15.12.2012

EVDEN ÇIKMADAN..!!!

Karşınızdaaaa dün gece evden çıkmadan sizin için çektiğim kareler kızlar...!!!Genelde bunu yapacak vaktim pek olmuyor açıkçası amaaa dün 10 dklık bi boşluğum vardı...hahahha..bendehemen kendimi aynanın önüne attım..:)))
Klasik grubumuzla yemekteydik...Her şekilde giyinebileceğiniz şık bi yerdi..Bende siyah Blank skinny jean üstüne üstünede kısa kollu komple payet işlemeli DKNY t-shirt giydim..Sade ama şık b t-shirt..Gündüzde gecede rahatlıkla giyilebilir..Altına bana göre son yılların en güzel tasarımı Valentinolarımı giydim..Ceket olarak daaa en sevdiğim kürkümü aldım..Tam benim tarzım ...hahahha..hem sade hem gösterişli....)))Nasıl oluyosa ikisi bi arada...!!!
Çantam Bottega Knot..Yüzüklerimmm Hürrem hazinemden..Bileziklerim İpekyol vee Juicy..
Evettt kızlar dışarı çıkmadan ancak bu kadarını çekebildim sizlere...Umarım beğenmişsinizdir...Hepinizi çokkk ama çokk öpüyorum veee muhteşem bi haftasonu geçirmenizi diliyorum...:)))


 
 
 
 
 
 
 
 
 

16 yorum:

  1. sevgili blogger gene muhteşemsinnn:))))) bende sana senin kadar muhteşem bir haftasonu diliyorumm...../melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Melekçim..:))Sana da harika bi haftasonu diliyorum..!!

      Sil
  2. kurk nerden acaba?...çok şıksınız bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..:))Kürkte tek adresim var o da Punto..!!

      Sil
  3. çoo..ook şıksın,süpersin bayıldım:)) kürk yıkılıyo:)

    öptüm, selin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Selin..:))Çokk teşekkürler canım..!!!İyi haftasonları..!!öptümmm

      Sil
  4. Selam bana şu Valetinoyu aldıracaksınız:)))bulabilirsem tabii. sizin ayağınızda görmeden önce pek beğenmezdim.her giydiğinızde almam gerektiğini düşünüyorum:)))Clutch mükemmel. Zaten ben bottega aşığığım. İyi haftasonu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede al mutlaka..:))Bunlardan kalmadı taniki amaa yeni sezonda muhteşem modelleri var onlardan almalısın kesin..!!!
      Bottega aşığı olduğunun farkındayım gayet..hahaha..instandan anladım..Öptümm

      Sil
  5. cok hos olmus..gene:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim..:))Mutlu haftasonları...!!!!

      Sil
  6. saçınız çok güzel görünüyor,hangi kuaföre gidiyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..:))Dün röflem için Etiler Toni&Guy daydım..Rengimde fönümde onların elinden çıkma yani..:))

      Sil
  7. Galiba ilk kez yüzünüz göründü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırr aslında ilk kez değil..Zaten ınstamın profil resminde yüzüm var..:))Amaa ilk kez hafiften yüzümün gözüktüğü bi post oldu sadece...Arada yaparım artık böyle postlar..:))

      Sil
  8. selamlar yılbaşı için programınız nedir bu konuda biraz bilgi ve arkadaslarınızın seceneklerini de yazar mısınız fikir edinmeliyim :).tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Ahhh inanın yaramıza parmak bastınız...Biz genelde evde takılırız arkadaşlarla amaaa bu sene çıkmaya karar verdik..Zaten grupça yapacağımız için programı diğerlerinin seçenekleride bizimkiyle aynı..:))Tam belli olsun haber veririm zaten..amaa şöyle söyliyim gerek trafik gerekse kalabalık nedeniyle dışarıda olsak bile gitmekten her zaman mutlu olduğumuz güzel bi yerde yemek yeriz vee ordan da geceye devam ederiz bence..Paper Moon vee Vogue bunun için iyi bi seçenek tabi..Yani anlayacağınız bizde muallaktayız hala...:)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...