20.12.2012

Missoni pre-fall 2013


 
 
 
 

17 yorum:

  1. Selamlar. Cook keyifliyim Cook :)) Galatasarayimin rakibi belli oldu. Kura istediğimiz gibi sonuçlandı. Ama yorum yazmamın asil sebebi karsimda Missoni'nin kendine özel rengarenk modellerini görmem.cok beğendiğim ve cok sevdiğim bir marka. Gardolobumda 2-3 (malum ucuz degil)parçası bulunmakta.bir ara paylaşırım belki. Yukarıdaki 2. Resimdeki kabana bayıldım:))) giymek isterdim:)). Güne böyle renkli karelerle başlamamızı sağladığınız için tesekurer,bloggerim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Dinara..:))Öncelikle hayırlı rakipler diliyim ..:))Bende severim Missoniyi amaaa her sezon değil yada her parçasını değil..Bazen çok ağır kolleksiyonlar yapabiliyor...Çokk sevinirim bizlerle paylaşırsan..!!!Güne mecburen böyle renkli karelerle başladım çünküüü biraz kırgınım vee evden çıkamadım bu yüzden...Yani bugün ne giydiğimi ondan dolayı yayınlamadım...:))Çok öptüü

      Sil
    2. Gecmiş olsun,Azra hanım.

      Sil
  2. kıyafet önemlidir ama birşeyi taşırken vücut dili yüz ifademiz de önemlidir Bizimle değil:))) Yelda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuna kadar katılıyorum yelda hanım:))...o günkü ruh halimiz neyse oyuz bazen...

      Sil
    2. değil mi:))

      Sil
    3. Hanımlar aynen dediklerinize katılıyorum...:))Özellikle defilelerde kıyafeti ön plana öıkarmak için o yüzlere verilen donuk ifadeler deli ediyo beni..!!!
      Gündelik hayatta da kıyafeti taşırken illa çok güzel yada ince olmanız değil kıyafeti nasıl taşıdığınız önemli..:))Öptüm ikinizide

      Sil
  3. Ben de turkuaz elbiseye bayildim, bir de ayakkabi ve botlar yikiliyor. Nedense missoniyi yasli bulmusumdur. Ya da ben missoni'yim diye bagirdigi icin itici geliyor. Gerci alt sira pek bagirmamis ama ;) bil ben kimim;). (e arada sana da heyecan lazim, monoton yorum olmasin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa bazen bulmaca gibi oluyosunuz kızlar..:))İnanki hiçbir fikrim yok kim olduğuna dair..!!!
      Amaaa Missoni konusunda sana katılıyorum..Bazen harika oluyor bazende içimi şişiriyor..Mesele iki sene önceki kolleksiyonu tek kelimeyle süperdi..:))Yani geçen yaz değilde bi önceki yaz..Amaa bu kış hiç kendime göre bi parça bulamadım doğrusu.:))öptüm

      Sil
    2. Ben sevdım bu monotonluk dışı yorumları E..cim..!!!Her zaman beklerim..!!!Muck

      Sil
  4. 1 ve 6. resimdekilere bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  5. en alttaki gri tonlarına bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm ben böyle tonları canlı renklerle karıştırmaya bayılıyorum..Tümden sadece gri giydiğimde klas ama ölü gibi oluyorum açıkçası..:))

      Sil
  6. slmm uzun aradan sonra tekrar sizinleyim:D bugünkü post dikkatimi çekti dedim yorumlara bende katılıyım...renkler süperr gerçekten çok dikkat çekici aynı sizn gibi:D ayrıcaa bugün benim doğum günüm...ama ben matematikle edebiyat arasında gidip geliyorum:( eda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edaaaaa doğumgünün kutlu olsun...!!!!!Nice senelere..:))Vee çok uzun zamandır aramızda yoktun nerelerdeydin bakıyım...!!!Bi daha özletme bu kadar...:))Öptümmm çokk

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...