11.03.2013

JEAN DELİSİ.:))

Herkeseee iyi pazartesiler..!!!Haftanınbu ilk gününde karşınızda yeni jeanimle arz-ı endam eyliyorum kızlar..:))
Bu yazıyı okuduktan sonra en kısa zamanda Stradivarius'a gidiyorsunuz vee yeni sezon bu yırtık jeanlerinden ediniyorsunuz..!!!Hem de inanılmaz uygun bi fiyata..Duruşu süper..Kumaşı da ince..Tek eksi tarafı biraz çabuk esnemesi amaa o kadar kusur kadı kızında da olur yani..:))
Cumartesi akşamı açılışını yapmıştım zaten amaa bugünde tekrar giydim..Üzerine Gap V yaka tshirt vee altına da Mıu Mıu altın rengi sneakerlar giydim..Boynumda Mcqueen fular var..Ceket olarakta Rick Owens deri ceketimi aldım..
Bileziklerim Hermes ve Monreve..Çantam Celine Trapeze..
Pekiii blogger bu kıyafetle nereye gidiyor..hahahaa..Çok gizli..!!!Yakında sizlere bi sürprizim olacak onun hazırlıklarıyla uğraşıyorum..Yooo ipucu yok..Beklyin kızlarr..!!!
Hepinizi çook öpüyorum..İnşallah haftanız muhteşem geçer..!!!Sevdiklerinizleberaber olduğunuz,küskünlerinizi ya da kalp kırgınlıklarınızı bitirdiğiniz,inancınızla kuvvetlendiğiniz,merhametle yoğrulduğunuz bi hafta sizlerin olsun kızlar..!!!

 

 

 



 
 
 

25 yorum:

  1. Woooww gerçekten jean süper çokk yakışmış şimdiden 'must-have' listeme girdi ;) ama ben miu miulara bittim düşman değilim fakat gözlerimi ayaklarınızdan alamıyorum çoook beğendim iyi dilekleriniz hepimize gelsin sürprizi de çokk merak ettim hahhaaa umarım fazla beklemeyiz öpüyorum herkese iyi haftalar :)) Miray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Miray.:))Çook ama çok teşekkürler beğendiğin için ve tabiki özellikle sneakerlarım için..!!!Daha güzelleri senin olsun inşallah diyorum.:))Sürprizim için biraz bekliyceksiniz kızlar ama inanın bugün bayağ çalıştım yani..hahaa..Nasıl heyecan yaratıyorum ama.:))
      Çok öptümmm

      Sil
  2. Yaw miu miu sneakerlar yeni sezon mu ve turkiye den mi asik oldum!!!miu miu aski buyuk bende...kombinin harika herzamnki gibi☺suprizinide heyecanla bekliyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm..:))Gerçi instada yazdım amaaa gene söyliyim..Geçen kış İstinye'den sipariş etmiştim..
      Çok çok öptüm seni..!!!

      Sil
  3. sürprizi merak ettim çok bekletme hakkaten miu miu sneakerların çook güzel bir de yüzüğün bayıldımmm.yelda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yelda.:))Evett kızlar biraz bekleticem sizleri..Yakında diyelim..:))Öptümmm

      Sil
  4. Hmmm... Azraaa şimdi o sneakerları, o bacaklar ile birlikte jeani :), müthiş parlayan ojelerinii ve zincir bilekliğini şiddetle tüm kalbimle istiyorummmmm!!!! Yine bir sürü iş çıkardın valla jeani dene oje rengini bul vs... hhaahaa :)) Öpüyorum çok ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buarada yemedim icmedim -evet gercekten actim! :) - stradivarius a ugradim is cikisi. Henuz Bursa'ya gelmemis!!! :( 2-3 hafta sonra gelir dediler!! Yok artik sanki uzaya firlaticaklar jeanleri!!! zaten istedigim kot gomlekte tukenmis... bu aksam kesinlikle benim aksamim degildi :(

      Sil
    2. Hahahaa Başak akşam akşam mutlu ettin beni..Ne kadar içten yazmışsın..:))Bayıldımmm...İnşallah çok ama çok daha güzelleri senin olur..Merak etme jeani bulursun kesin..Zaten ince bi kumaşı var yani aslında daha uzun bi süre giyilir..:)öptümm

