24.12.2012

HAFTANIN YILDIZLARI...!!!..3

Kızlar gerçekten beni zorluyorsunuz....İnanın her geçen hafta seçim yapmam daha da zor oluyor...Bu haftada çokk zorlandım...Hatta seçtiğim kişilerin sadece tek kombinini değil bi kaç kombinini beğendim...:)))
Öncelikle buradan bizi taglayan bütün kızlara çok çok teşekkür ediyorum..Gerçekten de hepiniz birbirinden zevklisiniz...Umarım bu heyecanımızı hiç kaybetmeyiz veee benimde hep böyle gözüm gönlüm açılır...:))
Sonrasında da aynen devam diyorum kızlar..Aynen devam....!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. harikaa bişey yapıyosunuz...tebrikler:)))..hepsi yıldızlar gibi paarlıyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama esas harika olan onlar..:))Bayılıyorum hepsine..!!!

      Sil
  2. hepsine tebriklerrr...:)))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi cok guzel ama favorim İzmir'den fashiompsk'nin eteğiii :)
    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş detayları var gerçekten..:))

      Sil
  4. Her hafta kendimi bu listede görünce bende bı mutluluk bı Oscar kazanmış gibi sevinç sonracigima
    Sanki moda gurusu havaları :)))
    Tesekkur ederim bisurru operimmmmm
    Missestee xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç mütevazi davranma..Öylesin zaten..:))öptüm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...