13.12.2012

İÇİM DIŞIM KAPLAN OLDU..!!!

Ayyy gerçektende kızlarr içim dışım kaplan oldu...Yani bu sezon aldığım hayvan desenli amaaa özellikle kaplan desenli t-shirtlerin vee benzeri üstlerin haddi hesabı yok ...hahahahah..diyceksiniz ki zorun ne..yani kimse kafama silah dayamıyo tabi ...Aslında bayıla bayıla alıyorum da sizlerin içinide bayıyorumdur belki diye yalandan serzenişte bulunuyorum işte...:)))
Üzerimdeki tek gözlü kaplan Stradivarius marka veee şiddetle tavsiye ederim çünküü çok ince ve rahat...Jeanim deri görünümlü elektrik mavisi(bu da ne demekse bilmiyorum amaa herkes bu renge böyle diyo..:)) Hudson..Sneakerlarım Isabel Marant..Kürk yeleğim Louis Vuıtton..Kolyem Mango..Bileziklerim Hermes ve Uterque...
Bugünnn bloggerınız böyle yani kızlar...Çok yoğun olmadığım nadir günlerden o yüzdennn rahat giyindim...Hepinize çokkk mutlu bi gün diliyorum...!!!!
Öptümmmmm....!!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11 yorum:

  1. ilksen geldii:)) bu sessizlik bitsin artık:))gerçi sabahtan yazmayışıma çok sinirlenmiş olabilirsin bu kadar zaman nerdeydi aklın diyebilirsinn:)) senden gelen herseye razıyım..hahaaa bugün bloggerim keyifsiz gibi geldi bana enerjin de eksiklik hissettim neden bilmiyorum:)kaplana bende hayır diyemiyorum hep bi gösterişi var çünkü:))sen iyisen bende iyiiyim benim kuruntum da olabilir:))sessız lık oldugu ıcın cok belkıde bugun burda öpüyorumm seni bir o kadar çokkk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam İlksen..:))Biliyor musun şu an maçtayım veee yorumun gelince ilk Aslıya okuttum..Neden dersen çünküüü haklısın..Sana öyle gelmedi..Evett çok keyfim yok iki gündür...Gerçi dün bi önceki günlü kıyafeti koyduğumdan bugün ne giydiğimi koymamıştım amaa bugünkü yazım dilimden de anlamışsın zaten..İşte böyle bi bloggerınız var..hahahaa..içi dışı bir..Merak etmeyin önemli bi şey yok..Sağlık dışındaki herşey önemsiz benim için..Sadece hayatla ilgili genel mevzular..hahahaa ..bende biri bana sorsun diye bekliyomuşum galiba..:))Neyse kızlarrr inşallah yarın bomba gibi geliyorum..Veee gerçekten teşekkürlerr beni bu kadar kısa sürede bu kadar iyi tanıdığınız için...:)))Gerçekten çok mutlu oldum..Öptümmm

      Sil
    2. nasılda anlamışım seni emin ol ben burda kıyafetlerine bakmak yerine senın neşen enerjin hepsinden önemli daha yüz yüze seni görmüş olmasamda kalbindeki güzelliğin bana burdan çok net geliyo ondan bu kadar iyi çözebilmişim seni:)herşey güzel olucak bloggerimi üzen sıkan her detayı atıyoruzz bu akşammm ve seni gerçekten seviyorum o tatlı dilin güler yüzün hep gülsünnn:))

      Sil
    3. Ahhh İlksen...:))Bi dokundun bin ahh işittin sende...Yok ama kızlar sayenizde bomba gibi olmak üzereyim..:))Enerjim düşünce nasıl anlaşılıyo değil mi ama..hahahaa..siz birde benle yüzyüze olanları düşünün..Walla ağzımdan cımbızla laf aldılar iki gündür..:))Neyse maçta yendik de keyfim yerine geldi...Bi de sizlerin manevi desteği...ohhh daha ne istiyim yahu..!!!Çok çok öpüyorum ...

