10.12.2012

KURŞUN BAHANE...SABAH KAHVESİ ŞAHANE..!!!

Herkeseeeeee selam...!!!!Evettt kızlar iki günlük aradan sonra bloggerınız geri döndü..:))Haftasonu boyunca sizleri Burcuyla başbaşa bırakmıştım amaaa artık burdayım...Veee bütün hafta boyunca süperrr postlarla karşınızda olmayı planlıyorum..hahahah..zaten başlıktan belli değil mi..!!!!
Gelelim ultra kafiyeli başlığımın açılımına....:))Efendim herşey ortanca ablamın whats up da kurşuncu adı altında bi grup oluşturmasıyla başladı....Çok iyi kurşun döken bi kız varmış..gelmek isteyen olur muymuşş...!!!!Hepimiz atladık tabi...hahahah..yok canım nazar var üstümüzde diye değil..Tamamen o bahaneyle bolll muhabbet edip ,takılırız diye...:)))Biraz kalabalık olduğumuzdan sabahın erken saatlerinde onda olucaz veee inşallah sabah kahvemide onda içiyor olucam...!!!
Evettt gelelim ne giydiğime...Bugünün pazartesi olması veee iki gündür kombinlerimle sizlerden uzak olmam nedeniyleee ihtişamlı bi giriş yapayım dedim...hahahha..yoksa kurşuncunun karşısına kürkümle çıkmak gibi bi derdim yok..!!!
Öncelikle Jbrand mumlu efektli jeanimi giydim..Üzerine kahverengi hiç sevmeme rağmennn desenine bayıldım diye aldığım Zara t-shirtü giydim..Ayağımda zımbalı Ashler var..Üzerime hırka filan giymeden direk Punto kürkümü aldım çünküüü biliyorsunuz çok üşüyen bi tip değilim..Ayrıca ablamın evindeyiz yani kapalı mekandayız veee bu ince astarlı kürklerin en sevdiğim yanı hırka kıvamında olmaları o yüzden de bi t-shirtle bile rahatlıkla giyilebilmeleri..!!!
Boynumdaki kolyem yeni vee Stradivarius marka..Kesinlikle bi bakın derim çünküü bunun gibi hoş bi kaç kolye daha aldım..:)))Bileziklerim Juicy ve Accessories'den..!!!Yani anlayacağınız tümmm ihtişamımla kurşuncunun karşısına geçmeye hazırım..hahahha..herhalde kadın ilk defa benim gibi birini görecek..!!!
Evettt bugün kulaklarınıza bommm diye sesler çalınırsa panik yapmayın..hahahah..muhtemelen bizim patlayan kurşunlarımız..:))Hepinizi çokkkk öpüyorum ve harika bi hafta diliyorum..!!!
Dipnot..:bu arada kurşun demişken aklıma Kenan'ın Kurşun Adres Sormaz ki şarkısı geldi...pek severim o şarkıyı..Sizlerlede paylaşmasam olmazdı..:))

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

13 yorum:

  1. Azra'cım gene yıkılıyorsunnnn:))))))))))))...iyi haftalar....Demet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Demetçim..:))Sayenizde ...Sizlerin enerjisiyle güne güzel başlıyorum..:))

      Sil
  2. süpersinnn içim açıldı sabah sabah:))

    bu arada kurşuncu ankarayada geliyomu:) hahaha

    iyi kurşunlar, iyi sohbetler, güzel haftalar

    öptüm, selin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selinnnn...:))Selam canım..!!!İstersen bi sorıyım hahahaaa öptümmm..!!

      Sil
  3. Bombaymıs kursuncu :)) Cok hos bi kombin olmus yine bu hafif rockcı ruhu begeniyorum kolye bi de seyde gordum gecen City'sdeki Forever New'da cok guzel secenekler var, fyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Çiğdem..:))Bende seviyorum bu tarzı..En bana yakışan tarz bu galiba..!!!Veee hmn bakıyım orayada..Aksesuar deyince bende akan sular duruyor biliyosun.:))

      Sil
    2. Selam, harikasiniz. Yesil tasli bilezik accesorize dan mi? Kafam karisti! Sevgiler

      Sil
    3. Haklısınn çünkü tek tek belirtmedim..hahahaa ben biliyorum ya herkes biliyo sanki..:))Evett yeşil taşlı olan accessories.!!öptüm

      Sil
  4. bugünnn kurşunlarrr dökülüyo demekki:)) catır catır catlasınn hepsii:))hahaa kürk çok güzel hava katmış bloggercim:)kolyelerinin her birini çok beğendimm tam havandasın gene bu kadar güzeliğe kurşun sartı zaten bende burdan tüüü tüüü maşallahı eklemek istedimmmm..hahaha kendine çok iyi bak öpüyorumm güne enerjik başladığın gibi devam etsin böylee öptümmmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:))Evett günüm harika başladı ve öylede geçti..:))Kurşunu döktürdük veee rahatladık..!!!Herkese tavsiye ederim..:))Teşekkürler beğendiğin içinde..Öptümm..!!!

      Sil
  5. Selam, cok zarif ve sik gorunuyorsunuz. Kurk vasak midir? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yokkk vaşak değil amaa ne olduğunuda bilmiyorum desem hahahaa sadece çok hafif ve tüy döken bi şey diyim size..!!!

      Sil
  6. Cok mersi ;))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...