22.12.2012

GÜNDÜZDEN ESİNTİLER...!!!

Kızlar gerçekten bazen başlık bulmakta zorlanıyorum..:))Mesela şu an..hahahha...çünküü bu kıyafetleri bugün giydim veee çıkarken çekme fırsatım olmadı..:))Eeeee bende naptım...Eve girdiğim gibi fotoları çekip editörüme yolladım veee sayesinde bloga koydum...Amaa tabi genelde evden çıkmadan bunu yaptığım için şimdi ben bu kombine ne desem diye bayağ bi düşündüm yani..!!!
Gelelim ne giydiğime...Açıkçası çokkk enteresan bi kıyafetle çıkmadım bugün ...hahahah..hatta belkide giymeyi en çok sevdiğim kombinle çıktım..:)))Siyah Blank jean kiii bence her marka olur ..Ben sadece Blanklerin kalıbını ve ucuz fiyatını seviyorum..Ne kadar oturup kalksanızda esnemiyorlar..Üzerine V yaka Zadiq kazak giydim vee rahat gezeyim diyede ayağıma Isabel Marant sneaker giydim...Boynuma kolye takmak istemedim..hahahha..inanamayacaksınız ama bazen aksesurdan sıkılıyorum..:))İşte bu ara ara sıkılmalarım sebebiyle kış mevsiminde şallar kurtarıcım oluyor..Boynumdaki Chanel şalda tam benlik..Hem yumuşacık hemde kaşındırmıyor...
Veeee şu ana kadar gayettt sıradan kombinimi bi anda havalı yapan parçamı sona sakladım.....Tabiki indirim ganimetim Moschino çantam...İlk Chiara Ferragni'de görüp bayılmıştım...hahahha..Benim ondan neyim eksik diyerekten indirimde gördüğüm an üzerine atladım..:)))İyikide almışım..Baktıkça yiyesim geliyor çünkü...!!!
Yani kızlar bi cumartesi gününü aynen böyle geçirdim...Hepinize keyifli bi haftasonu diliyorum...Sevdiklerinizle beraber musmutlu bi haftasonu geçirin inşallah..!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. Yine şahane bir kombinn tebrikler =))

    YanıtlaSil
  2. Cantaniza bayildim cok seker nerden almistin acaba? Beymenmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt geçtiğimiz cuma günü aldım hemde..:))Akmerkez Beymen'den aldım..iyi pazarlar..!!!

      Sil
  3. Füsun Erinal23.12.2012 19:39

    Cantanizin fiyati neydi indirimde muhtesem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla bayağ düşmüştü..hahahha..ser verip sır vermiyorum dimi...:))Kusura bakmayın nolur ben birden fiyatını söyleyemedim işte..Uygun gelmedi yani...İsterseniz stilinolsun@me ye mail atın ordan söyliyim..:)))

      Sil
  4. Çantaaaaaaaa! <333
    Hem rengi hem modeli bu kadar mı spor şık olur zaten o zincirler yeter, ba-yıl-dımm!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bende bayıldım..:)Cupcake gibi çanta..!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...