11.12.2012

TEBRİKLERRR ECE GÖZEN:))))

Ece Gözen  MUUSE x VOGUE Talents Young Vision Award 2012  adaylarındandı.Hatırlarsanız bende web üzerinden oy kulanmıştım ve sizlere de çağrı yapmıştım kızlarrr.Veee dün sonuçlar açıklandı...Ece kazandıııı:)))))Bende hemen sizlere duyurmak istedim:)))))

Mimar Sinan Üniversitesi Tekstil ve Moda Tasarımı mezunu Ece, kendi koleksiyonlarını hazırlamanın yanı sıra 2009 yılından beri Hakan Yıldırım’ın asistanlığını da yapıyor. Mimar Sinan Üniversitesi’ne 1’incilikle giren Ece Gözen, geçtiğimiz Şubat ayında katıldığı İHKİB Koza Genç Moda Tasarımcıları Yarışması‘nda da 3’üncülük ödülünün sahibi oldu.
Yarışmada ona 3’üncülüğü getiren ”Reflection” koleksiyonu ilkbahar/yaz 2013 sezonu için hazırlandı. Ece Gözen’in bu koleksiyonu hazırlarken ilham aldığı öğe, suyun derinliğinde reflektör özelliği ile parlayan canlı formu; bioluminescence. Böylece ortaya çıkan koleksiyonda siyah ve neon bir araya gelerek kendini belli eden, harika bir uyum yakalamış....




 
 
 
Ece Gözen hakkında daha fazla şey öğrenmek isterseniz kendi sitesiniziyaret edebilirsiniz kızlarrrr  tıklayın
 
 
 

2 yorum:

  1. Cok guzel tasarımları var bu genc yetenegin, ben de kazanmasına cook sevindim daha once bahsetmiştim blogumda hatta! http://chicthem.blogspot.com/2012/04/e-c-e-g-o-z-e-n.html

    :)
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  2. harika tasarımlarr
    maysera

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...