4.12.2012

KENDİMİZE YILBAŞI HEDİYESİ ALALIM..!!!

Kızlarrrr son iki senedir İpekyol'daki değişikliğin farkında mısınız..?Şahsen benn bi süredir hem kıyafetlerinden hemde takılarından çokkk alıyorumm..Her dışarı çıktığımda mutlaka uğradığım yerlerden...Zaten kombinlerimde de görüyorsunuz özellikle takılarından mutlaka alıyorumm..hahahah hatta onların ürettiği vee bende olmayan bi şey pek yok galiba...!!!
Karşınızda da işte o çokkk beğenerek aldığım takılarından oluşannn nadide postum...Gerçekten güzel yılbaşı hediyesi olur bence....Arkadaşlarınıza da alabilirsiniz diycem ama...hahahha..ayy onlar kendilerine alsın..Tabikiii hiçç vakit kaybetmeden gidip kendinize alınn...:)))
 

4 yorum:

  1. 99 tl likkolyede kararsiz kalmistim napsam alsammmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın bence...!!!Bende var vee herşeyle kullanıyorum..Hatta blogta da var kombinlerim..:))

      Sil
  2. Sende kolyeyi daha önceden görünce ben de almıştım, süper bir kolye ve çok kullanışlı. Mangoda da benzer bir kolye var onu da aldım, belki begenirsin:) http://shop.mango.com/TR/p0/touch/touch---broslu-zincir-kolye/?id=76637261_93&n=0&ie=1&ts=1354629767759

    Bu arada ne zaman arkadaşlarıma birşey almak için mağazaya girsem, kendime alıp çıkıyorum. Ama hediyeleşmek guzeldir, yılbaşı alışverişine çıkılacak en kısa zamanda :) sevgiler. Melin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:))Bana hiç iyi bi şey yapmadın ..hahahaa kolye yıkılıyo şimdi bide onun peşine düşücem..!!!Hediyeleşmeyi bende severim amaaa bu kolyeyi kesinlikle kendime alıcam..:))öptümm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...