17.12.2012

TAM BENLİK..!!!

Haahahah zaten herşey tam benlik..:))Bi kerede bi şeyde bana göre olmasın...!!!
Görüyosunuz işte ben bi şey yapmasamda onlar beni buluyor..Mesela bu posttaki takılar...Ne kadar erken uyuyan bi bloggerınız olsadaaaa yatmadan önce mutlaka nette bi tur atıyorum..Hatta beğendiklerimin resmini çekiyorum...Diane Kordas'ı da bu gezintilerim sırasında keşfetmiştim...Gerçekten de hepsi tam benlik...Veee belki de sizlik..:))Görüyorsunuz ne kadar düşünceli bi bloggerınız var..hahahha..Neyse bundan fazlasını görmek isteyenler yadaaa almak isteyenleriniz için Net-a-Porter vee Polyvore en kolay ulaşabileceğiniz siteler...Almasanız da bi bakın derim..!!!!
Diane Kordas


4 yorum:

  1. Ben senin bugünkü kıyafetini görmek istiyordum amaaaa...yelda
    iki gündür bekliyorum:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Yeldacım yayındayım..:))öptüm

      Sil
  2. bayıldımm..TAM BENLİK:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahah bence bunlara herkes bayılır...:))Yani tam bizlik...!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...