4.12.2012

GÖSTERİŞLİ KAHVALTI..!!!

Aslında herşey annemin,kızım yaşınız gençken takın takıştırın demesiyle başladı...Sanırım benim dönüm noktam bu cümle..hahahha ..Artık nasıl içime işlediyseeee kendimi bazen kaybediyorum...!!!!Mesela bu sabah...Güya kahvaltıya gidicem amaa canım hiç sade giyinmek istemedi...Önce aklıma uzun zamandır giymediğim Zara komando desenli skinny pantalon geldi...Gerçi giymesi ve çıkarması ölüm amaaa duruşunu seviyorum...Üzerine cumartesi günü itibarıyla Brandromm'dan indirimden kaptığım Juicy kaplan desenli üstü giydim...İyiki ilk gördüğümde almamışım çünküüü neredeyse yarı fiyatına aldım..:)))Ayağımda klasik eski Ashlerimi giydim..Takı olarak eski bolluk günlerime döndüğümdennnn boynuma Accessoriess kolye taktım..Bileklerimde de Hermes ve Gaye'nin hediyesi deri bilekliklerim var..Çantaaam her mevsimin zorlu koşullarına alışkın Hermes Birkin..Gerçi yere koyduğum anda kaba tabiriyle bel veriyorrr hatta sapları yeri öpüyor amaaaa...hahahh genede seviyorum kendisini...hatta belkide en sevdiğim çantam..!!!!
Artık hazırım kızlar...Hatta yetişebilirsemmm kuaföre gidip oje sürdürmeyi planlıyorum...Bu fırtınada arabayı çıkarmasamda olur heralde...uçarak da gidebilirim..:)))
Hepinizi çokkk öpüyorrrr veee harika bi gün diliyorumm!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

26 yorum:

  1. Bayildim tam benim kombinim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler..:)))En azından rahat bi kombin oldu..!!!!öptümmm

      Sil
  2. Cok guzel ve tarz gorunuyorsunuz. Tum kombinlerde gozume tek takilan sey sagliksiz gorunen sac uclariniz. Boyadan mi bilmiyorum ancak sizin gibi zevkli ve bakimli bir kadinin saclari degil. Rengini biraz koyultmayi dusundunuz mu? Ten ve goz renginize cok yakisir, daha saglikli gorunur.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çokk haklısınız zaten yaptığım saç bakımı postalarıının vedeee kendime yaptıklarımın haddi hesabı yok gerçekten...Saç uçlarım gerçektende zayıf amaa kasten kestirmiyorum çünküüü uzun saç seviyorum...1-2 ay sonra kestiricemkiii üstteki kısaları bekliyorum...!!!!Bu arada koyu renk bende facia duruyo ..:))çok çokk öptümmmm...sağolun övgüler için...!!!

      Sil
    2. Avene ducray anaphase sampuan ve ducray neoptide losyon 3 ay ve zinco tablet duzenli kullanirsaniz etkiler gorulur :)

      Sil
    3. Evettt kızlar sayenizde kafayı yiycem sonunda..:))Hepinizden gelen tarifleri deniyim derken tırlatıcam en sonunda..Amaaa bu önerilerde listeye eklendi. tabiki..!!!Çok ama çok telekkürler zahmet edip yazmışsınız..:))öptümm

      Sil
  3. günaydınnnnnn..:)özlemişim böyle görmeyi seni sen hep takıştır böyle alıştım sana:)kazağın gerçekten şahane komonda desenlerinle bu sene ayrı bir sempatim var zaten yırtıcı blogger olmuşşun bugün:))hahaa çok hoş gördüm seni hep böyle bekliyorumm:))vee seviyorumm çokk öptümmmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammmmm...:))))Evett gerçekten bugün Panter Emel gibiyim..hahahaa üstüm panter altım komando...!!!Neyseki beğenildi..Gerçi buradan duyuruyorum kiii bu pantalonun beli çokkk düşük ve o yüzden de ikidebir yukarı çekiyorum..:))Öptümm

      Sil
  4. çook şık olmuşsun yine parlıyosun:)))
    bende aynı sweati indirimden kaptım 2 gün önce:))
    kenzo sweatin yerinde yeller estiği için bunu görür görmez,birde indirimde olduğunu görünce hemen kaptım:)) güle güle giy çok yakışmış:)
    selin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm Selin..!!!Zaten gıvenchyle kenzoyu bulamayan bunlarla ıdare ediyor..:)))Bu arada sen neden kendi kombinlerinden yollamıyosun bakıyım...İstersen kendin giyme ,Z..nin yaptığı gibi kafanda tasarladığını bi yere komple koy çek..hahahaa yol gösteren blogger..!!!Kendimi kaybettim gene..Sende de potansiyelin farkındayım ya ondandır..:))Öptümmm

