7.12.2012

BLOGGER ÇEKİMDE..!!!


Evett kızlar işte size iki gündür laf aralarında bahsettiğim sürprizim..!!!Biliyorsunuz bu gece ELLE STYLE AWARDS TÜRKİYE  kazananları açıklanacak veee adaylarından biri de Burcu..kii benim gönlümün birincisi o zaten..:))Kendisi bana süperrr bi jest yaparak törene hazırlanırken yanında olup onun tümmm heyecanlı anlarını çekmemi teklif etti..hahahaa..daha doğrusu bakışlarımdan başka bi seçeneği olmadığını anladı..Yani kızlar saat 4 'ten itibaren onunlayım veee işbaşındayım..O odadan çıktığı gibi bende size tümmm detayları harika bi post olarak yayınlıycam inşallah..:))Hemde başka hiçbir yerde göremeyeceğiniz detaylarla..vee tabiki herkesden önce..!!!Ahhh çokkk heyecanlıyım..Bekleyin kızlar..!!!

17 yorum:

  1. ammann tanrımmmm:)) yokluğumda neler değişmiş:)bende şu iki gündür üzücü olaylar yaşadım kendimi o yüzden çok veremedim bloggerime:( ama hem çok özledim hemde yerimi kimseye vermiyceğimi belli etmek istedimm..hahaa kısacası yokluğumu kimse frsat bilmezsin ben hep senin peşindeyimmm:)hahaha bugünkü olay içinde ayrıca çok sevindimm Ödül şimdiden onunnnn:)başkasının hakkettiğini düşünmüyorumm sabırzlıkla bekliyorumm geri kalan detaylarııı çok çok öptümmmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammmm..:))Özlemişim seni amaaa inşallah çok önemli bi şey yoktur..Yada sağlıkla ilgili bi şey..Neyse burdasın ya..:))Teşekkürler sözlerin için vee tabiki bekle akşama sıkı bi post geliyo..!!öptüm

      Sil
  2. azra'cim bomba görünüyorsun...oylarimizi tabiiki burcu'ya kullandık ama dikkat et senide sahneye çağırıp ödül vermesinler :))) çok başarılısın yine bugün :))) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa güzelll dilekler tabi..Veee tabiki oylarımız onaydı..:)Türkiye'nin en güzell ve tarz kadını..!!

      Sil
  3. Yine harikasın tebrikler Hergun seni takipetmeden güne baslayamıyorum paslasımların için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk mutlu ettiniz beni..:))Teşekkürler vee tabiki beğenmenize çokk sevindim..!!!

      Sil
  4. Harika gorunuyosunuz.ceketinize ba-yil-dim.muhtesemsiniz..serra

    YanıtlaSil
  5. bu botların markasını öğrenebilir miyim hemen aman lütfen lütfen lütfen =)

    YanıtlaSil
  6. Hemen hemennn söylüyorum...hahahahah ..Ash marka vee Vetrinada satılıyor...!!!

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyorsunuz:)))...bu kıyafetin detayları ne zaman yayınlanacak???..merakla bekliyorum...çok öptüm...Meryem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...:))Kıyafetin detayları akşamüstü yayınlanacak kızlar..!!!Öpüyorummm Meryemm!!!!

      Sil
  8. harika görünüyorsunuz....benim için bu haftanın 1. bu kombin:))))

    YanıtlaSil
  9. seeeelamm ben geldim bugün 5 dersin boş olmasıyla beklediğim botların pazartesi günü elimde olması birleştii vee tabiki enerji patlaması yaşıyorum.:D sanırım bu enerji patlamasını sadece ben değil szde yaşıyosunuz :D süperrrr süperr süperrr(akşam beni hiç kimse bilgisayarın başından kaldıramaz)eda :DDDD

    YanıtlaSil
  10. hadi artık yayın başlasınnn:))

    YanıtlaSil
  11. çok acil bir rica :)
    isabel marant sneakers. kalıbı hakkında bilgi verir misin bana :)
    siteden sipariş vereceğim numarayı bilemedim. 1 numara dar deniliyor. ama kesinlik yok.
    tşk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt kalıbı biraz dar amaaa tam nomu giyiyorum ben...Ayağın inceyse tam ayak no nu alabilirsin..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...