3.12.2012

PAZARTESİ KOMBİNİ..!!!!

Günaydınnnn herkese..veee tabiki iyi haftalar...!!!!Bugünnn 3 Aralık pazartesi veee benn izninizleee bugünü özel bi gün ilan etmek istiyorum kızlar..hahahha..biliyorum içinizden olacağı buyduuu..bloggerımız delirdi diyosunuz....amaaa hayır sadece bugün güne pekk neşeli başladım..:))Bu acaip havada nasıll oluyo demeyin sadece yataktan o havada kalktım diyelim..Belki bugün Esin günü olduğu için..ki sevgili arkadaşımı pek özledim...belki de....amann ne biliyim işte öyle demek geldi içimden..Maksat kendimizi özel hissedelim vee haftaya iyi başlayalım...:)))
Gelelim haftanın ilk gününün kombinine...Bu sefer önce jeanden başladım kızlar...Üzerine çokkk eskiden aldığım veee etiketi ensemi kaşındırıyor diye kestiğim o yüzden de sizlere markasını söyleyemediğim siyah düşük omuz bi üst giydim..Üst dedim çünküüü kazak değil kalın penyeden veee aslında bayağğ bi düşük omuz amaa ben usturuplu davranarak hafiften omuzu kaydırdım...hahahaha malum evli ve çocuklu olayından..Altına Ash zımbalı çizmelerimi giydim..Takı olarak halaaa cimriliğe devam modumdayımm..Sol bileğimde Kenneth Jay Lane,Hermes ve Twist bilezikler var..Sağ bilekte de sadece saatim..Bu tür bi yakada sade olmak gerek diyerekten sadece tek taş kolyem var kiii o da boynumda kalmıştı zaten haftasonundan..Çanta olarakkk Jımmy Choo clucth almayı planlıyorum amaa eğerr sığamazsam çanta değişikliği yapabilirim..hahaha artık tanınıyorum yaa önceden haber veriyorum...hani beni bi yerlerde görürseniz yalancı çıkmıyım diye..
Sevgili bloggerımız bu rüzgarlı vee serin havada üstüne ne aldın bakalımm derseniz...sizlere sadece bi şal diycem...hahahaha şok şok şok ..Hiç üşümeyen kadın bulundu..Hayır tabiki kızlar..o kadar da değil...hahahha sadece Esinle kapalı bi yere gideriz kesin vee arabayla gideceğimiz içinde boşuna mont filan almıyorum ondan..Nasılsa alsam da arabada bırakıcam zaten..:)))
Evett kızlar benden bu kadar..Birazdan yazımı editörüme yollayıp evden çıkarım...Hepinize vee tabiki kendimede musmutluu bi pazartesi diliyorum...Belki bi yerlerde karşılaşırız...hahhaha mesela ..İs..öptümm

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

27 yorum:

  1. Günaydınn çok şıksınız yinee:)))👏💛😘şalın markasını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnnn..:))Hemen söyliyimmm..Zara Basıic..:))öptümm

      Sil
  2. Hello şimdi spordan geldim ve tam dışarı çıkarken sana bakmadan çıkmak istemedim.ve inanmiyacaksin aynı kombin supersin sana bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa selam Zeynep..:))Keşke çekip yollasaydın onuda koyardım..!!!Talkipçilerimle bir giyiniyoruz artık..:))öptümm

      Sil
  3. Merhaba
    Ben hollanda dan eliz,
    ash cizmen suet gibi duruyor nerden aldin acaba.
    Benim bulduklarimin hepsi deri
    http://www.spartoo.nl/mobile/marque.php?product=126260
    Bu senin cizmenle aynimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Eliz..:))Evett benimkiler süet ve uzun...Linke baktım oradaki kısa ve deri versiyonu amaaa bence benimkinden daha güzeller..Bırada da ilk biten model bu oldu zaten..Almalısın yani..:))öptüm

      Sil
  4. şalın markası ne acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Zara Basic..!!

      Sil
    2. yeni sezon mu acaba yoksa siz çok önce mi almıştınız?

      Sil
    3. Evett yeni sezon.:))İki hafta olmuştur..!!Öptüm

      Sil
    4. selam... gittim aldım ama zara basic değil, TRF.

