6.12.2012

ÖZGÜRLÜĞÜME KAVUŞTUM..

Evettt nihayettt özgürlüğüme kavuştum...hahah..hemennn yanlış anlamayın kızlar..Tabiki üstümdeki bolll payetlerle yapılmış Budha desenli Ashısh sweatshırtten bahsediyorum...Gerçi deseni biraz Özgürlük Heykeli'nden bozma Budha'ya benzettim ben ama..Zaten o yüzden de başlık özgürlüğüme kavuştummm oldu...hahahha..Neyse nihayettt benim oldu..O yüzden kavuştum diyorum ya...!!!!Sezon başında çokk pahalı bulup almamıştım..İndirimde benim oldu..:))
Eeee bu kadar gösterişli bi üstün altına düz siyah Blank jeanimi giyerek akıllılık ettiğimi düşünüyorum...Malum deseni patlatma olayı...:))Ayağıma en düz snakerlarım yani Marantlar veee boynumada Zara'dan aldığım kolye..Kolyeyi fazla bulanlarınız olabilir...hahahah..Bakın bloggerınız artık sizi tanımış..Hatta isim isim sayabilirim..:)))Genede bugün bu kolyeyi takmak geldi içimden...Zaten çok fazla boynumda kalacağını sanmıyorum...malum alerjim azar kesin..!!!!
Çanta olarak siyah bi şey takmam lazımdı..Bende sıkıldım bi kaç gündür aynı çantayı takmaktan..O nedenle transparan Phillip Lim Pashli taktım...hahahah..Şimdi de kara kara nasıll sığıcam diye düşünüyorum..!!!
Bilezik yokk..Malum kollar uzun ve salaş..Bu arada bu swaetii bir de boryfriend jeanle giyicem yada yırtık jeanlerimden biriyle..Farkındayımm esas onlarlaa daha güzell olacakkk amaa bugün hava malumm bende o yüzden şansımı fazla zorlamadım..:))
Benden bu kadar kızlar...!!!Hepinizi çok çokkkk öpüyorum..Süperrrr bi perşembe günü diliyorum size..:)))










27 yorum:

  1. Desen gaaayet guzel patlamıs :)) Kotla da cok guzel olur dedigin gibi ama ben bu sekilde daha cok begendim, o kolyenin guzelliği nedir! Bu rengini gormemiştim Zara'ya bakıcam hemen ayrıca cantamda gozum var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa selam Çiğdem..:))Çantamda gözün kaldı demek...!!!Bu arada kolye gerçekten süper..Mutlaka edin..:))

      Sil
  2. Kazagın kolları çok bol duruyor begenemedim nedense sneaker larında altının kahverengi olanlarına gercekten tahamülüm yok öhh geldi ama altı beyaz olan ash erimize diyecek yok;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Ash sever biri var karşımda..:))Oysaki bunlar çok daha rahatlar..İçten dolgusu daha az o yüzden uzun süre ayakta kalabiliyolar..Bu arada sweatın kolları daha uzundu da ben kestirdim..Malum salaş o yüzden kolları uzun ve boll..Öptüüüm

      Sil
  3. selammmm 2 gündür girip yazamadım hemen fırsat buldum ve işte burdayım:))
    çok beğendim, bu seneki sweatshirt akımıda spor giyinmeyi seven bana çok yaradı:)) belliki sanada yaramış:) sende seviyosun spor giyinmeyi ve sana çok yakışıyo, çok şık olmuşsun,kolyeylede gayet güzel duruyo bence:)
    benimde üstünde mantarlar olan ashish de gözüm kaldı,indirimde inşallah bende onu yakalarım:) öptümm
    selin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selinnn bence acele ett çünkü onu bende çok beğendim..Hatta acaba bugün Brandroom u arayıp ayırtsam mı bile dedim.:))İnşallah alırsın vee eminim sanada çokk yakışır..:))Öptüm

      Sil
    2. mantarlıda da indirim varmıydı peki hatırlıyomusun:) burda harvey de begendim ben onu ama indirim yoktu gibi hatırlıyorum:/

      Sil
    3. Evettt hepsi indirimdeydi..:))Ben Brandroomdan aldım cumartesi günü vee o gün bi sürü üründe %40 indirim vardı..Ashıslerde de vardı..:))

      Sil
  4. Merhaba.Ben bir şey sormak istiyorum celine bag'leri istanbul'da nerden alıyorsunuz??Birde İsabel marantları=))Birde fiyatlarını aşağı yukarı verirseniz sevinirim.Bu arada yine çok şıksınız=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Celineleri Beymen'den alıyorum ben.Bazende yurtdışından..Marantlarıda yurtdışından aldım..Daha doğrusu arkadaşım getirdi..Burada bulmak zor biliyosunuz..:))
      Çok teşekkürler..Öptümm

      Sil
    2. Pardonnn fiyatları unutmuşum..:))Marantlar 300 euro civarı..Celinelerde 1250-1850 euro arası değişiyor yurtdışında..Burada da 4000 ytl civarı..

