24.12.2012

SPORTİF BLOGGER..!!!

Kızlarrrr öncelikle herkeseeee iyi haftalar diliyim...Hemde herkese....:))
Gördüğünüz gibi haftaya pek enerrrrrrjik başladım...hahahha..zaten biliyosunuz öylede başlamaya dikkat ediyorumkiiii haftam güzel geçsin...!!!!
Birazdan ennn tattlı kız arkdaşlarımdan biriyle buluşucam..Hem hava hemde gideceğim yer nedeniyle biraz spor takılayım dedim...
Bi kere uyandığım andan itibaren aklımda lacivert bi şeyler giymek vardı...O yüzden giyinmeye lacivert Jbrand skinny jeanle başladım..Üzerime Zara basic beyaz tshirt giydim..Hem hırka hemde mont havasında olan Paul&Joe hırkamıda giyip üst tarafımı tamamladım..:))Ayağımada çorapsız olarak Chanel ugglarımı giydim..Neden çorapsız derseniz çünküüü sıcakkanlı bloggerınıza o kürklü içlerden havale geliyor..:)))
Aksesuarlarıma gelirsek...Bileziklerim Twist ve Hermes..Şoktasınız biliyorum amaa gerçekten hiç kolye takmadım..:))Hem kıyafetin spor havasını bozmak istemedim hemde canım istemedi...hahahha..şok şok şok..Türkiye'nin en aksesuarı boll bloggerı kolye takmamış...:!!!!
Yani kızlar neymişşşş güne lacivert ve pozitif başlanırmış...:))
HEPİNİZE MUHTEŞEMMMMMMM Bİ HAFTA DİLİYORUM...!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

14 yorum:

  1. Her zamanki gibi muhtesem gorunuyorsunuz.Pazartesi olmasina ragmen sayenizde haftaya cok enerjik basladim her zamanki gibi :)) giydiginiz her sey muhtesem bugun en cok dikkatimi ceken yuzugunuz oldu acaba makasi nedir ? :)) optumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Çok teşekkür ederim ..Enerjim sizlerden geliyor açıkçası.:))Sayenizde varoluyorum yani..!!!
      Yüzüğüm benim meşhur Hürrem hazinemden..hahaaa..biliyosunuz böyle dalga geçiyorum kendimle..!!!İki sene önce eşim Topal'dan almıştı..Çok severek kullanıyorum..:))

      Sil
  2. harikasınız:))))...botlara bayıldımç....bu sezon mu aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..:))Geçen kış almıştım..Sevgiler..!!

      Sil
    2. Yurtdışı mı Türkiye'den mı???

      Sil
  3. Chanel chanel chanel aşığım chanele haykırmak istiyorummm seni seviyorum diye:))) cok şıksınız:)))buarada yılbaşı masası sözü unutmadımmm:))) sizden aralarda yemek tarifleri tatil önerileri bekliyoruzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Tam bi Chanel aşığı var karşımda galiba..!!!evett farkındayım sözümün amaa belki farklı bi versiyonla karşınıza çıkarım..Bakalım..:))
      Vee yılbaşından bi süre sonra blogun konsepti değişecek zaten.O zaman öyle bi bölüm yapabiliriz tabiki..:))öptümm

      Sil
  4. Yaa bu ton da cok guzel olmus ama ilk basta gozum kolyeleri aradı ama baktım bileklikler de gayet doldurmus, zaten o Chanel bot diyorum ve kocaman kalp diyorum! :)) Hırka da nefis bu arada!
    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim Çiğdemcim..:))Bugün kolyem yok evett..Arada böyle takılıyorum işte..!!!Hırkamıda beğenmene sevindim..Bende çok severek kullanıyorum..:))Öptüm canım

      Sil
  5. Hayat size güzel cidden. Bu arada bu kreasyonu bende çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksızlık ediyosunuz..:))Hayat sizlere güzel esas..!!!Teşekkürler beğendiğiniz için..:))

      Sil
  6. Gene çok şık ve güzelsiniz. En baştan beri de takip ediyorum sizi ancak lütfen şu eleştirimi/düşüncemi de iletmek isterim. Merak uyandırmıyorsunuz bende artık, çünkü nasıl giyineceğinizi tahmin edebiliyorum. Sanki bir kısırdöngü içine girdi blog; yenilik ve yaratıcılığın olduğu durumlar daha fazla beklenti ve heyecan yaratır. Farklı ortamlar (iş, davet, gündüz-gece vs.) için örnekler sunmanız sanırım takip edilirliğinizi ve heyecanımızı artıracaktır. Bu düşüncelerimle beraber, sizin şık ve zarif bir kadın olduğunuzu en baştan beri düşünüyorum. Teşekkürler, sevgiler. Duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu..:))Öncelikle çok teşekkür ederim tüm övgülerin için..Sonrasında da düşüncelerini ve fikirlerini belirttiğin için..!!!Haklısın bazen bende aynı şekilde hissediyorum açıkçası..Sanırım bunun nedeni günlük olarak ne giydiğimi koymam..Bazen bana daha farklı giyinme şansı vermiyor..Aslında arada dışarı çıkmadığım ama genede giyinmekten hoşlandığım tarzda kombinler yapmalıyım..Bi de tabiki farklı çekimlere de yönelmeliyim ama inan bazen öyle ortamlarda olsam bile fırsatım olmuyor..Olduğu zaman zaten koyuyorum bloga..Zaten kısmetse yılbaşından sonra blogun konsepti biraz daha değişecek vee banada daha çok yer açılacak farklı konulara girebilmem için..O yüzden hazırlık aşamasında herkesin önerilerini bekliyorum..Buradan diğer kızlarada ileteyim..Tabiki sanada..:))Her türlü beklentiye ve öneriye açığım kızlar..Bekliyorum..:))
      Duygucum teşekkürler vesile olduğun için..:))Öptümm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...