİL...!!!

Herkeseee haftanın bu ilk gününde en enerjiiik halimle merhaba diyorum..!!!Ya daa günaydınlar hahahaa bu yazıyı daha geç okuyanlar için de tünaydınlar...!!!!
Pek neşeliyim değil mi...:))Neden derseniz...Hımmm bahar geldi vee artık havalar çok daha ılık...Sabahları muhteşemmm kuş sesleriye uyanıyorum vee etrafıma bakınca şükretmek için ne kadar çok nedenimiz var diyorum...!!!!Kısacası bu neşemin öyle çok belli bi nedeni yok..Sağlıklı bi şekilde anı yaşamam yeterli aslında..:))
Geleliim bu nağmeli başlığıma...Çook sevdiğim ve ben de çoook özel yeri olan bi şarkıdır..hahaa yeşil gözlüyüm ya bana içinde yeşil geçen her şey özel oluyo..:))Ne diyo şarkı hahaaa Yalnız benim için bak yeşil yeşil...!!!
Neysee konuyu daha fazla dağıtmadan neler giydiğime geleyim kızlar..hahaa..Yoksa yakında bi de kaset çıkarıcam..Evettt jeanim kiminizin bayıldığı kiminizin de hiiiç hoşlanmadığı Current Elliott boyfriend im..:))vee üzerindeki kazağım yeni sezon Zara..Çok severek aldım hatta ilk Gaye aldı vee bu jeanle giymem için ilham veren kişi de kendisidir zaten..!!!Ayakkabı olarak Mcqueen slipperslarımı giydim..Çantam Hermes Birkin vee sapında sallandırdığım hahahaa daha doğrusu boyunun uzunluğu yüzünden sallandıramadağım amaa gene de ısrarla doladığım eşarbım da Mcqueen...!!!Anlayacağınız yeşil yeşil bakmama neden olan yeşilliklerim bunlar kızlar..:))
Bileziklerimee gelirsek..Sağ kolumdakiler Hermes vee Aslı'nın hediyesi renkli bileziğim..Saatimin yanındakiler de Valentino vee Alaçatı'dan bi butikten aldığım renkli bileziklerim...
Vee son olarak biliyosunuz ki bugün pazartesi vee artık hepinizin ezberlediği üzere Esin günüm...Amaa ilk defa bugünün başka bi önemi daha var benim için..Bugün tshirtlerimin sizlerin karşısına ilk kez çıktığı gün...!!!Kısacası kızlar bugün her anlamda benim için özel bi gün...Vee ben de bu özel günün hepimize hayırlar ve mutluluklar getirmesini diliyorum..İnşallah gününüz güzelliklerle dolu geçer...:))Hepinizi kocamannn öpüyorum...!!!İyi haftalarrr...







 

13 yorum:

  1. aaa yine benim jeanimmm :)) Seviyorum bunuu :) Dün de ben bu stiline çok benzerdim. Kesinlikle rahat ve şık bir kombin! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa Allahtan bu jeani sevenlerdensin ..!!Bende bayılıyorum ..Hem rahat hem şık..:))Çook teşekkürler beğendiğin için...Sevgilerr

      Sil
  2. spor şıklık içerisindesin :) ayakkabılarına bayıldımmm yelda

    YanıtlaSil
  3. Azra ablacım çok merak ediyorum sen de bizim bloglarımıza (yani seni takip eden bloggerlar var aramızda biliyorsun)uğrayıp, okuma-bakma fırsatını buluyor musun? Biz hep sendeyiz hem de seve seve ve istekle ama zaman zaman seni de bloglarımızda görmek isteriz, yorumlarını müspet-menfi bekleriz :-) Sevgiler ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...:))Aslında uğruyorum tabiki kızlar amaa her zaman da yapamıyorum haklısınız...Gün içerisinde zaten doku oluyorum vee akşamüstü de kendi takipçilerimecevap yazıyorum..Bi de şnstagram takipçilerim var cevap yazdığım..İnan bazen nasıl akşam olmuş anlamıyorum bile..!!!Tabiki bunlar mazeret değil haklısın en kısa zamandasizleri ziyaretedip yorum yazacağım..Kendimden de biliyorum ki yorumlar insanı en çok motive eden şey.,:))Teşekkürller hatırlattığın için..!!!Sevgilerr

