2.12.2012

HANGİ MİRANDA???

Son bi kaç aydır her yerde onu görüyoruz farkındaysanız..Neden ve nasıll oldu anlamadım amaa stil ikonlarımıza bi yenisi daha eklendi o kesin..İnsan bu kadar güzel oluncaaa...ki aranızda beğenmeyenleriniz olabilir amaa ben bayılıyorum..Eeee eşiyle uyumu tartışılmaz ..hahaha konu Orlando olunca uyumsuz olmak zor tabi..
Bende bu tatlı meleğimizin tarzından derlemelerle ufak bi post yaptım..Bakalım hangisi favoriniz..!!???
Bu arada Miranda'yla ilgili bir haberi de paylaşayım sizinle!!! Miranda Mango'nın 2013 yaz kolleksiyonun reklam kampayasının yüzü oldu:)))
 
 
 

13 yorum:

  1. Hello,bence 1. 5.6.miranda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Walla bana kalsa hepsi çünkü dediğim gibi kendisine bayılıyorum..!!!

      Sil
  2. Heyyy ben haftasonu buralarda yokken gene neler yapmışsın sen.. 2 gün gene şehirdışına kaçtım ve tüm iletişim araçlarından uzak durmaya çalıştım ve eve döner dönmez bloğa girdim. Gerçi dün svglime çaktırmadan göz ucuyla bloğa baktım :)))) ama bugun epey birşeyler eklemişsin. Yenilikler guzel olmuş.. beklentimizi yükselttin, artık bugun acaba ne yenilik var diye gireceğiz ona göre :)))) Ayy gene uzattım çok. Benim stilim 3-4 ve 6. Öpücüklerrrr.. Benmelin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ne güzel yapmışsın..!!!Darısı başıma..:))Bende şöyleee kafa dinleyebileceğim kısa bi haftasonu tatili istiyorum galiba..hahahaa gerçi iletişim araçları olmadan naparım bilmiyorum ama..!!!Demekk yeniliklerden memnun kaldınız..O zaman aynen devam..En kısa zamanda ilişkiler köşesi açıyorum haberiniz olsun bu arada..Bi nevii modern Güzin Abla..hahahaaa ama yandınız baştan söyliyim çünküüüü karşınızda tam bi gerçeklik kraliçesi var ona göre..Gerçi sadece ben değil başka isimlerde danışmanlık yapacak bu köşemde vee tabiki sizlerde...Buradan da duyurmuş olayım senin vasıtanla..:))Yaniii bizim blogta yenilikler hiççç bitmez...!!!Öptümmm

      Sil
    2. "İlişkiler" benden sorulur :))) biliyorsun evlilik ve çift terapistiyim. Böyle bir köşe olursa gönüllü Güzin Ablalık yaparım :)) duyrulur ;)

      Sil
    3. Aaaa evettt işte bu süperrr olur..!!Walla yorumlarınla bizi aydınlatacağın kesin..Ben şahsen bu köşeden çokk umutluyum tabi kendimi zapt edebilirsem..hahahaa artık sen beni dengelersin..!!!En kısa zamanda hayata geçirmeliyim o zmn..Heyecanlandım bak şimdi..:))

      Sil
    4. Her zamaaannnn memnuniyetle bilgilerimi ve psk. danışmanlığımı paylaşırım. Bir annnn önceee hattaaa :)

      Sil
  3. 2-3-5 diyoruuumm! Çıtı pıtı halleri daha çok yakıştırıyorum sanırım ben cici kızımıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt gerçekten tam manasıyla cici kız..:))

      Sil
  4. 3-5 Diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm 5 hemen hemen herkesın sıralamasında var gerçekten..:))

      Sil
  5. Hepsine bayıldım ama en çok 1...Güzel bir hafta diliyorum hepinize...:)ESİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede en sade hali 1..:))Zaten resimlere bakınca belirgin bi tarzı yok diyosunux..Benim gibi..:))Ruh hali nasılsa ona göre giyinmiş bence..!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...