14.12.2012

BLOGGER KEYİFLENİRSE NE OLUR..?

Hahahhahah..Bloggerınız sayenizde üzerindeki negatiffff enerjileri atarsa ne olur kızlar...Tabikide dönüşü muhteşemmmm olur...Hatta ihtişamlı olur..!!!.Takılar..Kürkler..Allahımm şaka gibiyim..!!!Pek normal değilim galiba..hahhaha..ya hiç giyinesim yokkk yada markete bile kürkle gidiyorum...:)))
Neyse kızlarrr sadete (kesin yanlış yazdım..:))geliyimm...Bugün cankuşum Aslıylayım..Gerçi biraz eften püften işlerimiz var amaaa malum ben ihtişam vee enerji dolu olduğumdan bu eften durumlarımıza şıkk gitmeye karar verdim...Hem kendim hemdeee takipçilerim açısından...Malum bloga koyduğum kıyafetlede dışarılarda oluyorumki beni tanıyın...hahahahha...Çok fenayım bugün ya...:))Aslı'nın bugün benden çekeceği var...Artık tatlı tatlı uğraşırım onunla bütün gün...Keyfim yeride ya..kızdırmam lazım..!!!
Biraz daha uzatırsam sohbeti,sıkılıp yazının devamın okumayacaksınız o nedenle gelelim ne giydiğimeee...Olaya Givenchy t-shirtle başladım kiii aslında markası önemli değil böyle baskılı milyonlarcası var piyasada...Altına Jbrand mumlu skinny jean giydim...Ve bootie olarak daaa Rag&Bone yeşilll süetleri seçtim..Daha öncede söylediğim gibi bu havalarda en bayıldığım şeylerden biriii kürkkkkkk içine t-shirt giymek..Bu seferde öyle yaptım..Çanta olarak mini Celine'imi alabilirdim amaa malzemem çok o nedenle büyük olanı aldım..Takılarıma gelirsek..hahahah..Kusura bakmayın amaaa bonkör blogger geri döndü...Üzerimde bolcaaa takı var...Kolyem Stadivarius...ki aslında bu kolyeye takılı iki zincir vardı..Ben onları kestim..:))Bileziklerimde Hermes ve Uterque..Yüzüklerden dudak olan Kısmet by Milka Bağdat Cadddesi,diğerleri benim hazinemden...hahahha..Hazinem deyince pek havalı oldu..!!!
Yani kızlar anlayacağınızzz bugün pekkkkeyifli vede mutluyum...Buradan tümmm takipçilerime öpücüklerimi yolluyorum..Sayenizde artık tek hayalim çekim yaparkenn yada post yazarken ecelimin gelmesi...hahahhah..Bu kadar kendimi kaptırdım yani bu bloggerlık mevzusuna...:)))
Muhteşemmmm bi haftasonu geçirirsiniz inşallah..!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

30 yorum:

  1. Kürk nerden????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt kızlar burdayım..:))Kürküm Punto marka..Zaten genelde kürklerimi ordan alıyorum..Gerçekten süperr modelleri var..!!

      Sil
  2. botunu çok beğendim harika sen de öyle.ama gerçekten o kadar çok takı kullanıyor musun bana biraz fazla geldi .Yelda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldaaaaa bugün bunların hepsini takasım geldi..:))Ekstra keyifliyimde...hahahaa..ama biliyosunuzki bloggerınız alerjil bi tip.Yani akşamüstüne doğru bunlar teker teker çıkar..:))Böylecede senin beğendiğin sade haline kavuşurummmmm...!!!Öptüm

      Sil
  3. Kurk punto gibi geldi bana ama...

    YanıtlaSil
  4. Kurkunuze bayildimmmm bizde bulabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.:))Tabiki bulabilirsiniz..Nişantaşı Punto'dan aldım..:))Tavsiye ederim..Öptümm

      Sil
  5. işteee bu:)) valla dün geceden beri aklımdan çıkmadın seni böyle görmek banada mutluluk verdi çokkk:)) kıyafetimi bu sevinçle şevkle seçicem:))bugün benimde kendimi sokaklara atma günüm herseyi bir kenara koyup delice gezesim var:)))kıyafetindende belli nasıl havanda olduğunn bol takılı bol şık bol mutluluk dolu bir güne başlanmış umarım kimsecikler üzemesin seni kocamann öpüyorummmm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam İlksencimm...:)))Çokkk teşekkür ederim verdiğin destek veee güzelll moral için...Böyle şeyleri asla unutmam..:)))Evettt nihayet geri döndüm veee karşınızdayım...Pek ihtişamlı oldum hakkaten vee sizlerde beğendiniz mühim olanda bu...Umarımmm harika ötesi bi haftasonu geçirirsiniz hepiniz....!!!Kocaman öpüyorummmm.....

      Sil
  6. selammmm:))
    süpersinnn:)) herşeyiyle harika bir kombin olmuş:)) ohh be enerji tavan bayıldım:)yıkılıyorsunnn
    Bu arada trend olan 2 şey acayip hoşuma gidiyo şu günlük t-shırtlerin üstüne takılan abartılı kolyeler ve yine günlük sweat lerin en klasik pantalonların eteklerin üstüne bile giyilmesi.. çok tuttum ve aynen uyguluyorum:))
    süper bir gün diliyorum hepimize...
    sevgiler
    elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Elifçimm....:))Çok teşekkürler kızlar...hahahhah..sayenizde moralim tavan yaptı...!!!Bu arada şu iri kolyeler olayının bende hastasıyım...Zaten kombinlerimden de yeterince belli oluyodur..hahahha..Ne güzel sende beğeniyomuşsun...Diyorumki şu zevkli kombinlerini bi gün çekip yollasan..:)))Nasıllll güzell olur...:!!!!Çok çok öptüm Elif..!!!

