11.12.2012

HAFTANIN HANGİ GÜNÜ..???

Gerçektende hiçbir fikrim yok...ne hakkında mı...hahhhah..bu kombini hangi gün giyeceğimle ilgili..!!!!Neden mi..çünkü bugün bi kombin yapıp bloga koyamayacak kadar salaş bi yere gidiyorum veee sizlere o nadide halimi sunmak yerine bu ışıltılı halimi sunayım dedim...:)))Giyincede çokk beğendim vee kesinlikle bunu bu hafta bi gün giymeliyim dedim..!!!
Biliyorsunuz bloggerınız bi şeye taktı mı fena takıyor...Mesela bu Happiness t-shirtler..Üzerimdeki de başka bi versiyonu..Kate Moss baskısı var kiii kendisine bayılıyorum..Altına jean olarak Blank skinny giydim...çizmelerim geçen kış bayılarak aldığım Chanellerim..Aslında böyle burun pek sevmem fakat bunun yanının fermuarlı olması ve eteklerlede çok hoş durması beni kalbimden vurmuştu..!!!Sadece kısa kolluyla çıkarsam insanlar delirmişim gibi bakarlar diye Zadiq hırkamı giydim..Şal olarak Marc Jacobs şalımı aldım kiii çantam ve Hermes bilekliğimlede uydu..Boynumdaki kolye İpekyol,bilekliklerim Hermes ve Zadiq..Veee çantam Hermes Birkin 30 size..Bunu giydiğim gün kapalı bi mekana gidiyosam mont almam amaa dışarılardaysam Chanel kabanımı alırım..
Yani kızlar bu hafta beni bu kıyafetle bi yerlerde görürseniz şaşırmayın ...aklıma koydum bugün değil amaa bu hafta bi gün kesin giyicem...:)))
Hepinize harika bi salı diliyorum...!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 yorum:

  1. Yine super dubersinizzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa yalan dünya ha..!!!Çokk teşekkürlerr..:)))

      Sil
  2. Bu hslinizde çok salaş zaten:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt hafif salaş değil mi..:))Bu hafta kesin giyicem kesinnnn...!!!

      Sil
  3. siz giymeden yarın bezer parçalarla kombin yapıp giyicem.İtiraf ediyorum Bugünde sizin kombinlerden giydim:) ÖZlem A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınnn Özlem..:))Desene her an pişti olabiliriz...!!Karşılaşırsak anlarım zaten..:))Öptümm..!!

      Sil
  4. hoşgeldimmm:) kendimi böyle karşılıyorum bende de var bir delilik:)) artk bende üşümeye son verdimm:)haha bugün buna benzer bir haldeydim çok alıştım bu tarza sana çok gittğini düşüyorum ama etekli hallerinide özledimm:)) şimdi bide uzun eteklerin üstüne kazaklar tercih ediliyo ama ben pek benimsiyemedim:))hele sen giymeyince güzelmi duruyo anlamıyorum:)ve ve ve gene çok hoşşsun öpüyorumm çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende hoşgeldinnnn ama bende hoşgeldimmmm..:)))Gene bi şarj krizi yaşadım da...yorumlara cevap yazmam olanaksız oldu..!!!Walla bende etekli hallerimi özledim...ama bu havalarda biraz zor oluyor..Biliyosunuz çorap giymeyi sevmiyorum...:)))Uzun etek de seviyorum ama daha çok bahar ve yaz aylarında giyiyorum açıkçası...Gerçi benim işim belli olmaz...:)))Çokkkk teşekkürlerrr...!!!!Çok öptümmm

      Sil
  5. Cook guzel olmus yine! siyah&beyaz&kırmızı like it! :)
    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çiğdem..:))Biliyosun dün giyemedim amaaa bugün bu kıyafetleyim..!!!Taktım ya giymem lazım..:))Öptüm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...