31.12.2012

BİR SENE DAHA BİTERKEN...

Eveeeeett kızlar...İşte senenin son günündeyiz...Geçen sene bugün,bana deselerdi bi blogun olacak veee sen onda bi yeni yıl yazısı yazacaksın...hahahha..Kızlar bu sefer gülme efektli değil gerçektennnn gülerdim...:)))
Tabiki bu benim hayalimdi..ama adı üstünde hayaldi yani...Hayatımın en top kararlarını hep bi anda verdim ben..Bu da bi yaz günü editörüm dediğim ablamın desteğiyle start aldı...Veee işte karşınızdayım..Sizlere yeni yıl yazımı yazıyorum...:))
Bazen eski postlarıma bakıyorum..Hem çekim olarak hem de yazım dili olarak çekingenmişim..Sizlere alıştıkça rahatlamışım..hahaha..sanki bizim kızlarla sohbet eder gibi olmuşum...Gerçekten de öyle hissediyorum ama..Hayatımın keyif aldığım anlarını sizlerle paylaşmayı seviyorum..Zaten de pek çoğuna şahit oldunuz...Pekiii hiç mi moralim bozuk olmuyor yadaa hayatımda hiç mi bişeyler ters gitmiyor...Tabiki oluyor..Aksi mümkün değil zaten..Kimi zaman yazım dilimden kimi zaman enerjimden anladınız...hahahah..yada hiççç anlamadınız.!!!.Neticede hayat böyle bi şey zaten..Çeşitli sınavlardan geçiyoruz...İyi yada kötü...Almamız gereken dersler var vee kimi zaman uyanıyoruz kimi zaman aynı hatada takılı kalıyoruz...yada aynı mutlulukta...
O yüzden hepimiz için tek dileğim var ...Umarım yaşayacağımız mutluluklar da üzüntüler de ,bunları hazmetmeye ennn hazır olduğumuz anlarda karşımıza çıkar 2013'te...Hepimize mutlu olduğumuz anların yada insanların değerini sonuna kadar bileceğimiz ,üzüntülerimizin ve sınavlarımızın altından başarıyla kalkabileceğimiz çokkk hayırlı bi yıl diliyorum...!!!
Hepinize iyi seneler kızlar...!!!!

5 yorum:

  1. mutlu yıllar:)

    http://www.prettyinpinkbride.com

    YanıtlaSil
  2. Sana da mutlu huzurlu ask dolu hayatinda yarim kalmis ne warsa tamamlanicagi yeni bi yil dilerim.2013 te masallardaki gibi bi hayatin olmasini diliyorum.Yeni yıl, yeni mutluluklar, yeni umutlar, yeni başlangıçlar demek. Hemde eski üzüntüleri değersiz kılacak kadar:)herseyin gönlünce oldugu bol postlu iyi yillar diliorum :))))<3. Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleeeee...!!!Ne kadar harika dilekler bunlar böyle..:))Gerçektende Allah hepimize masallardaki gibi mutluluklar nasip eder inşallah..!!!Herkesin 2013 senesinin muhteşemmmm geçmesini diliyorum..!!! Kocamannn öpücükler yolluyorum sana..:))

      Sil
  3. Ne guzel dilekler dilemişsin, insallah senin ve blogun icin daha dolu bi yıl olur 2013. Ben de cok fazla yazamıorum işten gucten dolayı, baskalarının yazdıklarını okumak daha zevkli geliyor cok guzel insanlarla dolu burası, baska bir dunya..
    2012 bana cok kotu geldi, babamı kaybettim ama inşallah 2013 güzel gececek.
    Opuyorum!
    Çiğdem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...