      Sil
  2. aaaa sevgili bloggerimiza nazar degdi galiba!!!....yarin duzelirsin merak etme:)))...biz seni hrr halinle seviyoruzzz:)))
    bu arada yeleğe bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azra cım her zaman bomba:))))

      Sil
    2. Teşekkürlerr kızlar..!!!Destekleriniz ve tabiki beğenileriniz için..:)))Hepinizi çokk seviyorum..!!

      Sil
  3. selammm:)) içi dışı bir,samimi,şekerrrr blogger kraliçisi ...nasılsın demiyorum belli parçalı bulutlusun:))
    her zaman güneşli olursa keyfimiz hayatın akışına ters düşer dimi:))arada canımızda sıkkın olmalı:))en güzelini söylemişsin zaten sağlık dışında geri kalanını sallamak lazım..yarın bi bakıyosun oooo bulutlar çoktan dağılmış:))haha hava durumu ile hayata yorum:))
    yinede her günümüzün bir öncekinden daha süpperrrrr olması dileği ile ..
    çokkkk öpüyorum kendine iyi bak:))
    sevgiler
    elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eliffffff...!!!!Bana yorum yazmam için down olmam lazımmış galiba hahahaaa bak senden sitem ediyorum gördüğün gibi..Yok bakma sen bana...En sevmediğim şey sitemdir bu hayatta..Sırf sana takılmak için yapıyorum..:))
      Amaaa görüyorumki benim hassas halimi görünce hemen yorumlara el atmışsın..:))Çokk teşekkürler Elifçim..Walla yani sayenizde getçekten şarj oldum..hahaa..bu meşhurluk ne zormuş..Eskiden kendi kendime takılıyodum..Sevinçtende sinirden de ölsem kimsenin ruhu duymuyordu...:)))Benim gibi duygularını gayetttt kontrollü vede içinde yaşayan biri için çokk yeni bi durum bu kızlar..
      Evetttt bloggerınız geri döndü..!!!Sayenizde tüm enerjisi vede nadideğiyle...hahahaa..sevenlerimle varoluyorum...:))
      Sen hava durumu deyince aklıma ne geldi biliyo musun..Eskiden hava durumu sunan bi kadın vardı..Tabi bide meşhur bi lafı..Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun..hahaha..bunu sana yolluyorum Elifçim..!!!Tabi bide kendime..:))
      Çokkk öptümmm

      Sil
  4. hahaha evt evt bizim havamız hep iyi olsun:)):D İNADINAAAAAAA

    sen artık halka malololdun:))ona göre lütfen:)sıradan biri değilsin yani:)
    artık hayatında seni seven izleyen düşünen takipçilerinin de olduğunu unutma seni seviyoruzzz yahu:)

    hayat paylaşınca güzelllll:)ben paylaştıkça resetliyorum kendimi:)) ohh be diyorumm:)içimde kalırsa şişerim durumu :)bak sanada öyle oldu bi enerji geldi sanki:)sevincinide sinirinide içinde yaşama paylaş lütfen:)

    not:Ben bunları yazarken muhtemelen uykucu blogger im uyumuş yada uyumak üzere olabilir:)) hahha cevap yazmasanda olur ben anlarım:))
    öpüldünn:)
    elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifçimmmm hahahaa sayenizde öyle bi şarj oldumki bende uykudan eser yok yani..!!!Şaşırdın değil mi.:))Aaaa ne güzellmiş böyle içini dökmek...Rahatladım gerçekten..:))Bütünnnnn enerjimle geri döndüm..!!!Hemen farkediliyor dimi..!!!
      Veee hepinizi çokkk seviyorum..!!!Ahhh annem şu yazdıklarımı okuda kalpten gider..hahahaa..yılları kızının ketumluğunu kırmaya çalışmakla geçti..Meğer blogger olmam lazımmış..Adeta çiçek gibi açıldım..:))Sevgi böceği oldum çıktım..hahahaaa
      Çok çokkk öpüyorum seni..Yarın görüşürüzzzz..!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...