13.03.2013

PEMBE AŞKINA..!!!

Bu güneşliiii ve de muhteşem çarşamba gününde acemi bloggerınız olarak hepinize günaydınlar diyorum...!!!!Gördüğünüz gibi güneşin nadide etkisiyle pek bi neşeli pek bi enerjiğim..:))Veee tabiki pek bi pembeyim..hahahaaa...Size söylemiştim bahar ve yaz aylarında çok severim renkli giyinmeyi diye...Alışsanız iyi olur yani.:))
Evettt nihayet açılışını yapabildiğim Valentinolarımla giyinmeye başladığımı tahmin edersiniz heralde...Jean olarak Blank skinnyimi ve üzerine de gri V yaka Zara tshirtümü giydim amaaa her an beyaza değiştirebilirim...Sonra dışarılarda görüpte laf etmeyin dediğini giymemiş diye...hahaaa...Kulağıma gelir böyle dedikodular haberiniz olsun...:)))
Ceket olarak seneler önce Mapa'dan aldığım altın rengi Maje deri ceketimi giydim...Çanta olarak tercihim pembe Hermes Evelyne oldu ama bu kıyafetle geceye devam edersem leopar Valentinomu alırım..
Veee bileziklerim Monreve,Hermes veee Aslı'nın hediyesi renkli bilezik..Yüzüklerim Kısmet By Milka Bağdat Caddesi...
Yani kızlar bugünün rengi benim için pembe..Veee bugünün sözü ise Mevlana'dan...;
Bir gönlü mü kırdın; ağlamalısın...Hele özür dilemesini bilmiyorsan ,senden dost olmaz..Senden yaren olmaz..Ya incittiğin ,kırdığın gönlü Allah seviyorsa.?Bilemezsin...Bilseydin ödün kopardı,dokunamazdın....
Hepinize ,bu söz aklınıza geldiğinde,kalbinizin sızlamadığı,içinizin acımadığı ya da pişmanlıklar hissetmediğiniz anlarla dolu muhteşemmm bir gün hatta ömür dilerim..:))Kendinize iyi bakın kızlar..!!!!




 




35 yorum:

  1. Tatlim Valentinolar birazcik buyuk mu? Mevlananin sozu harikaymis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Sabah sabah gülümsettiniz beni..!!!Hayır tabiki büyük değiller..Tam ayak numaram zaten daha küçük olsalar topuğum dışarı çıkar..:))Sadece bileklerim çok ince ve ayakkabı da malum bilekten bağlı..Bende pozumu ayağımı kaldırarak verince size de büyük görünmüş olabilir..Yani sadece göz yanılsaması..:))
      Veee evett her sözü gibi bu sözü de çok güzel..Mevlana işte ...Daha fazla söze gerek yok..

      Sil
  2. Harika olmussunuz, bu ayakkabiyi butun gun seyretsem doymam super bir tasarim...ve size cok yakismis..iyi gunlerde giyin, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:)))Çok çok teşekkür ederim..Gerçekten de harika bi tasarım...Bende bayılıyorum..:)Sevgilerrr

      Sil
  3. ayakkabi tek kelimeyle yikiliyo...pembelere bayildim...icim acildi resmen...bunlarda demek oluyorki harikasin yine...senin gibi muhtesem gecsin gununde insallah opuyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hatice..:))Çok çok teşekkür ederim...Sayenizde kendimi harika hissediyorum kızlar...Kıyafet filan bahane yani..:)))Öptümmm

      Sil
  4. Selam.sevgili bloggerim. Bu ne guzellik!!!!bu ne pembellik!!! Dedigim gibi pembe sevmezdim sayenizde pembe pembe dolaşıcam bu yaz galiba. O ayakkabilar mühteşem!!!! Seyret otur!!! Bu arada kesin beyaz tşirte değiştirmişsinizdir!!!sürprizi merak ediyorum hem de cok... Bari tarihi soyleseniz. Ne zaman öğreniriz??? İyi gunler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakiyorum da cantayi yakindan cekmissiniz keske ayakkabiyi yakin cekim yapsaydiiniz:)(( doyamadim da hala ask yasiyorum onlarla:))

      Sil
    2. Merhaba Dinaracım..:))Sürprizi söylemiyim amaaa tanışacağınız zaman dilimi yaklaşıkkk Nisan başı heralde..:))Şimdilik bu kadar söyliyim...!!!Bi daha ki sefere ayakkabıyı yakından çeker koyarım söz..!!!Öpüyorummm çokk

