1.12.2012

ŞEKER TONLARI..!!!

Bu postu hazırlarken aklıma ilk bu cümle geldi..Ama yanlış mı kızlar..!!!Bu kadar güzel tonlar olabilir mii..Nedir bu ya Çin işkencesi mi...hahahah..Canımıza mı kast etmek istiyosunuz eyyy modacılar...yada cebimize mi demeliydim..:)))
Bu muhteşem şeyler Valentino ilkbahar/yaz 2013 kolleksiyonundan..!!!Hangisini almak istersin derseniz...Artık ayakkabısından bile tanınır hale gelen bi blogger olarakkk bu soruya cevap vermeme hakkımı kullanıyorum...hahahaha..Ne alaka derseniz..sadeceee merak edip o nadide parmaklarınızı oynataraktan yorum bırakmanız için sizleri motive ediyorum..Canım herşeyi de postta yazarsam yorumda ne konuşucaz di mi...hahahaha öptümmmm

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Super cantalar nasil canim cekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle benimde..:)))Bayılıyorum böyle renklere..:))

      Sil
  2. sizce bunların fiyatları şaka mıı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ne yazıkki marka olunca fiyatıda ona göre oluyor...Önemli olan haketmesi tabiki..

      Sil
  3. Ben şimdiden para biriktirmeye başlayayım en iyisi hahaha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber bunu yapsak iyi olucak galiba..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...