5.12.2012

KARARSIZ MIYIM BEN YAHU..:)))

Gerçekten de kararsızım galiba...ayy niye böyle oldu anlamadım amaaa bu sabah kararsız kaldım gerçekten..Hava nasılll..yada benim havam nasıll...hahahah..Bi de Naz'ı yolladıktan sonra tekrar uyudum..Geç kalktım tabiki filan derkennn işte karşınızdayım..!!!
Pantalonla giyinmeye başladım çünküüü yeni aldım vee hazır yağmur filan yokken giyeyim dedim...Üzerine gene Zara olan vee gördüğüm an rengine bayıldığım mavi t-shirtü geçirdim....Ayağımada Chanel ayakkabılarımı..Fazla takıya gerek duymadım çünküü Chanel ceketle çıkıcam vee o zaten altın zincir detaylı..Boynumda taaa Bodrumlardan edindiğim daha doğrusu Gaye'nin hediyesi Mango zincir kolyem var..Bileklerimde de saatim vee Hermes bilekliğim..!!!
Evettt kızlar umuyorum bu ince halimle Nişantaşı sokaklarınada donmam..hahahha..Bugün kapalı yerde de değilim..Aaa bu arada bugün ortanca ablamın doğumgünü vee beraber yemek yiycez..Buradan da söyliyim...hahahah..Ailenin kazandibi olaraktan kendisinin doğumgününü kutluyorum..:)))
Hepinizi çok çok öpüyorum...Kendinize çokkk iyi bakın..!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

28 yorum:

  1. Usuyeceksiniz vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. Hahahaaa akşama çıkar kokusu bu ince giyinmemin...:))İnşallah sağsalim bugünü bitiririm..!!!Öptümm

    YanıtlaSil
  3. offffff yı kı lı yo bayıldım...
    pantalon Zara mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkürler.!!Evett Zara..:)))öptümm

      Sil
  4. Azracim merhaba, cok begendim bugunku kiyafetini, acikcasi mavi t-shirtle siyah beyaz pantolonun gayet iyi durabilecegi hic aklima gelmezdi:)) Opuyorum, Balki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammmm Balkicim..:))Sevindim walla beğenmene..!!!Biraz pantalona renk karsın istedim bi de tabi spor bi havası olsun..:))Arada renk iyidir..hahahaa öpüyorum seni çokkk
      NY'a sevgiler..:))

      Sil
  5. cok cesur bir secim olmus:)))) tebrikler /Asuman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa evett cesur bi seçim oldu amaa donma manasında..:))Çok teşekkürlerr..!!!öptümm

      Sil
  6. bu ayakkabilariniza bayiliuorum:)))) bugun gene cok hossunuz ben bisey merak ediyorum her sabah bugun ne giysem stresiniz var mi yoksa o an icinizden ne gelirse onu mu giyiyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..:))Bu ayakkabıları seviyorum çünküü çok rahatlar gerçektende..Her sabah stres oluyorum tabiki hahahaa ama o eakidende vardı bende..Ayy bu havada ne giyicem olayı..sadece şimdi boyut değiştirdi..Sizlere karşıda sorumlu hissediyorum kendimi..Ya beğenmezlerse filan diyorum amaa sonunda gene içimden geleni giyiyorum..:))Çok öptümm

      Sil
  7. merhaba
    blogunuzu instagramdan kesfettim inceledim cok begendimm...bugunku kiyafetiniz tarzim degil ama cok şık...aslinda bircok kiyafetinize bakarken icimden ayni seyi soyledimm aaa ben bunu boyle giymeyi hic dusunmemistim diye... haha ..artik sıkı bir takipcinizim. kimbilir birgun suzden ogrendiklerimi uygulayip bende bir cekim yapip size yollarim:)))))
    bu arada bisey sormak istiyorum siz alisveris ysparken kafanizda kombinleyerek mi aliyorsunuz yoksa begendiklerinizi alip sonra mi kombinliyorsunuz?....Meryem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meryem..:))Öncelikle hoşgeldin.!!Aslına bakarsan herkes hemen hemen aynı şeyleri söylüyor...Tabiki her giydiğimin beğenilmesi gibi bi şey olamaz..Neticede herkes kendi tarzında olanı beğeniyor..:))Benimse çok belli bi tarzım yok sadece o günkü havama göre giyiniyorum..!!!Alışveriş yaparken kimi zaman evdekiler aklıma geliyor vee nasıll kombinleyeceğimi bilerek alıyorum bazendee eve gelince aklımda oluşturuyorum..İlham olayı yani..:))Çok çok öptüm

      Sil
    2. internette sizi yeni keşfettim...çok beyeniyorum stilinizi....chanll ceket harika...