      Sil
  5. Cok begendim sizi tam benlik bi kombin olmus...bu sene kamuflaj modasina bayiliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:)))Bu sene hep yeşil ve kamuflaj desen beğendik galiba..Seninde beğenmene sevindim..:))

      Sil
  6. Ya bu biker botlara bayılıyorum.Bu sene böyle yok ashde.Hepsi zımbalı=((Hiç bir yerde istediğim gibi bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:))Ben bu sene rahatım tabi se seneye bunlar mahvolmıuş olur çünkü geçen seneden beri giyiyorum zaten..Buna benzer Vakkorama Frye getiriyo bi onlara bak derim..Bi de Jimmy Choo zımbasız yapıyo..Daha uygun istersen Hotiç ve İncide de süperr modeller bar..!!!İnşallah bulursun..:))

      Sil
  7. Askolsun kolyeyi beğenmedim diye mi yorumumu koymadınız .aslanında kolyesi var:( bir de sizde Cok olmuş lütfen takmaaaa!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...:))Çok ama çok özür dilerim..Anladığım kadarıyla daha öncede bi yrm yollamışsın amaaa editörle aramızdaki iletişim kopukluğu vardı da bugün..hahahaa yok kavga etmedik amaa yağmurun azizliğine uğradık..:))Ona sordum şimdi kolyeyle ilgili bi yrm gördüğünü hatta güldüğünü amaa bnm yayınladığımı zannettiğini söyledi..:)))Kasti bi şey yok yani..Bilakis her tür eleştriyi dikkate alıyorum..Veee için rahat etsin şu anda kolye boynumda değil...hahahaaa bloggerınızın alerjisi azdı da..Çantamda geziyor şu an...!!!!Çok öptüm vee kusura bakma tekrar..:))

      Sil
  8. Ormanda kaplanlar vahşi hayvanlar ve çalılıklardan ayırt edilemeyen kamuflaj pantolonlu bir bayan:))waaooww ...;))ben bu fikri ve yaratıclığı bayıldımmmmmmmmm;))ben ise hem altta desenli hem üstte desenli kombinleri pek fazla tercih etmiyorum, göz yorucu oluyor..o yüzden diyorum ya fikri sevdim;)kolye çok şık abiye tarzında, acaba bu spor sweatshirt'e daha spor bir kolye mi olmalıydı...?;) öpüyorumm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar..:))Biliyosunuz bloggerınız desen karıştırmayı pek sever..Kamuflajla keopar yanyana seviyorum..!!!Kolyeye gelincee..Bence işin eğlenceli tarafı öyle spor bi t-shirt e o kolyeyi takmaktaydı..Gerçi gene alerjilerim azdı ve çıkardım..Heralde kolyeli halimi sevmeyenlerin nazarı değdi..:))Şaka tabiki..Yani kızlar her iki türlüde kullandım bu kombini haberiniz olsun..:))

      Sil
  9. hımm zımbasız bot bulamayan birini gördümm. ash ve siyah olması şart değilse deichmannda botlardan var hemde 60 tl isteyen netten bakabilir.şahsen ben siparişimi verdimm.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla bu süperrr oldu...!!!!Almak isteyenlere duyurulur...Hemde fiyatıda harika..:)))

      Sil
  10. zara indirime nezaman girecek biliyormusunuz deli aklımda kalan parçalar var okadar cok şey aldımki bu sezondan onlar kaldı sanırım bu zara beni mahvedecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla hatırladığım kadarıyla yılbaşından hemen sonra giriyolardı amaa yanılıyo da olabilirim tabi..:))Ben hemennn bi araştırma içine giriyim bu konuda..Zamanın öğrenirsem blogta paylaşırım..!!!Öptümm

      Sil
    2. Ben biliyorum kızlar Ocak ayının ilk haftası! :)
      Cigdem

      chicthem.blogspot.com


      Sil
    3. Aferinnn Çiğdem..:))Doğru zaman...hahahaa demekki doğru hatırlıyomuşum..Keskin hafızam beni yanıltmamış..:))

      Sil
  11. Çok üzgünüm ama seninle karşılaşırsam bir yerde, seni döveceğim. Bu kadar eşyalar alıp böyle güzel kombinliyorsun... Yeter, biz de insanız, hıh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaaaaaaaa gerçekten aldığım ennn süperr yorum bu oldu..!!!Biz bi karşılaşalım inşallah sana bi kahve ısmarlarımm yada yemek..:))Tabi kendini mutlaka hatırlatt bana diycemm amaaa demesem daha iyi galiba..Mazallah elin ağırsa filan hahahaa zaten bi gıdım canım var..:))Öptüm çokk vee kendine iyi bak..!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...