7.12.2012

BURCUYLA ALIŞVERİŞTE...!!!

Selaaammmm kızlar...!!!Blogu takip edenler biliyor..Burcuyla genelde sabah kahvaltılarında buluşuyoruz veee güne ondan sonra devam ediyoruz...hahah..ve genelde spontane bi şekilde canımız nereyi çekerse oraya gidiyoruz...Geçen günde beraberceee hüplettiğimiz kahvaltı sonrası İstinye Parktaydık..Hem biraz takılmak hem deee neler var bakmak için..Bir sürü yere uğradık veee kahve molamızı verdiğimiz yerde BCBG vardı...Biliyosunuz orta meydandan aşağıya taşındılar..Çok güzelll bi mağaza olmuş vede çokkk ferah...Hatta soyunma kabinleri inanılmazzz büyük..hahahha.Nerden biliyorum değil mi..Her zamanki gibi bloggerınız rahat durmadı vee bişeyler denedi..Hatta kendimle yetinmedim yanımda dünyalar güzeli Burcu Es varkennn beğendiğim bi kaç parçayı ona da denettim..hahahha..Denettiğim yatmedi bi de resimlerini çektim..!!!
Zaten parçalar muhteşemdi...Runway kolleksiyonundan seçilmiş kürkler ve kürk ceketlerden bahsediyoruz...amaaa onları giyen kadın onlardan daha muhteşemmmm olunca ortaya harika resimler çıktı..Veee bu arada kendisinin sıfır makyaj vee sabah evden çıktığı haliyle olduğunuda belirtmeden geçemiycem kızlar...Yani neymişşş.....yataktan kalkınca güzelll olan kadın gerçek güzelmiş..Burcu Es de bunun canlı örneğiymiş..:)))
Sağolsunn tüm mağaza personelide bizim bu eğlenen halimize anlayış gösterdiler..hatta ben yerlerde çömelmiş elimde telim çekim yaparken aynı karede olmasınlar diye nereye kaçışacaklarını şaşırdılar...:)))Kısacası kızlarr Burcuyla gezdik,gördük,denedik...Sizlerlede paylaştıkk..Umarım beğenirsiniz...:))

 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

15 yorum:

  1. burcuuu insan değilsin demek istiyorum....süpersinnnnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa bende aynı sorunun cevabını arıyorum..:))

      Sil
  2. Burcu kadinsa biz neyiz??:)) Cok guzel ayrıca zevkli bir bayan. Sizin kadar olmazsa da,sevgilim blogerim,onu da beğeniyorum..sizin giyim tarziniz da zaaten birbirine benziyor. Bu arada kac gundur yorum yapamadim.ama bakmadim sanmayin:))butun kombinlerinizi begendim ama en cok beyaz pantolonlu kombinizi. Supersiniz Moskova'dan selamlar.optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moskova'ya çokkk selamlar..!!!Yokluğun kesinlikle hissediliyor haberin olsun..:))Vee oralardan bile takipte olduğun için çokkk teşekkürlet..:))Öptümm

      Sil
  3. Gercek anlamda guzel kadinlardan..tipki sizin gibi..deri pantolonuna bayildim nerden oldugunu ogrenebilir miyim acaba:) serra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh daha ne istiyim ben şimdi..hahahaa..gelip öpücem seni Serra..hatta bi dahaki karşılaşmamıza hatırlatt..:))Aslında üzerindeki deri görünümlü tayt vee süperdi gerçekten..Öğrenir yorumlara yazarım.:))Öptüm

      Sil
  4. burcu yu sevmeyen ve beğenmeyen yoktur sanırım:) hem güzel hem sempatik hemde çok asil bir duruşu var..maşallah
    son resimdeki beyaz yelekte çok yakışmış:)

    selin

    YanıtlaSil
  5. bu arada söylemeden geçemicem:)) bcbg nin runway koleksiyonunda bir deri ceket varkiii akıllara zarar:))
    şu an pre-order olarak gözüküyo, görmeni şiddetle tavsiye ederim seninde çok beğeniceğini düşünüyorum:))
    öptüm

    selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmmm Selin sennn beynime böyle yerleştir kıyafetleri sonra kredi kartı ekstrem gelinceee sana yollıycam...hahahahah...mutlaka bakıcam..!!! Teşekkürlerrr Selincimm....:)))

      Sil
  6. bir insan hem güzel hem de şeker olabilir mi????...bayılıyorum Burcu esmersoy'a....harika çıkmış hemde 0 makyajla...ne denirki

    YanıtlaSil
  7. Burcu Esmersoy muhteşemsinnn.....

    YanıtlaSil
  8. Sevgili bhloggerım rica etsek, Burcu Hanım'ın güzellik ve bakım sırlarıyla ilgili bir posy yapar mıydınız???...eminim birçok bayan merak ediyordur....Meryem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa...harika bri fikir:)))....özellikle saç bakımı yapıyor mu, neler kullanıyor

      Sil
  9. burcu hanım'ın kuaförünü öğrenebilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  10. Selam kızlar;

    Burcu Es in makyajsız da güzelliğini yan masasında oturmuş ve görmüş bir insan olarak Azra'ya katılıyorm. Eşim hala söyler Burcu Es'in doğal halide güzelmiş diye. makyajsız, eşofmanlı ve doğal haliyleydi tabii sabahtı bir de. Ama güzel kadına hakkını vermek lazım o hali bile hoştu.
    Arkadaşlar kişinin aynasıdır denir bu da Azra'nın da ne güzel oldğunun kanıtıdır diye düşünüyorum. :)Sevgiler....Belma

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...