10.12.2012

HAFTANIN YILDIZLARI...!!!!..-1

Karşınızdaaaa haftanın instagram birincileri...başka bi deyişle haftanın yıldızları...!!!!Öncelikle duyurumuzu dikkate alıp ilgi gösteren herkese çokkk teşekkürler...!!!Gerçektende seçim yapmak çok zor oldu bizim için..Hatta planımız 5 kişi seçmekti..hahah..sonra10 oldu..baktık o da olmuyor 12 yıldız seçtik..!!!
Sayenizde bende ne kadar zevkli bi takipçi kitlem olduğunu görmüş oldum..Veee en güzelide resim yollayan herkes de kendimden bi şeyler buldum..:)))
Hadi bakalım kızlar..!!!Bu haftada sizlerden aynı performansı hattta daha da fazlasını bekliyorum...!!!Unutmayın bu haftanın startını bugün verdik..Bakalım gelecek yıldızlarımz kimler olacak..!!!!
Kendinize iyi bakın veee beni sakın ihmal etmeyin..:))
 
 
 
 

16 yorum:

  1. Aaa yaşasıınn ben de varımm:) Gidiymde hemen bugünün kombin fotoğrafını çekiym bariii:))) Hahah fena gaza geldim!! Diğer arkadaşlarda çok şık yalnız bayıldım herkese tek tek, meğer ne zevkli bir aileymişiz biz böyle yaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt tebrikler..:))Hemennn yeni kombinlere başla bakalım...!!!Bekliyorum..:))

      Sil
  2. Günaydın.. Sevgili bloggerim,her taraf kar ve soğuk olan yerde bir anda icimi ısıttınız :)) kendimi görünce cok şaşırdım ve sevindim:)) hiç beklemiyordum aslında.
    Haftaya mutlu başlıyorum ve bugün cok önemli görüşmem var inşallah olumlu sonuçlanır..Moskova'dan selamlar. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın...:))Ne kadar mıtlu oluyorum taaa Moskovalardan bana yorum bırakıyorsun..!!!İnşallah görüşmen süperrr geçer...!!!İyi şanslar..:))

      Sil
  3. hepsi harika:))...bende heveslendim :)))..hemen kombin yapıp yolluyorum insta da:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfennn..:))Sakın ihmal etme mutlaka bekliyorum çünkü..:)))

      Sil
  4. Ben de kendimi arıorum :))) Ay herkese bayıldım ozellikle;

    missestee ve oykumeco cok basarılı:)

    YanıtlaSil
  5. Aaaaa bende varımmm, çok çokkk mutlu oldum :) Teşekkür ederim Azra Hanım :)
    Bu arada herkesin seçimleri çok şık ve çok hoş, bayıldımmmm ve bu haftanın kombinlerini paylaşmak için fena gaza geldim ama bir de fotoğraflarımı çektirebileceğim biri olsa keşke :(

    Sevgiler

    Hande

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Hande..:))Getçekten herkes çokk başarılı ve tabiki sende..!!Aynı gazla devam edin kızlar vee fotonu kendinde çekebilirsin..Neticede bu blogu güzel yapan amatör olması...hahahaa..bende kendimi aynadan çekiyorum neticede..:))Öptümm

      Sil
  6. Biraz gecikmeli olucak ama bu hafta pek nefes alamadığım icin simdi görüyorum beni de secmissiniz çok keyifli oldu benim icin çok iyi geldi cokcokcok teşekkürler Bu arada insta da katemoss lu kombinleri görüp bayilmistim ama yazmaya fırsat olmamisti tshirtler süper kombinler de tam benlik çok zevkli olmuş herzamanki gibi
    Tarz.
    Sevgiler Zeyydo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr..:))Ve vakit bulup yorum yazmanada çok sevindim...Bakalım bi dahaki haftaya kimler olacak..!!!Öptüm

      Sil
  7. Aaa ben bu postu kaçırmışım :)) hemde kendimde varken ... Senin supper postlarının yanında silinip gitmisiz yahuu.. Cook teşekkürler buarada secimin icin :)
    Mutlu haftasonulari xxx
    Missestee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm..:))Aşkolsun yani ben bu post benim blogumun tacı kızlar..!!!En sevdiğim bölüm blogtaki..Acaip heyecan duyorum bakalım neler tagliycekler diye..Vee burada herkese bravo diyorum...!!!!
      Devamını bekliyorum...Süpersin..:))

      Sil
  8. postlarınız çok özgün ve dikkat çekici... instagram postlarını severek inceliyorum. umarım bende birgün burda çıkabilcek bir kombi yapabilirim :D

    http://instagram.com/wantthefashion

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Çok teşekkürler..Beğenmenize sevindim gerçekten..Eminim sizin kombinlerinizde harikadır.:))Lütfen en kısa zamanda yollayın..Öptümm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...