14.03.2013

GÜNÜN NEŞESİ..!!!

Aaaa ben pek sevdim galiba bu günün sözü,günün neşesi olaylarını..hahaaa..En iyisi bunu rutin bi hale getiriyim..!!!Amaa yok yok sonra bi de içinizi bayarım..Takipçim filan kalmaz valla..:)))
Charlotte Olympia'nın clutchlarına bayıldım!!!....Gerçekten de bazıları çok eğlenceli olmuş..Mesela popcorn clucth..Haa bunu takıp çıkar mısın dersen hahaaa hayır tabiki amaa onu eğlenceli hatta bana göre seyirlik yapan da bu zaten..:)))
Veee gelelim en alt gruba kızlar..Gerçi bu pre-fall kolleksiyonu amaaaa......ben klasik şeffaf olanına kafayı takmış durumdayımmm......İnşallah hedefime doğru emin adımlarla ilerliyorum..:))Yeşilini buldum amaa oo nooo diyerekten almadım...İlle de şeffaf olmalı...!!!
Kısacası kızlar aslında clucthlar bahane neşemiz şahane demeliyim..Bugün hava dünkü kadar güzel değil amaa bizim içimiz dünden de güzel olsun...Yüzümüz hep gülsün vee gülmek için her zaman bi nedenimiz olsun...Sevgiyle,mutlulukla vee sağlıkla kalın...!!!!

  
 


 
 
 

1 yorum:

  1. Film seridi olana bayildim nereden alabilirim ....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...