18.12.2012

BASİRETİM BAĞLANDI..!!!

Gerçektende bu konuda basiretim bağlandı..!!!Uzun süredir aklımdalar..Her gördüğümde aaa ne kadar güzel deyip iç geçiriyorum..hahaha..ama icraata gelince tıkkk yok..:))
Instagramda takip ettiğim bi kaç blogger da kullanıyo..Vee gerçekten herşeyle takılabilecek parçaları var..hahahaa..tam benlik grubundan yani..:))
Amaaa her konuda atak bloggerınızın bu konuda gerçekten basireti bağlandı..Ne netten sipariş edebildim nede Harvey'den alabildim..!!Yaa evett Harvey'de de var..:))Gerçi bi iki modeli vardı..hahaha..onlarda bu posttan sonra biter..:))
Yani kızlar Vita Fede'ye bi türlü kavuşamadım bu sezon..!!!!Darısı gelecek sezonun başına...:))
Vita Fede

 
 

11 yorum:

  1. o çiviler varya o çiviler, kalbime bir ok gibi saplandııı... omgggg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn o gazla gittim Harvey'iye veee hahahaa satılmış..:))

      Sil
  2. muhteşemmmmmm...biri bana alsa yılbaşı hediyesi olarak...hahahahaha

    YanıtlaSil
  3. Chiara'da var di mi... Cok guzeller bence de! E.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar,

    Sizi instagramda keşfettikten sonra blogunuza bakmak istedim. Gerçek anlamda yazı üslubunuzu çok samimi buldum ki instagramdan dolayı biraz daha farklı bekliyormuşum şuan bunu farkettim :)

    ahh o cici şeyler benimde aklımda uzun zamandır.

    interten kendi sitesinden alışveriş imkanı var.






    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu..:))öncelikle hoşgeldin..!!!Aslında bu blog venim gerçek halimin yansıması..Burada çok daha fazla yazma imkanım var veee o yüzdende kendimi olduğum gibi yansıtabiliyorum..Tabiki instada da yorumlara cvp veriyorum amaaa yer sıkıntısı durumum var..:)))
      Sevindim aramıza katılmana..Her zaman yorumlarını beklerim..:))öptümm

      Sil
    2. Bu arada netten satışının farkındayım hahahaa kızlarla gaza gelip onların peşine düştük zaten..:))

      Sil
  5. ama olmazkiii...bu kadar güzel olunmazki....şiir gibi oldu..hahahahaha...takılar karşısında dilim çözüldü...muhteşemler...hepsibenim olsunnnnnn:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...