      Sil
  5. Yine cok guzel ve farkli bir kombin, sneakerlar yikiliyor!!! Ancak ben giysem "tasi dustu mu acaba" diye ayaklarima bakmaktan saga sola carpardim herhalde :) Iyi haftalar diliyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.:))Çok teşekkür ederim vee kesinlikle haklısınız fotoda çok belli olmuyor ama bi taşı düştü zaten..:))Ben bile uzun süre anlamadım..!!!Kendinize çook iyi bakın..Sevgilerr

      Sil
  6. Yırtık jean süper Azracım. Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. Bencede speakerlar harika... onlara takildim kaldim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yeşim..:))Çok teşekkür ederim...Öpüyorummm

      Sil
  8. Oh be sonunda yaptım :))) birine yorum yapmak için ilk defa birşeylere üye oldum. Merhaba azracım :)) herşeyinde mükemmelsin profesyonel basketbolcuyum ve şu anda izmirde oynuyorum ama istanbulluyum ailemden uzakta sen burda benim arkadaşım oldum her sabah çocuk sevinciyle acaba bugün yeni ne var diye açıyorum bloğunu ve keyifle okuyorum. Önemli keşiflerimdenbirisin yani. Şahsen tanımasamda seni tanıdığıma çok sevindim. Bu kombinlede harikasın. Neyse bunları söylemek için üye olmuştum oh be rahatladım :) hadi ben kaçtım o zaman öptüm kocaman muckkksss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaaa..;))Ne kadar mutlu ettin beni anlatamam..Hem de içimin sıkkın olduğu bi anda çok çok iyi geldi bu güzel yorumun...İzmir'i çok severim..Zaten de ilkokul 1. sınıfa kadar oralarda yaşadık..:))Bilmiyorum sen nasıl düşünüyorsun ama bence çok şanslısın..Vee her sabah sana arkadaşlık ediyo olmama da ayrıca bayıldım..Aaa bi de yorum yazmak için üye olmana.:))Harikasınnn..!!!Her zaman yorumlarını bekliyorum..Daha özel yazmak yada dertleşmek istersen de stilinolsun@me.com benim mailim..Her zaman beklerim..:))Öpüyorummm seni kocaman

      Sil
  9. Tarzını gün geçtikçe daha da sevmeye başladımm..Arkadaşa katılıyorummm.Hepimiz bi bağ kurduk aslında seninle.Çok pozitifsin, sempatiksin..Bu kadar karamsar haberlere rağmen bizi gülümsetebilensin:)Emeğine sağlıkk.Burada yazılan her yorumu özenle yanıtlaman, her düşünceye değer vermen çok güzel.Cok guzel bı kalbın var.Umarım bizim pozıtif enerjimiz de sana geçiyordur.Hersey gönlunce olsunn.Operimm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt acemi blogger nasıl ağlatılır konulu yorumumuza hoşgeldiniz...Kesinlikle abartmıyorum kızlar zaten bu hafta biraz hassasım malum d.günüm yaklaşıyor (ve korkarım annem gibi duygusallaşıyorum.:)veee geçene kadar hatırlatmaya da devam edicem .,hahaaa...Sizler de beni içten yorumlarınızla daha da bi hoş yapıyorsunuz..Ben sadece bu blog olayını çok keyif alarak yapıyorum ve inanın her yazdığım yazıda da karşımda bizim kızlar varmış gibi yazıyorum..Aslında hiç birinizi tanımıyorum amaa bi yandan da senelerdir tanıyomuş gibiyim..:))Bazen yorumlarınızı okurken cümleye girişinizden bile kim olduğunuzu anlıyorum..ya da kimin neyi sevdiği..Eminim sizlerde beni tanımaya başladınız..Manevi değerlere kendince önem veren biri olarak demeliyim ki benimle aranızdaki bağı da verdiğiniz o güzel enerjiyi de gayet net hissediyorum..Gerçekten de iyiki varsınız kızlar..Ve iyiki bu blogu açmışım..:))Sizleri seviyorum.,Vee çok teşekkürler tüüm güzel sözleriniz için..!!!Öpüyorummm

      Sil
  10. Merhaba :) enerjinizi cok guzel yansıtıyorsunuz ve yazılarınız cok pozitif ve yüksek enerjili:) İyiki sizi keşfetmiştim , tarzınızı ve aksesuarlarınızı cok beğeniyorum ama en cok o guzel enerjiniz icin bloğunuzu ziyaret ediyorum:) her zaman kalbiniz boylee guzel olsun bize de yansıtmaya devam edin:)������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Öncelikle çok ama çok teşekkürler ..İnanın bazen kelimelerim yetersiz kalıyor sizlere teşekkür etmek için..Benim bu enerjimin ve pozitif halimin tek nedeni sizlersiniz..Sizlerden aldığım enerjiyle motive oluyorum..:))Gerçekten tekrar tekrar teşekkürler..Çok çok öpüyorumm sizi..

