22.12.2012

BENİM ŞIK ARKADAŞLARIMDAN DETAYLAR...!!!

Eveeett kızlar karşınızda tarzına bayıldığım iki kız arkadaşımdan ufak detaylar...Zaten ikisinide tanımış kadar oldunuz..Biri meşhur Aslı diğeride Gaye...!!!
İkisininde tarzına tek kelimeyle bayılıyorum...hahahha..zaten ben bütün arkadaşlarımın tarzına bayılıyorum...Herkes çok farklı amaaa bi o kadar aynı...Bir sürü ortak parçamız var amaa hepimizin üstünde farklı duruyor...,herkes kendince yorumluyor..Veee bence hepside harika taşıyor..!!!
Sizi seviyorum kızlar...:))




 

3 yorum:

  1. Gaye'nin palto yikilmis.... Siyah boy bag kiminse gule gule kullansin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett paltosu Zadıq ve Chanel boy bag de diğer arkadaşım Burcu'nun kii kendisini ayrı bi postta ele alıcam..:))O kadar malzemesi bol yani..!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...