21.12.2012

EVDE TAKILMA KOMBİNLERİ..:))

Günaydınnnnn herkese...!!!Efenimmm kar sebebiyetiyle çoğunluğumuzun evde olmasından dolayı öncelikle herkese geçmiş olsun diyorum....hahahahah..ammaa kendime çift geçmiş olsun diyorum...:))Malum dün hafif bi kırgınlığım vardı vee dışarıda çıkamadığım için tabiki bugün ne giydim postum yoktu..!!!!
Amaaaaa bugün toparlamam veee evde sıkıntıdan patlamam şerefine sabah sabah içinize altınnnn bi güneş gibi doğayım dedim...:)))Nede olsa evden çıkabilir miyim bi fikrim yok..eee bende bari enginnnn malzemelerimle size bi kombin yapıyım değil mi...!!!
Bloggerınız artık coştu veee kabına sığmaz oldu sevgili takipçilerim...çünküüü üzerimdeki Givenchy benzeri amaaa onun yüzde biri fiyata sahip tshirt Zara erkek reyonundan...Yani koca Zara kadın bittti erkeğe al attım...:))Bu arada belirteyim bu tshirtün üstüne atlayan tek kadın ben değilim nette bi kaç bloggerda daha gördüm..
Muhteşemmmm tshirtümün altına içinize güneş gibi doğan altın rengi Jbrand jeanimi giydim..Ayağımdaaa da Zara çizmelerim varr..Üzerimdeki kısa kürküm Symetrıe marka veee Punto'dan alınma..hahahha..nasılsa evdeyim ya bu karda tshırt üstüne kısa kürk giydim..:))Gerçi ben mimliyim zaten her daim incecik gezerek...
Aksesuarlarıma gelirsek...Boynumdaki kolye İpekyol..Bileziklerim Hermes vee Twist..Saatimin yanındakiysee Monreve marka..
Evettt kızlar..Eğerki bu haftasonu gece çıkacak bi yerim vedeee tabiki halim olursa ben aynen böyle çıkmayı planlıyorum..Hepinize karlar altında romantik bi gün diliyorum...hahahha..eee kar romantizmi denen bi şey var değil mi..Alın elinize kahvenizi..açın müziğinizi...Ne isterseniz onu düşünün..yadaa kimi isterseniz onu hayal edin...:)))
Süperrrr bi cumanız olsun...!!!!

 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

29 yorum:

  1. Gunaydiiiin... Saatin yanindaki bilezige de bayildim ve haklisin yuzuk boyle muhtesem. ;) ben de boyle bir jean aldim HM'den. Ama daha mat altin ;) E.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam E..:))tesekkurler beğenmene çokk sevindim..!!H&M dekini görmedim ama sen aldıysan kesin süperdir..:))öptümm çok

      Sil
  2. Geçmişler olsun Azracığım, fiziksel ve ruhsal guzellikler diliyorum. Cidden güneş gibi doğdun bugun gene; gerci benim bulundugum yerde kar yok ve hava fena degil ama :)) kıskandırmıyayım :))) ben pula payete parıltıya bayılan biriyim ve hatta geçmiş hayatımda güvercin filan oldugumu düşünmeye başladım :))) Pantolonuna bittim cidden; ben de benzerini Home Storedan almıştım.. çizmelerle hiç giymemiştim hemen deneyeceğim ben de.. kopya çektim gene :)) ayy bir daha öğrencilerime laf etmeyeceğim kopya çektiklerinde, guzel ve doğru olana bakılıyor desene :))) Neyse haftaya üniversitede final sınavları başlıyor ve bu iyi niyetle daha hoşgörülü olurum artık öğrencilerime, sana duacı olacaklar :))) ayol gene çok uzattım, bool öpücükler, Melin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Melincimmm..:))Çok tatlısın ya..Sayemde öğrencilerinin duasınıda alıcam ..hahahaa..ne güzell işte..Ben zaten bu blogu paylaşım için açtım..Herkes birbiriyle paylaşsın diye..Siz nasıl benden fikir alıyosanız bende sizlerin yorumlarınızda feyz alıyorum..:))Çokk çok öptüm seni..!'

      Sil
  3. Size yyazmistim bu tisortu gorur gormez bende vurulmustum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şeyi hissettim..:))Vee evett hatırladım yorumunda bakın demiştin..!!!Öptüm

      Sil
  4. öncelikle çook geçmiş olsun.
    21 aralık kombinin harika olmuş,bayıldım:) t-shirt gerçekten harika,güle güle giy,zaranın çocuk reyonunda almışlığım oldu ama erkeği
    hiç düşünmemiştim:))) öptüm
    selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolll Selincim..:))Erkek reyonuna bende el atmamıştım amaa açılışı yaptım artık beni kimse tutamaz walla..!!!Öptüm çokkk

      Sil
  5. Selam... Bu kombine gercekten ama gercekten bayıldım. Her zaman aynı seyler yazıyorum. Artık ne yazacağımı bilemiyorum.ayni ve aynı kelimeler,ama yapabileceğim bir şey yok. Her şey ortada.aslında bugun yorum yapmayacaktım biraz özleteyim kendimi diye ama dayanamadım gene:))) elinize yüreğinize saglık.resime bakarken düşündüm bu kiyafete kırmızı Birkininiz de yakışır değil mi,(ya da siyah mı?)bloggerim?:)))Size geçmiş olsun... Her gün sabırsızlıkla postunuzu bekliyorum:))) bye Bye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Dinaracım..:))Şütfen kendini özletme ben sizin yorumlarınıza bayılıyorum..!!!Evett haklısın eğer gündüz giymiş olsaydım kesin kısa Ashlerim ve siyah Hermesimi alırdım..:))