      Sil
    3. bende begendiklerimi aliyorum ama eve gelince bunlari nasil kombinleyecegim diye stres oluyorummm:)))...ben arada sirada size aldiklarimin resmini yollasam sizde kombin onerilerinde bulunsaniz?????...cok sey mi istemis olurum:))))
      sevgiler.../ meryem

      Sil
    4. Çok teşekkürler..:))Bu aralar nette gezerken beni keşfeden takipçilerimin sayısı arttı hakkaten..!!!Çok sevindirici benim için..:)))

      Sil
  8. Super kombin. Ceket zaten yikiliyor. Pantalon-bluz kombini cok basarili olmus gercekten. Benim dolaba da bir bakip kombin fikirleri versenize!!!? Bir de bugun gunese ragmen bayagi ayazdi hava, usumedin mi gercekten?
    Ortanca ablani tebrik ederim, yeni yasi ugur getirsin.
    Cok selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Elif.:))Walla üşümedim desem yalan olur yani.hahaaa özellikle yemlten çıkınca arabaya yürüyene kadar soğuk içimden girip çıktı doğrusu..:))Neyseki alışkınım üşümeye..!!!Ablamda dileklerini ileticem mutlaka..Çok öptümm

      Sil
  9. Stil danışmanlığı yolu görünüyor sana Azracığım :)Melin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Melin.:))Hahahaa var bi iki teklif amaa ben sadece blogla mutluyum şu an..:))Belli olmaz...Bakalım..:))öptümmmm

      Sil
  10. Yarin sizi daha klas görmek istiyorum. Dogrusu ben beğenmedim kombini pantolon Cok emanet Durmuş üstünüzde mesela:( Chanel ceketinizi Chanel uzun düet cizmelerle giyip içinize bir binici pantolonu ve bogazli cashmir bir kazaklar kombinleseniz muhteşem olurdu kanaatimce(kazağımıza Chanel brosunuzu ilistirmeyi unutmayın derim;)))sevgilerrr;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa kızlar ben bu blogla başıma iş aldım galiba..:))Ne güzel kendi kendime takılıyodum..!!!Ne karışanım nede soranım vardı..hahahaa Tabiki şaka yapıyorum..!!!Beni görmek istediğin şekilde de giydim o ceketi merak etme..Gerçekten hoş ve klasik oluyo..:))Ben sadece bugün farklı bi şekilde kullandım.Bide bu kadar kıymetli parçaları sadece tek bi şekilde kullanmak istemiyorum çünkü hakkını veremiyorum o zaman..Sürekli aynı şekilde de giymek hem benim için sıkıcı oluyor hemde etrafım için..Bende farklı şekillerde kullanarak mutlu oluyorum..:))Amaaa sana söz..!!!Mutlaka senin dediğin şekilde de bi kombin yapıcam..!!!Hemde brosumla beraber..:))Çok öptümm..!!İnşallah yarın seni mutlu ederim..!!

      Sil
    2. Bu arada pantalon kısmını unutmuşum cevaplamayı..Zaten tam üzerime oturan bi model değil..Çok hoş bi kupu var ...Sadece kumaşı biraz kalın o yüzden sana öyle gelmiş olabilir..:))Öptüm

      Sil
  11. Ben senin tarzının farklılığını seviyorum. Benim aklıma gelmeyecek kombinler yapıyorsun ve üzerinde hoş dürüyor. Benim parçalar bende olsa giyerim dediklerim var giymem dediklerim var. Genellikle takipçiler tarzını kendiyle eleştirdikleri bloggerlari takip ediyor. Ve kendine uygun görmediklerini de elestirebiliyor. Hepside doğal. Özetle bunları niye anlatıyorum. Biz düzenli takipçiler senin için giriyoruz ne giysen o şeyi sende görmek istediğimiz için bakıyoruz buraya hergün. Ben neşeni enerjini canlılığını görmek icinde giriyorum o ayrı.:) özetle sen blogun İyiki varsınız ...Belma
    Gunün güzel keyifli geçsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Belma.:))Sayende çokk faydalı bilgiler öğreniyoruz hepimiz..Üşenmeyip hepimizle paylaştığın için çokkk teşekkürler...Vee tabiki biliyorum vee hissediyorum sevginizi,ilginizi...Nasıll sıkı takip ettiğinizi de biliyorum.:))Bu yüzdende her tür eleştrinizi anlayışla karşılıyorum..Her zamanda dikkate alıyorum çünküüü benim görmediğimi görüyorsunuz..Vee tabiki her giydiğimi beğenmek zorunda değilsiniz..Neticede herkes kendi tarzına uygun şeylere daha çok ilgi gösteriyor ve seviyor..:))Kısacası aynen devam edelim..Ben kombinlere..Sizlerde benimle iletişimde kalmaya..:))Öptüm

      Sil
  12. Valla ben bayıldım! siyah&beyaz&sax en sevdigim ucluden ve sen de cook guzel tasımıssın. O pantalon bence gayet guzel durmus pacalarının kısa olusunu ve maskulen havasını sevdim kalcası olan birinde feci durabilirdi! :)

    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaa desene iyiki kalçam yokk..!!!Sende beğenen gruptasın demekki..Bugün Gaye'ye sordum o da beğenmiş..Benimde hoşuma gitti walla..:))Öptümm

      Sil
  13. tuba ben ınstagramdan bak burayada geldimmm sıkı takipçin oldummmmm siyah beyaz mavi çok havalı olmus bayıldım hatta derhal bi mavide kendime alıp yine zarada siyah beyaz şeritli olan pantolonun üstüne giymeyi planlıyorummm yasasınnnnnnnn cansın balsın öptümmmmmmmmmmmm



    tubavcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Tuba veee hoşgeldin..:))Walla çok memnun oldum burayada gelmene..!!!Her zaman yorumlarını beklıyorum ..T-shırt harıka duruyo gerçekten..Mutlaka al..!!!Öptüm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...