17.12.2012

SOĞUK HAVA BANA YARADI...!!!

Nasıl mı...hahahah..tabiki nacizane kürk gömümü sizlere sunmam için bahanem oldu...:)))Aaaaa ne o öyle sürekli sonbahar havası...Nerdeyse hiçbirini giyemeden sezonu kapatacaktım...!!!
Giriş cümlemdeki göndermelerimden de anladığınız üzereee giyinmeye Haute Hippie kürk yeleğimle başladım..:))Kendileri benim indirim ganimetlerimden oluppp omuzlarında vede sırtında çelik örmeden detaylar var...hahahah..Böyle de havamı atarım..Görende çelik örme nedir biliyorum zannedecek..:))
Üzerime Zadiq dirsekleri taşlı kurukafa detaylı bej rengi kazak,altınada yeşil Blank jean giydim..Ayağımda zımbalı bej Ashler var..Boynumda Stadivarius kolyem..(Allahım her defasında yazılışına bakıyorum resmen...hahahah..insan bu kadar zor yazılışlı bi marka nasıl yaratır..:)))Bileğimde de Valentino ve Twist bileziklerim var..Çantam da Valentino clucth..
Veee kızlar bu karanlık amaaa güzelll pazartesi günüyle haftaya başlıyoruz..İnşallah hepimizin haftası çok ama çokkk güzel geçer..Hayırlısıyla şu 21 Aralık'ı bi atlayalım...hahahah..herkes normale dönecek..!!!
Hepinizi kocamannnnn öpüyorum..Bugünüm malum Esin vee Didem günüm..Kızlar vee kahve keyfi beni bekler...Öptümmmm..!!!!!

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

18 yorum:

  1. muhteşemsinnnn:)))9...kolyeye ve yeleğe bayıldımm...iyi haftalar:)).../Melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Melek..:))Çok teşekkürler...Haftaya sayenizde çokkk güzel başladım..!!!Öptümm

      Sil
  2. her parçayı ayrı beğendim...kolyeden hemen almalıyım....iyi haftalar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..:))Kolyeden bencede kesin alın derim..Bende bayıldımm..!!!Öptümm

      Sil
  3. yeleği çok beğendim...nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))İki sene önce Harvey'den indirimden almıştım..Markası postta var zaten..:))Öptümm..

      Sil
  4. selammm:) ankarada da hava çok kötü soğuk,kapalı grinin tonlarında değişip duruyo:)
    her zamanki gibi çok beğendim çok şıksın:)
    bu arada şu ash lerle rahat edemeyen dünya üstündeki azınlık gruptanım sanırım:)) benim ayağımı feci şekilde vuruyo
    selin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Selin..:))Evett Ankara çok soğukmuş gerçekten..Arkadaşlarımda söyledi...Teşekkürler beğendiğin için..:)))
      Ash meselesine gelince kesinlikle yalnız değilsin..Çok samimi bi arkadaşım daha çok rahat edemiyor..Bende süet zımbalı modelini giyerken zorlanıyorum bazen ki ince ayaklıyım bide..:)))Öptümmm

      Sil
  5. süpersin işte kombinlerin muhteşem boşuna beklemiyoruz:)) kazağın kolyen muhteşem.ve en önemlisi beni topuklu bottan kurtardın:)))zaten boyum uzun,bu kürkten bende de var ama gerçek kürk değil.yarın ki tarzım belli öpüyorum seni...yelda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah..walla sabah sen ilk yorum bıraktığında ben hazırlıklarını yapıyordum editörümle...Yani tanışıyor olsak bekle geliyorum diye mesaj atacaktım..:))Neyseki bekletmedim fazla vee beğenmişsinde..!!!Bu kürkler ve kısa botlar benim vazgeçilmezlerim zaten..Herkese tavsiye ederim...:)))Yarın süperrr şık olacaksın desene...!!!!öptümm

      Sil
  6. ah senin gibisi yok bloggerim:))çok ama çok beğendim bukünkü halini hele kürkün göz kamaştırıyo:))nasılda secersinn benim hoşuma gidicek şeyleri:)kolyene zaten ayrı beğenir oldumm:))sana olan sevgimi hep biliyosun zaten tekrar dememe gerek yok:))21 aralık konusu açılmışken herkesi bir ürkme sardı napcaz bilemiyorumm:))çok öpüyorumm seni bugün içinde bol sohbetler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam İlksen...:))Postu bloga koyunca gözlerim senden gelecek yorumu arıyor resmen....hahahhaha..fena alıştırmışsın beni...Herşeyimi beğenmişsin...çokkk teşekkürler gerçekten..21 Aralık'a gelirsekkk o konuya hiç girmesem daha iyi...hahahhaha..çokk derin konulara dalabilirim...Sizler bloggerınız derinnnn tarfıyla tanışmış olursunuz amaaa içiniz bayılır diye korkuyorum doğrusu...:)))Öptümmm

      Sil
  7. süper olmuşsun tatlım yaa:) bayıllllldımmmmm :)

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seda...:))Çok teşekkürler beğendiğin için...Öptümm

      Sil
  8. Gene harikalar yaratmişsınız sevgili bloggerim!!! Kışı sevmememe rağmen bitsin istemiyorum sizin kürkler yüzünden:)) kürklü kombineleri pek sevdim!!! skinny kot bir insana bu kadar mı yakişır??!!! Bir de aklımdayken yazayım, unutuyorum hep. Artık Yüzünüzü görebiliyoruz:))) Bloggerimiz sadece zevkli değilmiş o kadar da güzelmiş. :)))iyi haftalar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Dinara..:))Evett artık yüzüm çokk sık olmasada blogta...Zaten instalarımda profil resmimde de gayettt açık ve net ortadayım..Teşekkürlerr tümmm övgülerin için...:))Öptümmm

      Sil
  9. iyi bu kürklerle hayvanseverlere rastlamadın. Valla yumurtaları yapıştırıveriyolar kürkün üstüne nerden geldiğini bile anlamıyosun:-)) Arkadaşıma birkaç evvel Nişantaşında kürk varmış üstünde 2-3 tane yumurta sallamışlar. Sonrada etrafında dönüp gitmişler. Bunlar Cadde, nişantaşı ve istinye parkta dolanıyorlarmış. Cidden aman dikkat Azra!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Haklısın iyiki rastlamamışım havale geçirirdim heralde hahahaaa arkadaşının başına gelenler inanılmaz gerçekten,..!!!Allahtan havalar ısındı da kürk giymiyorum...amaa uyarı için twşekkürler tabiii..!!Sevgilerr

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...