25.12.2012

BENİM ESMER GÜZELİM...!!!

Hahahha..Kim mi...Tabiki benim esmer güzeli arkadaşım Burcu..Kendisinin tarzıyla yeni tanışıyosunuz kızlar..!!!
Çok güzel ve tarz olmasının yanısıra bi o kadar da esprili bi kişilik..hahahha..instadan yada whats up dan yazışmalarımızı okuma şansınız olsa koparsınız zaten...:))
Eveeeet benim Corpse Bride'ım...hahahha...Aramızda onun adı bu da..:))Benim adım mııı..artık Chucky...!!!
Niye diye sormayın...hahahha..nasıl bu noktaya geldik anlatması inanın çokkk uzun sürer..:)))

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 yorum:

  1. arkadaşınızın tarzına bayıldımmm:))).bikaç sorum olacak;
    çizmenin ve leopar ceketinin markası ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim arladaşımın tarzını..:))Çizmesi Louboutin veee ceketide Ashısh..!!

      Sil
  2. bu kadar 5 benzemezi bir arayab getirip harika bişey çıkarmayı başardığı için arkadaşınıza alkışşşş:)=))...bayıldım

    YanıtlaSil
  3. takılar muhteşemmm...Arkadaşınızın arkadaşı olabilir miyimm??..hahahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dünyanın en bonkör insanlarından..:))Yani olsanız hakkınızda hayırlı olurdu...!!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...