14.12.2012

BANA YAKIŞMAYAN GÖZLÜK MODELİ...!!!

Yani tamammm..Sınır koymuyoruz kendimize...hahahah..Bazen sizlerede diyorum hatta..Bana yakışmaz demeyin filan diye amaaa..Gerçekten bana yakışmıyor..Ne mi..Yuvarlak gözlükler...Halbuki bayılıyorum amaaa şuu muhteşem yüzüme bi yuvarlak gözlük bi de şapka hiççç ama hiçç yakışmıyor...hahahha..Şapka konusunu ayrı bi postta ele alıcam amaa ...Off yani...İşte size bayıldığım  HOUSE OF HOLLAND gözlüklerden süperrr bi post..Ben alamıyorum bari siz alın..:)))

2 yorum:

  1. aslında ufak bir yüzünüz var...en üstteki puanlı yakışabilir diye düşünüyorum...sizce??....melek

    YanıtlaSil
  2. Ahhh keşke bi poz verebilsemde görsen ne kadar fena olduğumu...hahahhaha..gerçektende kötü duruyor..Herhalde tarzım değil..Taşıyamıyorum yani işin doğrusu..:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...