      Sil
  11. Sakın bu çizgini bozma Azra. Bazı bloggerlar var soyadlarıyla bir yerlere gelmişler ama ısrarla diğer bloggerlara(yani bizlere) hadsiz ve çirkin laflar ederek, sosyal mecrada konuşuyor. Kendisinin çok iyi iş yaptığını ısrarla iddia eden, arkasında bir ekiple blog yazan,kendisini sadece PR amaçlı ortalarda gösteren, sanki çok büyük holdingin CEO'suymuş gibi havalara girenlerden olma. Olmazsında zaten, bunu biz az çok hissediyoruz. Önemli olan o blogu tek başına, kendi emeğinle, kendi sevdiklerinle diğer insanlara sevdirmek, okutmak, bağ kurmak. Başka desteklerle dedemde yol alır zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt İremcim selam veee mesajın alındı merak etme..:))Gerçekten de o kadar açık ve net yazmışsınki...Açıkçası kimseyi yargılamıyorum çünkü herkes kendi hayatından sorumlu ve en önemlisi de yargılamak haddim değil ama kendi adıma demeliyimki inşallah hep aynı kalmaya çalışıcam kızlar..Bu bloga ablamla beraber emek vermek ve bu sayede sizlerle tanışmak ve arkadaş olmak en güzeli benim için.,Ben blogu hem keyfimi sizlerle paylaşmak hem de başka keyif aldığım alanları da size göstermek ve tabiki gene sizlerle paylaşmak için açtım...Moda benim çok keyif aldığım bi alan ve bu konudaki her tür yaratıcılığa açığım..Sizlerin bana verdiğiniz enerji sayesinde hem motivasyonum yükseliyor hem de yaratıcılığım artıyor..:))Hayatımın hiç bir döneminde bu kadar enerjim yüksek olmamıştı..Sanki her şeyi yapabilirmişim gibi hissediyorum..hahahaa..Yani benden çekiceğiniz var kızlar..Ben artık daldan dala atlarım..:)))Bi tanesine giriştim bile amaa sürpriz olsun..!!!Şimdilik benden bu kadar..Çok çok öpüyorummm seni..!!!

      Sil
  12. İyi geceler!!!yorumlari ve cevaplari okurken yine dayanamadim. Yazmak istedim. Ozellikle son cevabiniz gene hayranlik uyandirdi:))bu kadar mi insan kimseyi kirmadan kimseye catmadan dusunceleri yazar:)) ve kimseyle sizi kiyslamak istemem. Cunku ozellekle benim icin bir kac adim onlardan ondesiniz:)) ama bu demek degil ki diger bloggerleri kotuleyelim,sevmeyelim onlarin başardiklarini kucumseyelim(her kimin destegi ile buralara gelseler bile) ama sizin blogunuzda amator ruhu, samimiyet,arkadaşlik., cana yakinlik, sevgi hakim. İste bence bu nedenle bu kadar insan sizi takip edip, fikirlerini soylemekteler(sadece moda ile ilgil degil, ozel konularini anlatmaktan cekinmiyorlar).. Anladabildim inşallah:((( basarilarinizin devamini diliyorum...fazlasiyla hakkediyorsunuz:)))bu arada swetshirtu unutun:))) ve bir sorum daha var bir kac gun instada 3 ayakkabi resmi paylasmistiniz mavi, sari ve siyah. Zannoti olanlar topuklu muydu?? Cunku ben onun duz topuklusun gordum ve vuruldum. Opuyorum cokk.. Bu arada ben de sadece burda yazabilmek icin kayidoldum:))) ve sadece burda yaziyorum. Haberiniz ola!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dinaracım..:))Öncelikle hazır yeri gelmişken mükemmel Türkçenden dolayı seni tebrik ediyorum..hahaa..Yani kesinlikle benden daha hakimsin olaya...!!!Tekrar tekrar teşekkürler tümmmm güzel sözlerin için...Sizlerin sayesinde bu kadar içten ve samimi bi blog oldu..Vee gene sizlerin sayesinde motive oluyorum tabiki..:))Ayakkabı konusuna gelince...Ben genelde düz giydiğim için her zaman düz derim ama sen bilirsin tabi..:))Çok çok öptümm tabii

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...