      Sil
  7. Merhaba,

    Sormak istediklerim var ve kesinlikle eleştirisel değiller cevaplarsanız sevinirim.

    Bu kadar kılık kıyafet, hepsini giy çıkar, fotoğraflarını çek onları editle, hergün bloga yazı yaz vs. Zor olmuyor mu ?

    Ayrıca tüm bunların hepsi sizin mi ? Yoksa blog çekimleri için firmalardan ödünç mü alıyorsunuz ?

    Son olarak bu işi keyif olarak yapmanızın yanısıra, firmaların ürünlerini tanıtıyorsunuz bunun size bir getirisi olmuyor mu ?

    Syg / İyi Çalışmalar.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...Evettt elimden geldiğince merak ettiklerinizi cevaplamak isterim...İlk sorunuza gelelim...Postunu yaptığım kıyafetler zaten dışarı çıkarken giydiklerim o nedenleee giy/çıkar olayı yaşamıyorum...Eskiden çekmem daha zordu çünküüü arkadaşlarım yardımcı oluyordu..Şimdi kendimi aynadan çekiyorum veee artık alıştım o yüzden çok daha kolay benim için..:)))Çektiklerimi editör dediğim ablama yolluyorum veee o reimlerin ayarlamalarını yaparken bende yazısını yazıyorum...Yani anlayacağınız bizimki tammm bi ekip çaloşması...:))
      Tüm gördüğünüz kıyafetler benim kendi gardrobumdan..Yani kimseden ödünç almıyorum yada onlar reklamlarını yapayım diye yollamıyolar..
      Ve evettt kesinlikle bu işi keyif için yapıyorum....O yüzden zaten bu kadar amatör takılıyorum..Resim ve yazı dili olarak yani..:))Bu benim hayalimdi..Keyif aldığım şeyleri paylaşmaktan hoşlanıyorum..
      Umarım sorularınıza tatmin edici cevaplar verebilmişimdir...İyi akşamlar..

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Keyif aldığınız bir şeyi bu denli tutku ile yapmanız gerçekten harika birşey... :))

      Sil
    3. Teşekkür ederimm..:))

      Sil
  8. Bayıldım, bayıldım!!! Çok şık, zarif. Yine harika bir kombinasyon yaratmışsın!!! Çok yakışmış, özellikle de kürküne bittim!

    bisous bisous,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Ayşegül...:)))Çok teşekkür ederim...Beğenmene sevindim...:)))Kürkümü bende çokkk seviyorum..!!!!Öptümmm veee iyi haftasonları...!!!!

      Sil
  9. kürkün fiyatını paylaşabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alalı yaklaşık 2 sene oldu..Hatta geçmiştir bile..Sanırım o zaman 1000 tl vermiştim..1500 de olabilir.İndirimden almıştım..:))

      Sil
  10. bloggerım bugun muhteşemsinnnn:)))...sanki tatile gittin de geri geldin...arada olur boyle modlar, kafaya takmamak lşazımmm:))))))....sevgilerr...çok öptüm...../melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekçimmmm selam..:))Aynen dediğin gibi dönüşüm muhteşem oldu..hahhaha..boşuna dememişler her inişin bi çıkışı var diye...:)))Arada lazımmış demekki böyle şeyler..!!!Beğenmene sevindim...Çok öptüm...İyi haftasonları..

      Sil
  11. yine çok şahanesin. kokoş ama asla ucuz basit değil takmayı takıştırmayı seven balık kadını.

    less is more asla bize göre değil ben de bir coşuyorum tam coşuyorum. kollar boyun parmak saat ki bayılıyorum o saatine çok zevklisin her zamanki gibi.

    ebayden benzer bir kolye buldum alıcam artık kesinleştirdim şu an.

    senin olayın budur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy çokkk teşekkür ederim..!!!Gerçektende takmayı takıltırmayı seviyorum amaaa bazen çok sade olmayıda seviyorum..:))Tamamen ruh halime göre değişiyor..!!!
      Bu arada çok merak ettim bulduğun kolyeyi..Alırsan resmini çek bana yolla mutlaka..:))Öptümmm

      Sil
  12. Ben de bole bolll takılar takınca ofiste adım Şahika'ya cıkmıyor deil ama ben cokkk seviorum:)) Hersey cok guzel yine ama ben Celine'nin bu modeline de bayılıorum ya, optum güzel bi haftasonu diliorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar bol takı o kadarrrr keyif.hahahaa..napalım yani herkes bize laf ediyorsa..!!!
      Celine'nin her modeline bayılır oldum bende..Love Celine...!!!
      Öptümm

      Sil
  13. heyyoooo benm tşhirtten,, en sevdiğimmm,, çok giyip bıkmaktan korkuyorum yoksa hergün giyeblrm yani o kadar,, bende senin zara kurukafa şaldan bldm aldm süpermiş yumuşacık da..z.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Z zara kurukafalı şalı hangi zara da buldunuz???..ben de arıyorum:)...çok teşekkürler

      Sil
    2. Bende bayılıyorum bu tshırte..:)Sadece yakası bıraz daha açık olabilirmiş...Bu arada şaldan bende süper memnunum..Harika gerçekten..:))
      Geçenlerde İstinye Zarada gördüm gene..İlgilenenlere duyurulur..!!!Öptümm

      Sil
  14. sen ne kadar ilgili blogersın oyle :) seviyorum senı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...