      Sil
  6. Selam,
    Blogunuzu yeni kesfettim, ve takibe basladim.. Kombinler harika, taze ve rafine... Yanliz heralde biraz dinamizm katmak adina ´´evetttt, hayirrrr, bitttti, gittti´´ gibi vurgular bence yaziya hic birsey katmiyor, ustelik oralara vurgu verince yazi da anlamsiz oluyor. Duzgun bir turkce kullanirsaniz google translate sayesinde yabanci takipcileriniz de olur kanisindayim, cunki blogun kalitesi oldukca yuksek...
    sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep..:))Öncelikle hoşgeldin..!!Tavsiyelerin için teşekkürler ama ben zaten konuşma diliyle yazıyorum ve o uzatmaların benim enerjimi yansıttığını düşünüyorum...Vee yabancı takipçi konusunada gelirsek açıkçası bu blogum için öyle bi arzum yok çünkü zaten yabancı bi blogum daha var..Gerçi ona bu kadar ihtimam göstermiyorum ama genede var yani..:))Yani önceliğim Türkler ve Türkçe blogum..:))Çok öptüm

      Sil
  7. çoooooo...k güzel olmuşsunuz!!! böyle bir zevk böyle bir fizik kısaca kıskananlar çatlasın...ama bende ne buldum tam biz stilin olsun funlarını anlatan bir cupcake!!!:D bakmanızı tavsiye ederim http://www.marthas-vineyard-vacation-tips.com/fun-cupcake-ideas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooooook teşekkür ederim..:))Bugün sıkıntıdan parlayınca ortaya böyle ışıltılı bi şey çıktı işte..!!!Bu arada linke baktım...hahahaa..özellikle en alttakiler süperr gerçekten..:))Bayıldım..Çok naziksin bizimlede paylaşmışsın bu hatika şeyleri..İnsan yemeye kıyamaz onları...:))Öptüüümmm

      Sil
  8. merhaba kombine bayıldım hele erkek t-shirt süperr..çok realistik görünüyor..takipteyim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim....:))Bende bayıldım tshırte gercekten...!!!Her zaman yorumlarınızı beklerim..:))İyi geceler...

      Sil
  9. Su cizmelerden almadigima yaniyorumki o bicim,, tshirt de yikilsinn,, blrsn bende erkekten cok alrm bunu kacirmisim,, xoxo,, z.t

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bilmez miyim arkadaşım..:))Bence hala bulabilirsin tshirtü çünkü alalı az oldu..!!!bu arada bilezik Monreveden ama alalı çokk oldu..:))
      Öptümmm

      Sil
  10. Saatin yanindaki zincirler nerden bayldmm,, z.t

    YanıtlaSil
  11. muhteşemsiniiiizzz:)))....söylecek söz yok...sizin sayenizde ne giysem derdinden kurtuldum:)))...hemen sayfaya bakıyorum...elimdekilerle benzerini kombinliyorum..sonuç harika:)))......./ayşe z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Ayşecim...:)))Teşekkürler öncelikle...Gerçekten harika şeyler söylemişsin...Her zaman yorunmlarını bekliyorum...Sizlerin fikirleri çokkkk önemli benim için...:)))Öptümmm

      Sil
  12. Vuuuv beybi!! demek istedim. Best of ever! Yalan yok valla sokakta seni böyle görsem dibim düşerdi :)) Maşallah diyiim nazar etmeyeyim :))

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim...:))Demek o kadar beğendin..!!!İnşallah böyle giyindiğimde karşılaşırız..!!!İyi pazarlar..:))

      Sil
  13. ben ıkı güncüktür senle olamadım:( biliyorum ki bu bekleyiş hem seni hem beni üzdü ama inanki çok tempolu geçirdim yerimde duramadım desem doğrudur:)) yılbaşı telaşıyla kendini özel hissteren dostlarıma hediyeler seçtim ben bıtırdım o ıslerı sıra ıns onlarda:))haha sende bu şekilde harika olmuşşsun geçte olsa yorumummm bu halini görüpte yorumsuz bırakmazdım seni:)altın rengi jbrand tam sana uygun şekilde olmuş öle güzel göstermişkı fiziğini bayıldımmm her halini seviyorum zaten çizmelerinle yırtıcı tişortunlee gene can yakııyosnnnnn çok öpüyorumm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İlksencim...:))Sevindim senden haber aldığım için...!!Ama sende haklısın yılbaşı üstü herkes çok yoğun..İnşallah herkesin gönlünü yaparsın...:))
      Demek beğendin kombinimi...Senden de sınavı geçtim tamamdır..:))Bu arada banada sanki bacaklarımı kalın göstermiş gibi geldi..Heralde fazla parlak ondan..!!!
      Çok öpüyorum seni...:))

      Sil
  14. aaa bu Zara tshirt, Maje beyaz tshirt'ünüzün deseninin hemen hemen aynısı ne kadar benziyor, sayfada turlarken farkettim;)) kasım postunuzda..;)ikisini de çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa evett haklısın sen deyince bende o gözle baktım şimdi..:))Sanki bu onun siyah baskılısı..İkiside güzel gerçekten..!!Teşekkürler..:))

      Sil
  15. Ama her seferinde harikasın yazmanktan bana fenalık geldi, kelime haznem mi dar nedir bilmiyorum ama hakkaten harikasın! :) Bende de gümüş/metal rengi pantalon var aynı bu sekilde kaplama, hatta ona Mustafa Topaloglu pantalonu diyorum :)) cizmelerle ben de deniim cok hosuma gitti hihihi
    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Çiğdem..:))Demek o kadar beğendin..Bi de sen kombinler misin vee bana yollar mısın çünkü senin kombinini ve jeaninide merak ettim..Bekliyorum ona göre..:))Öptüm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...