      Sil
  4. Senin gardırobunun içinde kaybolmak istiyorum. Kıyafetlerini karıştırmak, çizmelerini, ayakkabılarını, o güzel çantalarını, aksesuarlarını hepsini görmek, uyanları denemek, takıp takıştırmak hatta fotoğraf çektirmek istiyorum :-))Bir gün bir takipçinle (artık çekiliş mi yaparsın, soru sorarak en güzel cevabı verene mi kara verirsin bilemicem ama)yemek yemeli ve sonrada onun gardırobunun içinde kaybolmasına izin vermelisin Azracım. Çok beğeniyorum senin tarzını. Bir çok kadının arzu nesnelerine sahip olman büyük şans. Gözüm yok aslaaa, maşallah diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))) Selam Rüya..:))İnanmi yorumuna bayıldım...!!Çok içten ve samimi olmuş...Biliyorum çok merak ediyosunuzgardrobumu vee neden bloga koymıyorsun diyorsunuz amaa seninki en enteresan teklif olmuş..:))Aslında olamayacak bi şeydeğil tabi vee bulduğun yöntem de harika hahahaa tek sorun soyunma odamın yatak odamın içinde olması vee böylebi şey yaparsam eşimin beni öldürecek olması...:)))Onun dışında tabiki herhangi bi yöntemle seçeceğimizbi takipçimle kahve içerim yada yemek yerim ...Hatta bayılırım..!!!Gerçi aramızdaki büyü bozulmasın diye özellikle yapmadım bu zamana kadar amaa blogun değişen yüzünde planladığım şeylerden biri de bu zaten..Hem her ay sizlere hediye vermek hem de sizleri de beni de mutlu edecek hoş sürprizler yapmak...!!!Senin teklifini de düşünücem bakalım nasıl yapabilirim...Bi orta yol bulmam lazım eşimi de kızdırmıycak şekilde..:))
      Bu arada tüm güzel sözlerin için teşekkürler...İnşallah ama inşallah çoooook daha iyileri ve güzelleri senin olsun...Amaatümbunlardan çokk sağlığın ve huzurun olsun Rüyacım..!!!Sevgilerrr

      Sil
  5. Selam!! Ruyanin fikri cok hoş!!! Katiliyorum!!!! 28 mart!!! Buyuk gun!!! Sabirsizlikla bekliyorum!!! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm Dinara..:))Walla bakalım neler yapabilicem tanışma konusunda..!!!Vee inan bende çook heyecanlıyım 28 Mart konusunda amas esas yarın sizi büyük bi sürpriz bekliyor...Bakalım beğenecek misiniz..!!!Öptüüümm

      Sil
    2. Аааа coook heycanliyim.. Artik sabah 8 den baslarim ben bloga girip cikmaya.... Surpriz ne acaba????)))) uyamam artik bu gece))))) sabah mi aksam mi ,blogta mi instada mi?? Ayyy bi şey soyleyin lutfennnnn:)))))))))

      Sil
    3. Hahahaa Dinara ne kadar hızlısın...!!!İnan normalde söylerim de sadece bi aksilik olur da olmazsa yada ertesi gün olursa diye anlatmıyorum...Sadece şunu söyliyim blogla alakalı vee beğeneceğinizi düşündüğüm bi şey..:))Biraz bekleyelim kızlar hahahaa ben de dditörden haber bekliyorum zaten,,,!!!Sevgilerr Dinaracım...Aa bu arada olduğu zaman instaya koyarım kesin hemen haberin olur merak etme..:))Öptüümmm

      Sil
  6. Yoksa sabah kalkinca blogumuz(nasil sahiplendiysem artik bizim oldu)))))degişmiş mi olacak???Ben oyle kendi kendime fikir yurutuyorum. Cevap vermenize gerek yok:)))) byeee

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...