19.12.2012

SALAŞ KAHVALTI...!!!

Kızlar bugünnn öyle bi kahvaltıya gidiyorumki...hahahha..eminim hepiniz yerimde olmak isterdiniz...:)))Hani hep bahsediyorum ya...meşhurrrr arkadaşlarımdan Didem yaniii nam-ı diğer Didi...Hahhh işte ona kaahvaltıya gidiyorum..!!!!Hem deee pırasalı börek vede benim ıncık mıncık börek dediğim muhteşem şeyi yemeye gidiyorum...:))Valla farkındayım sabah sabah hepinizin ağzını sulandırdım amaaa söylemesem ölürdüm heralde...!!!
Eeeee tabi artık meşhur olma merdivenlerini sinsice tırmanmaya başlayan bloggerınızz Azra yani nev-i şahsına münhasır kişilik ben ,salaş kahvaltıya bilee leopar desenli Zara parka giyerek farkını ortaya koydu..hahahah..Didinin evinin sıcaklığını veee adete ayı postu kalınlığındaki parkamı göz önüne alarak içime kısa kollu olacakken az buçuk kolsuza kaçan Maje t-shirtümü giydim..:)))Jean olarak çok salaşım havalarıma katkıda bulunan Zara yırtık jeanimi giydim vee ayağımada YSL sneakerlarımı..Hayrettirki boynumda bi şey yok amaaa kollarım gayet dolu...hahahah..biliyosunuz pek boş çıkmıyorum evden...:))
Bileziklerim Monreve,Kısmet by Milk Bağdat Caddesi,Cartier,Kenneth Jay Lane veee Hermes..Yüzüklerim Hürrem hazinemden amaaa sağ elimdekinin arasındakiler Gaye'nin hediyesi..Veee çantam da Hermes Kelly ..
Eveettt gördüğünüz gibi salaşım amaaa sizlerin gururunu kabartayım diye hafiften şıkım..:))
Bugün büyük gün ...Baskette derby var...Biz her zamanki gibi arkadaşlarımızın yanındayız..amaaa arada maçtan fırsat bulursam bizim kızlardan detay çekimler yaparım...hahaha..yanlız şimdiden söyliyim maç heyecanlı geçerse kusura bakmayın ben olaydan koparım..:))Bugünlük benden bu kadar..!!!
Umarım bugününüz dünden güzel geçer..Vee hazır aklıma gelmişken sorayım...Bu aralar en çokk hangi şarkıyı dinliyosunuz...Evett bekliyorum...!!!
Ahhh bu arada bu nerden aklına geldi şimdi derseniz...yazıyı yazarken çokkk güzell bi şarkı dinliyodum da..:))Sizin ne dinlediğinizi merak ettim sadece...
Çok öpüyorum hepinizi...Musmutlu bi gününüz olsun kızlar...!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 

17 yorum:

  1. Ya super kombin yine yazmadan edemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ne güzel işte siz yazıyosunuz bende mutlu oluyorum..:))Çok teşekkürler beğendiğiniz için...!!!öptümm

      Sil
  2. şekerim yine harikasın... Afiyet şeker olsun.Bir arada formunu nasıl koruyorsun tiyolar versen..Börek falan diyorsun ama ... Özlem A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Özlemcim..:))Valla inanki korkunç kendimi paralamıyorum amaaa boş da durmuyorum..:))Haftada 3 gün yada bazen iki gün spor yapıyorum...Zaten yılbaşından sonra salonda çekim yapıcam...Yer hareketleri filan..Evde yapabileceğiniz şeyler..hahaha...adeta Ebru Şallı yani..ama hakkaten yapıcam..:))
      Çokk öptümm

      Sil
  3. Ben bu aralar en çok Rihanna - Diamonds dinliyorum ve sanırım bu şarkıya bayılıyorummmmmm ( kalp kalp kalppp )

    Kombin her zaman ki gibi çok güzel ama bence burada incecik fiziğinize kocaman bir alkış gelmeli

    Sevgiler

    Hande

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm bende bayılıyorum Rihannaya..:))Vee bende dinliyorum diamondsı tabiki..!!
      Teşekkürler övgüler için..:))Çok tatlısın..!!

      Sil
  4. benim izlemekten en çok keyif aldığım blogger'ım! stiline, kıyafet ve özellikle de aksesuarlarına kalpcikler gönderiyorum;) yalnız bir sorum olacak üzerindeki parka'yı hangi zaradan ya da hangi sezon aldın? web sitesinde göremiyorum ve hiçbir zarada denk gelmedim:( süper bir look olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemenn cevaplıyım..:))Dün İstinye Zaradan aldım.!!!Yani bu sezon vee bayagdır görüyodum amaa düne kısmetmiş..;))öptüm

      Sil
  5. oh bu sabah tam sana uygun gelişmeler olmuş kıskanırım senı ben..hahaha çok güzel buldum her zamanki gibi seni bende o renkte park aldım güzel duruyo içinde bu şekilde detay yok ama olsun:))takılarını çok seviyorum ya işim gücüm kıyafetlerden çok takı arayışında geçiyo:))şarkılarla ılgılı bır soru yöneltmişim işim gücüm sarkılarla geçen biri olaraktan bayıldgım sarkı demettden türkan ve onun sarkılarının çoğu birde radyoda çıksın diye beklediğim gökhan tepe:))benim seçimlerim bunlar:)sanada şunu yollamak istiyorumm kimse bloggerim gibi olamaz biliyoruz ikimizde bal gibi:)) çokk öpüyorummmm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa süper şarkı yollamışsın..:))Kenan'ı çokk severim..:))Özellikle bal gibi,rica ve şeytan tüyü..!!!Yazın favorilerimdi..:))
      Gene sınıfı geçtim kombinimle desene...:))Öptümmm İlksencim..!!!

      Sil
  6. Beğendimmmm;) bu parka. Hangi sezonun görmedim zara da!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlarrrr parkam bu sezon veee hatta dün aldım..:))Hemen gidip alın...Tek kelimeyle süper..!!!Kürkü harika.:)

      Sil
  7. içim açılıo seni goruncee yaa:) bayılıorum bu sporty chic tarza :) Blogumda senin hosuna gidecegini dusundugum gorseller var bir bak istersen :) http://chicthem.blogspot.com/2012/12/street-fashion-jewels.html
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  8. Azra hanım parkayi almak istiyorum ama beden konusunda karadiz kaldım sizinki hangi beden???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xs beden..:))Vee gayett bolll..!!!sevgiler

      Sil
  9. Bu parkadan bende aldım..tabiki sende görüp begenmemin coooook buyuk etkisi vaar !! Zevkli secimlerin bana cok yardımcı oluyor her konuda ;) ozellikle icinin çıkıyor olmasına bayıldım ..en yakın zamanda kombinleyip etiketliyorum #stilinolsun :))
    Missestee xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfennnn aciken bekliyorum kombinini..!!!Vee etrafımda alan kaçıncı kişisin bilmiyorum..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...