29.12.2012

EVDEN UZAKTA KAHVEDE!!!

Bugün Tuğçem'de kahvedeyiz:))Kendileri benim hem yakın arkadaşım olur hem de fotoğrafçım!!!Güne onda içeceğimiz kahveden sonra ablamlarla yiyeceğim yemekle devam edeceğim o yüzden hem rahat hem şık olmalıydım:)))
Öncelikle boyfriend jeanimi giydim..Current elliot marka,üstüne Mango beyaz atlet,ceket olarak da kısa Chanel ceketimi aldım..Ayakkabı olarak da Zanotti babetlerimi giydim..Çanta olarak mavi Hermes Kelly var elimde..
Takılarıma gelince..Sol elimdekiler Cartier love,Hermes ve Be goddess bileklik..Sağ elimde de Uterque baykuş kafası bileklik ve Hermes kırmızı bileklik:))
Bilmiyorum siz nasıl buldunuz ama ben kendimi hem rahat hissediyorum hem de şık!!!

 

4 yorum:

  1. Merhaba;
    Current elliot marka jeani nereden alabiliriz acaba??
    Çok hoş olmuşş :)

    Aslı

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar çabuk cevap beklemiyordum :)
    Araştırdım Harvey'e henüz gelmemiş bu sezon, Beymen'de de yok.. Sanırım Ankara'da olmanın dezavantajları :)
    Bir site buldum bu marka satan. Modele de karar verdim ama sakınca yoksa siz bir baksanız modele :) Sİzce boyfriend model için güzel mi? Ben biraz da salaş dursun istiyorum da..
    http://www.jeanswelove.com/urun/814/current-elliott-super-love-dest-boyfriend-jean-pantolon

    YanıtlaSil
  3. Ben her zamanki gibi bayildim bu kombine bi kahveye gidilirken bile moda sayfasindan firlamis gibisin :))) süpersin :)) Sule

    YanıtlaSil
  4. Bu eski postlardan biri mi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...