9.12.2012

KARŞINIZDA MERT ASLAN..!!

Evettt kızlar sizleri klas ve tarz sahibi erkeğin fiziki haliyle tanıştırıyorum..!!!Muhteşem takımı,louboutin ayakkabıları veee herşeyden daha da muhteşem  Eau Sauvage Dior parfümüyle karşınızda..O gün odada dört bayandık veee parfümü sıktığı an hepimiz bayıldık..hahahaa..Hatta Burcu kendinden geçip parfümle beraber bi poz bile verdi..!!!Eşinize yada erkek arkadaşınıza yılbaşı hediyesi arıyorsanız hiç düşünmeyin hemen alın..Yalnız şimdiden söyliyim bağımlılık yapabilir...:))
Dipnot:bu arada bu parfümü Alain Delon'da kullanıyormuş..!!!



6 yorum:

  1. Tanımıyorum bu adamı ama yakışıklıymış. Gözleri renkli sanırım. Renkli gözlü erkekler forever :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert Aslan hem moda direktörü hemde styling yapıyor..Gerçekten çok yaratıcı bi adam..:))

      Sil
  2. İnanılmaz merak ettim şu an parfümü, ilk işim gidip denemek olacak, babacığıma hediye bulmuş olurum belkii:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin al amaa bilki babanın yanından ayrılamayacaksın..:))

      Sil
  3. Selam:)) bu postu okuduktan sonra esime aldım. Fakat şimdi farkettim ki benimki eau de toilette:(( biraz üzüldüm. Ama yine de bendim. Acaba arasında çok mu fark vardır?? Parfümü daha yoğundur herhalde. Bu arada iş tempomdan fazla yorum yazamadım. Ama bloga her sabah bakıldı kendime gereken bilgiler not edildi. Bütün kürklü kombinelere bayıldım. Seviyorum kürkleri:))) En cok bügünkü kürkü beğendim. Harika!!! Bu aralar biraz moraliniz olduğunuzu okudum:(( fazla takmayınız.biz sizden moral depoluyoruz.. İlham alıyoruz. Siz de bizden moral bulduğunuzu düşünmek istiyorum:))) keyifli haftasonlar, sevgili bloggerim. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:))Taaa oralardan beni takip etmene acaip sevindim..!!!Neyseki negatif halim sizlerin bu yoğun sevgisi sayesinde geçti..Birazda kürklü kombinlerden oldu heralde..hahahaa..bende severim kürkü..
      Hepimize harika bi haftasonu diliyorum...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...