      Sil
    3. Aaaaa Celine çantanın yurt dısı fiyatı bu. Kadar farkkımı??marantlarda 1500 tl diye biliyorum??

      Sil
    4. Açıkçası burada Marantların fiyatı neydi bilmiyorum amaa kesin daha pahallıdır tabiki...Celinelerde 4350 den başlıyordu 7-8 lere kadar çıkıyor..Derisine cinsine göre değişiyor yani..

      Sil
  5. Zara ya dun gittim kenzo benzeri swetler gelmis birde erkek reyonundaki kaplan desenli siyah tisort bayildim. Zaranin elbiseleri ilede kombinlerinixi gormek isterim ben bir zaramani olarak merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hemen bakıcam erkek kısmına..İnşallah bulurum..:))Elbise çokk giymiyorum yaaa o yüzden pek kombinim olmuyor..Amaa en kısa zamanda yapmaya çalışırım..Hatta gözüme iki elbise kestirdim..Bulursam onlarla yaparım.:))Öptüm

      Sil
  6. sweat cok guzel...nerden aldiniz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Nişantaşı.. Brandroom mağazasından aldım..Öptümm

      Sil
  7. Veee bloggerımız istinyeparktan evine donmus .... Yorumları okuyor :)) takipteim kızlar ben blggerımızdont worry ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyoooo Güllll hoşgeldin..!!Nihayet aramızdasın..Evett blogger nihayet döndü eve amaaa çaya misafirim vardı onunda gitmesini bekledim rahat rahat yazmak için..:))Artık bi dahaki sefere nerede karşılaşıcaz bakalım...Bu arada senden sonra bi takipçimle daha karşılaştım o da senden iyi olmasın çok tatlıydı..Buradan Serra'ya da selamlar..:))Öptümm

      Sil
  8. Bu yaz neler moda acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde benim gibi kıştan ve kış renklerinden bunalanlardansınız galiba..:))Daha kışlıklarımı giyemeden yazlıklara bakmaya başladım..Şu ana kadar gördüğüm şu ki her zamanki gibi renklerin en canlıları gene gözde..Özellikle sarı vee pembe..Altın tonları,fuşya ve tabiki beyaz..Buradan anlatmam zor olacak en iyisi ben bu konuyla ilgili detaylı bi post yapayım..Benim içinde çokk zevkli olur..!!!Öptümm

      Sil
  9. Ahaha..evet cok mutlu oldum eger aranizda gormeyen tanismayan kaldiysa kizlar cok guzel cok hos bir bayan bloggerimiz ayrica cok sicak kanli. İnsanin icinden sarilip opmek geliyor ;) serra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Serra..:))Çokk güzell şeyler söylemişsin amaaa hiç kendinden bahsetmemişsin...!!!Walla bende senin ne kadar hoş olduğunu anlattım kızlara..:))Bu arada sarılıp öpseydin keşke..hahahaa..hayır demezdim hatta çok da memnun olurdum..:))öptümmm

      Sil
  10. Ahahaha...merhabalar herkese. Eger aramizda gormeyen tanismayan kaldiysa kizlar bloggerimiz cok hos cok cekici bir bayan ayni zamanda cok da tatli ve de incecikk:) bi arada bilmiyorum gordunuzmu beymen e mother in yeni renk renk deri gorunumlu pantolonlari gelmis ben yesilinden bitane edindim bakmanizi tavsiye ederim.byes.serra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm Serra şu mother jeans olayını keşke beni gördüğünde söyleseydin..:))Kesin gidip bakardım amaaa hala geç değilll..Yarın fırsatım olursa uğrarım mutlaka..Cmt günü bizim kızlar Blender'dan aldılar acaba onlardan mı..Elektrik maviside vardı..Eğer oysa gerçekten süperdi yani..:))Güle güle kullan..!!!

      Sil
  11. Evet evet aynen onlar iste. Sizden sonra bakma firsatim oldu maalesef zaten bakmis olsaydim da heyecandan akla gelmezdi bile:) zaten sizi gordukten sonra akla okadar cok soru geldi ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa her zaman sorularını beklerim.!!Elimden geldiğincede yardımcı olmaya çalışırım..:))Bu arada cmt günü baktım onlara ama bedenim yoktu..:((Kısmet değilmiş..Bide İstinyeye bakıyım..belli mi olur belki bana şans getirirsinde bulurum..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...