27.12.2012

GÜNEŞLİ Bİ ÖĞLEN...!!

Evetttt kızlar nihayet güneşi gördük...Şahsen bennn dünden beri çok mutluyum..Mart doğumluyum ya günesşi ve bahar havasını pek severim...hahahah..nasıl ama işime gelince Balık burcuyum işime gelmeyince balık görünümünde bilmemneymişim diye dolanıyorum ortalıklıkta..:))
Neticede güneşi seven bloggerınız bugün pek mutlu vedeee yoğun..Nişantaşındayım bygün ....hahahaha..herkesi beklerim...:))Aslında sadece bizim kızlarla buluşmaya değil Aslımınn meşhurrr kuyum mağazası Kısmet by Milka Bağdat Cadddesi'nin Nişantaşı şubesinin açılışına katılmak için ordayım bugün...Tabiki araya açılışıda sıkıştırıncaaa hem spor hemde biraz şık olayım dedim...O yüzdende aslındaaa alalı bi kaç hafta olmasına rağmen daha bugün takması kısmet olan BCBG kolyemle işe başladım...Beni instadan takip edenler biliyor,dün gece buna benzer amaaa tabiki bunda çok daha ihtişamlı bi kolye koydum instama...hahahha...Heralde onun etkisinde kaldım...Sabah kalktığımda ne giysem diye düşünürken ilk bu kolye geldi aklıma..:)))
Bu kadar ışıltılı bi kolyeyle nasıl birazda sade olunur derken ...tabiki basıc bi beyaz tshirtle dedim veee Zara tshirt giydim...Altına Jbrand jean vee Hermes çizmelerle olay tamamlandı..Üzerime vizon Punto kürkümü aldım veee resimlerde yok amaaa havayı serin görürsem belki bi de şal alırım..hahahah..Böyle dediğime bakmayın ben hayatta bu muhteşem kolyeyi şallarla kapamammmm...:))
Çanta olarak Hermes Kelly aldım vee böyle bi kolyeden sonra kollarımda çok da abartmadımm..hahahha..bu abartmamış halim oluyor efendim...Neyse yaaa bu da benim işte...:))
Benim içimi mutlulukla dolduran bu harikaaa perşembe gününde hepinize güzellikler diliyorum kızlar...İnşallah gün boyu şans,huzur vee sevdikleriniz sizinle olur...!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

20 yorum:

  1. merhaba kürkü nekadar fiyata ve nezaman aldınız bayıdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm..:))Çok teşekkürler öncelikle..Ben bu kürkü geçen kış aldım Puntodan..O zaman bi kaç şeyi birarada almıştım o yüzden tam olarak hatırlamıyorum..Yani net bi fiyat veremem size açıkçası..:))Çok teşekkürler..!!!

      Sil
    2. 3500 civarı bir rakama bu boyu sıkı pazarlikla

      Sil
    3. Alabilirsiniz Kapalıçarşı'daki Punto dan ercü var orada onunla pazarlık edin sevgiler;))

      Sil
  2. MUTLULUĞUNUZ HEP DAİM OLSUN İNŞALLAH...D.D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne kadar güzel dilekler bunlar böyle..:))

      Sil
  3. Bende bayildim kurkunuze muhtesem .. Forever new e de bi bakin derim orada da hoskolyeler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa süpersiniz...hahaaa hem süper hemde fenasınız..:))Kendimi kaybedeceğim bi nokta daha gösterdiniz yani..:))Öptümmm

      Sil
  4. Çantanın rengi çok hoş olmuş bu kombinde çok güzel patlamış bayıldım ben:) Ayrıca biz senin abartmalarını sevdiiikkk ne kadar abartsanda kesinlikle çok güzel taşıyorsun zarif seçimlerinle! Çizmelerinin en büyük hayranıyım kendilerine sevgiler hahahaha:)

    Çok mutlu neşeli bir gün geçirmen dileğiylee:)

    Sümeyra,

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ayy o öpücük yüzük nasıl bişi çok beğendim kendime şans getiren bişi almak istiyordum bence buna çok uygun nerden acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerden olabilir ...hahahaaa..tabiki Aslıcığımın kuyum mağazası Kısmet By Milka Bağdat Caddesi'nden..!!!Walla kesinlikle alın..Şans getirdiği kesin...:))

      Sil
  6. Herzamanki gibi harikasin :))) bayildim ilham kaynagimsin bu bi kesin :))) opuorum cookk sule:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Şulecim..:))Çok teşekkürler güzel sözlerin için...İlham kaynağın olmak haddim değil ama beğenmen benim için yeterli..:))Çok çok öptüm..!!

      Sil
  7. Acilis nasildi:) herzamanki gibi harika gorunuyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla açılış çok yoğunmuş...Biz biraz geç gittik vee daha sakindi tabiki..Punto'da da davet vardı onada uğradık...Bugün Nişantaşı ınanılmaz kalabalık..Hala ordayız....Beylerde geldi yemek yiyoruz ama inan dışarıdı yürünecek gibi değil...Evett çok güzel olmuş ama sanki bütün İstanbul burda...:))
      Teşekkürler bu arada beğendiğin için...Çok öptüm.

      Sil
    2. Fakat tarzınız bu olmalı takdir edersiniz ki stil sahibi olmak tekduze giyinmek ,kendini tekrarlamak değil!!

      Sil
    3. Çok teşekkür ediyorum..Aslında olay şu ki tarzım tamamen ruh halime göre değişiyor..Veee tabiki bazende zorunluluklarım oluyor..Aynı dünkü gibi..Yani tarzım sadece budur diyemem çünkü değil..Evett bu da benim am her zaman değil...Yakıştırdığınız için çok teşekkürler amaaa her zaman böyle olamam çünkü o zaman ben olmam...Ben zaten belli bi tarzın etrafında takılıp kalabilecek bi tip değilim..Sadece arada kendime çok daha yakın bulduğum stiller oluyor..Veee bazen aynı tarzda giyiniyorsam bilinki sadece o sıra öyle takılmak istediğimden dolayıdır..Öyle hissediyorumdur yani....:)Mesela bugün..Normalde dün bu şekil giyinen bi kadının bugün böyle çıkması..hahahah..gerçekten çokk farklı iki kişilik gibi...Amaaa böyleyim işte...Bu da benim yani...:)))
      Çok öptüm sizii...!!!

      Sil
  8. İşte bu diyorum,yine farklı sizi yansıtıyor ancak gayet KLAS!!;)Gündelik kombinlerinizde zaman zaman kendini bulamamış genc kız karmaşıklığı var gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler öncelikle...:))Aslında haklısınız çünkü yukarıdaki yoruma cevap yazarkende belirttim...Sizleri şaşırtan şey benim değişken ruh halim veee tamamen o ruh halime göre giyinmemmm aslında...Tabiki hepiniz kendinize en yakın hissettiğiniz yada bana en çok yakıştırdığınız şekilde beni görmek istiyorsunuz...Amaa ne yazıkki tek bi tarzda olamam...Çünkü öyle hissetmiyorum..Benim için önemli olan kendimi içinde mutlu hissetmem vee rahat olmamm...Yani nasıl mutlu olacaksam öyle giyiniyorum..Açıkçası dünkü kıyafetimi bende beğendim amaaa zorunluluktan değilde sadece keyfim için giymeyi tercih ederdim...:)))
      Çok öptümmm sizi...Teşekkürler tekrar beğenileriniz için...!!!

      Sil
  9. Ben cizmelerin vizon rengine aşık oldum <333

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...