31.12.2012

HAFTANIN YILDIZLARI-4

YILIN SON YILDIZLARI...!!!!
Heyyyy kızlar..!!!! Yılın sonnnnn yıldızları karşınızda...Hem deee en şık vede tarz halleriyle...:)))
Her zamanki gibi hepiniz harikaydınız amaaaa esas bombaları bu gece bekliyorum sizlerden...!!!Bu gece evden çıkmadan yadaaa dışarıda..İster kendiniz çekin .....İster arkadaşınız çeksin...İster tek başınıza olun...ister en yakın arkadaşınız yada sevgiliniz yadaaa kocanızla...Bol Bol resim istiyorum sizlerden...İstediğiniz kadar gönderin kızlar...İster maille ..ister instadan GÖNDERİNNNNN...!!!!
Sizlere buradan yeni yıl sözü veriyoum...Herkesin bi resmini mutlaka yayınlıycam...Eminim hepiniz harika görüneceksiniz amaa benim için ondan daha da önemli olan bi şey varki...O da bloggerınız olarak sizleri ennnn mutlu hallerinizle görmek istemem..Yoksa yılbaşı kombini bahane...:)))
Bu arada aklınızdan geçeni hemen cevaplıyım...Tabiki bende en mutlu anlarımı sizlerle paylaşıcam..Bugün..bu gece veee yarın...Hem instadan hemde blogtan sizlerleyim yani..hahhaha..Ufak çapta bi canlı yayına hazır olun...:)))
Hepinizi gerçekten de çok seviyorum kızlar...Yüzyüze tanışmasak da enerjiniz yeter benim için...Yeni yılda yılbaşının yıldızlarında görüşmek üzereeeee....!!!!

 
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. heyoo herkes pek bi guzel yinee!! tesekkurler opcuuklerr:)))

    YanıtlaSil
  2. Bencede herkes birbirinden güzel..:))

    YanıtlaSil
  3. Ben sadece ipkaslan 'ın sacını begendim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...