3.12.2012

SİZİN STİL-İNİZİ INSTAGRAM'DAN TAKİPTEYİM:)))

Kızlarrrr size demiştim takipteyim diye..hahahha artık sizlerin stilini instadan takipteyim...Nasıl mı...Tek yapmanız gereken instagrama koyduğunuz kendi kombin yada aksesuar resminize #stilinolsun veya @stilinolsun tag ı koymak...Her pazartesi başlayacak..yanii bugün..veee bir hafta boyunca devam edecek..pazar gecesi sonn bulacak ve tabiki pazartesi günü blogta seçtiğimiz resimler yayınlanacak...Hadi bakalım kızlar..Hodri meydan...:))Hepinize bolll taglamalar...!!!!

4 yorum:

  1. Aaiiiyyyy çok yaşasınlı bi olayyy!! Pazartesim çok eğlenceli başladı hahahahaa:))) Taglarimle geliyorum bekleyin beniiiii lallaayayyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalımmmö..:))4 gözle bekliyorummm..!!!

      Sil
  2. Birden Sarah jessica Parker sandım fotoyu :) SATC diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahha..Ah keşke desem...Hem tarzına hem şahsına bayılıyorum..!!Küçüklüğümden beri aynı şeyi yaşıyorum...Her resimde farklı görünmeyi beceriyorum yani...:)))Neyseki bu gayet beni yansıta nadide fotolarımdan kızlar..!!!!Öptümm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...