      Sil
    5. Selam..:))Hahahaa kızlar bloggerınız için Zara nın her bölümü aynı galiba..:))Neyseki sizler varsınız da bende aldıklarımın nereden olduğunu öğreniyorum..!!Güle güle kulllan..;))

      Sil
  5. Slm. Sabah baktım bloga tam cikyordum evden yazamadım bir şey.super!!!V ve geniş yakalar size cok yakışıyor.bu arada takipçi sayınız hızla artıyor. Sonunda herkes doğru yolu bulacaktır:))yarın bir haftalık St Petersburg ve Moskova'ya gidiyorum. Sizi ordan takip edeceğim artık. Belki kar manzaralı resimler yollarım size :))valiz hazırlamam lazım.bye. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:))Bloggerınız geri döndü kızlar..!!!Evden küçücük çantayla çıkarsan olacağı bu işte..Telimin şarjı bitmesin diye kimseye cvp yazamadım..:)))Teşekkürler kıyafetimi beğendiğin için..Bende açık yaka olayını daha çokk seviyorum...Sana da iyi yolculuklar diliyorum..Fırsatın olursa resim yolla ve tabikiii blogu ihmal etmeeee...!!!!Öptümmm

      Sil
  6. ben ne çok özlemişim seni:)dün bi yorumsuz bıraktım bugünde yapamazsam içime dert olurdu:))şalın konuşuyo çok güzel durmuş çantanıda ash çizmelerinde çok yakıştrdım:)mont zamanı bu gidişle uğramıycak sana:))haha zaten gerekde yok kışta neymiş bloggerim için onun şıklığını kış bile bozamaz:)sen özelsinnnn ve gerçekten de buraya ilk geldiğim anda kızlar için bir lütufsun yazmıştmm meger ne cok haklıymışımmmmmm:)öptümm seni en tatlıııı blogger:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...))Walla kızlar çoğunuzdan şikayetçiyim ..hahahah cmt/pz unutuluyorum sanki...!!!Neyse bakalım hepinizi affediyorum veee teşekkür ediyorum..Gerçekten de hepiniz harika şeyler söylüyorsunuz...Hatta bazaen mesela şimdi gibi kelimelerim kifayetsiz kalıyor..:)))Çok çokkk öptümmm...Kendine iyi bak..!!!

      Sil
  7. Merhaba avondan kullandığınız tavsiye edeceginiz urunler varmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Açokçası Avon kullanmıyorum amaaa çok iyi bi marka olduğunu biliyorum..Gerçekten işe yarayan markalardanmış...Ben biraz araştırma yapayım en iyisi...Bakalım en iyi ürünleri nelermiş..Bi güzellik postuma eklerim..!!!!

      Sil
  8. zara alışverişlerinizi nasıl yapıyorsunuz yeni ürün geldiğini habermi veriyorlar ben gidiyorum hep beden yada numara bitmiş oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))İnanın kimseden haber almıyorum ...Sadece sık uğruyorum veee genelde salı/cuma gidiyorum..Gerçi bugün uğradım mesela vee yeni bi sürü şey gördüm...Kısacası hem sık uğruyorum hemde şansıma buluyorum galiba..:)))Sizede iyi şanslar diliyim...İnşallah aradığınız herşeyi bulursunuz...:!!!!

      Sil
  9. Takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah sevindim..:)))O zaman bi dahaki sefere bi de yorum alıyım...:)))Yüzsüz müyüm neyim...amaa napıyım seviyorum sizlerle sohbeti..:)))Öptümm

      Sil
  10. Instadan takipteydim buraya sıçradım hadi hayirlisi ;)

    YanıtlaSil
  11. Instagramdan buraya sicradim :) supersiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:)))Hayırlı ve uğurlu olsun..veee aramıza hoşgeldin Yeşim..!!!Yorumlarını bekliyorum...!!!

      Sil
  12. Bu Günkü kombine bayıldım hele o siyah üst ...
    Süersin gene..
    Belma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Belma..:)))Çokk teşekkürler..!!!Bende çokk seviyorum bu üstü..Güzel zamanlarıma eşlik etti..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...