7.12.2012

BLOGGER BUGÜN NE GİYMİŞ..!!!!

Evettt kızlar nihayet blogger bugün ne giymiş kısmına geldik...Biliyorum merak ettiniz detayları amaaaa bugün böyle ...hahahha..gizemli bi gün...!!!!
Gelelim detaylara kızlar...Jeanim bildiğiniz üzere Burcu elinden çıkma Zara jeans...T-shitüm Brandroom'dan Happiness marka..Biliyorum hepiniz bayıldınız veee bende bayıldımm...:)))Hakkaten güzelmiş...Geme herkesin şiddetle sorduğu minik amaaa havalı ceketim Chanel Cruise kolleksiyonundan...Botlarım artık hepinizin ezberlediği Ashler...takılarıma gelince...Tabiki bugün özel bi günn veee bende bolca takı kullandım..Saatimin yanındakiler Aslı'nınn mağazasından yanii Bağdat Caddesi Kısmet by Milka imzalı..Sol bileğimdekiler Hermes ve Acsessoriess imzalı..hahahah..hatta yeşil taşlı olanı alırken takipçim Gülle karşılaştım mağazada..:)))
Kısacası kızlarrrr bugün çekime hazırım..Saat 5'ten sonraaa Burcu'nun yanında çekimdeyimm...hahahah..görev aşkıyla neler yapıyorum görüyosunuz...!!!!Burcu'nun törene gitmesiyleeee bi aksilik olmazsa bütün detayları blogta bulabilirsiniz...!!!! Bana şans dileyin kızlar...Hepinizi öpüyorum...!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

14 yorum:

  1. çok ama çookk şıksınız...maşallah diyorum:)))....yayınızıda heyecanla bekliyorum....Ceyda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkk teşekkürler Ceydacım...:)))Kusura bakma geç döndüm...Umarım yayaınlrdan memnun kalmışsınızdır hepiniz..:))

      Sil
  2. tek kelimeyle yıkılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh süpersiniz kızlar...!!!Beğenmenize çokkk sevindim...:))

      Sil
  3. maşallah diyorumm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkürler..Güzell enerjiniz sayesinde harika geçti günüm...Öptümm...

      Sil
  4. gene söyleyecek tek şey var...MUHTEŞEMSİN:))))son zamanların en başarılı kombini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkkk söylemem gerekirse benimde son zamanlarda en beğendiğim vee içinde rahat ettiğim kombinim bu oldu..Yani Azra'nı gerçek tarzı bu ..:))Herkesinde bana yakıştırdığı tarz bu amaaa işte bloggerınız biraz sıkılgan veee kafasına göre takılmayı seviyor..hahah..yani bakalım neler görücez daha ...!!!!Bu arada çokkk teşekkürlerrr beğendiğin için..:))

      Sil
  5. Tişört ve cekete bayıldım. Öpüyorum sizi sevgili bloggerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ceket favorim...Herşeyle kullanırım gibi geliyor..:))Öptümm

      Sil
  6. Süpersinn beni kalbimden vurudn yinee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişle bu ceket üzerime yapışır benim....hahahah.. herkesin favorisi oldu resmen..:))Öptümm

      Sil
  7. hepsi harika saatlerdir sitenizde dolaşıyorum.Her parça ayrı ayrı güzel ve stil... İşte benim de stilim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çok sevindim aramıza katılmanıza vere tabiki beğenmenize..:))Her zaman yorumlarınızı beklerim...Sevgiler..!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...