      Sil
  5. Azracım günaydın:))) bu yorum olayı beni sardı valla :) bugünki kombininde harika özellikle deri ceketine bittim şanslısınki istanbulda değilim es kaza seni yolda görsem maskemi takar çalardım ceketini hahaha :) biraz giyer geri yollardım sonra ama :)))) bugün senin içinde çok mutlu geçsin izmirdede hava inanılmaz hiç idmana gidesim yok ama sabah sabah gözüm gönlüm açıldı seni görünce biraz antreman yapabilirim seni kocaman öpüyorum canım mucckkssss 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnnn veee kusura bakma diyorum..:)))Hem de bi hün gecikmeli olarak..Dün yorumlara cevap yazarken kafam karıştı heralde vee resmen iki tane yoruma cevap yazmayı atlamışım..Sakın bana kızma..:))Ahhh İzmir deyince bende akan sular durur zaten..Bi de havanın güzel olması tam olmuş..İnşallah İstanbul'da karşıma çıkarsın da ceketimi alırsın..hahahaa..Sana feda olsun ne diyim..!!!Artık bana bi kahve ısmarlarsın..Bu sabahta haba güzeldir heralde..Eğer idmanın varsa sana iyi çalışmalar diliyorum..Yoksa da benim içinde gez vee o güzel İzmir havasını içine çek..:))Çok çok öpüyorum seniii

      Sil
  6. Selammmm..Ayakkabılar nefiss.Kombin de çok hoş.Gerisi boş :P Çantayı çapraz kullanmadığın 3. foto çok hoşuma gitti özellikle.
    Azracım senden bi ricam var her ne kadar manololar, guiseppeler, marantlar beni benden alsa da malum bütçeye zarar. Kombinlerindeki lüks markalar için daha uygun alternatifler gözüne çarparsa bizimle paylaşırsan sevinirim.
    Bu arada ablanla birlikte emek verdiğinden bahsetmiştin.Onu da unutmamak lazım.Ellerinize sağlık.Kardeş dayanışması çookk tatlı:)Kucak dolusu sevgilerr.Öpüyorum ikinizi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaaa..:))Öncelikle çok özür dilerim cevabınızı atladığım için..Aynı anda herkese cevap yazmaya kalkıştığım için böyle hatalarda başıma geliyor tabi..:))
      Çok çok teşekkürler beğendiğiniz için ve haklısınız alternatif şeylerde sunmalıyım sizlere..Aslında ayakkabı ve çanta harici çok markalı kıyafetler giymiyorum bende..Giydiğimde de aynılarını nerelerde bulabilirsiniz diye söylüyorum ama haklısınız ayakkabı ve çantaları söylemeyi unutuyorum..:))
      Ben hemen çalışmalara başlıyım..Bakalım neler bulucam,nasıl bi şeyler sunabilicem sizlere..Hatırlattığınız çok çok teşekkürler..
      Çok çok öpüyorum sizi..Size de kucak dolusu sevgiler..

      Sil
    2. ben özellikle bu çantalara alternatif çanta markaları bekliyorum sizden...;)ayakkabıların benzerlerini ise bir şekilde bulabiliyoruz..

      Sil
  7. Selamlar azra ben sivri burun neon renklerde yeni sezon ayakkabı arıyorum bildigin biryer varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Şu an aklıma gelmedi birden ama sizin için bakınırım tabiki...Hatta bulursam bi post da hazırlarım..:))Hemen çalışmalara başlıyım...!!!Öptümmm

      Sil
    2. Aaa birden aklıma geldi...Tam olarak nasıl bi şey istediğinizi bilmiyorum ama Jımmy Choo,Sergıo Rossı vee Nıne West de gördüm..Haaa bir de Zanotti...Öptümmm

      Sil
  8. Kotun kalıbı, duruşu, rengi süper Azracım. Çok güzel durmuş üstünde. Valentinolar da feciii yakışmış. -kiii ben artık bu pabuçları görmekten sıkıldığım halde, çok havalı durmuş, beğendim valla :)) Ayrıca günün sözü de çok güzel, çok anlamlı cidden. Anlayana ve uygulayabilene tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Teşekkür ederim...Evett bu ayakkabılar biraz fazlaca oldu amaa ben hala seviyorum..:)))Vee Mevlana'ya gelince..Anlayabilmek için gerçekten de o ruh güzelliğinde olabilmek lazım..Çok öptümmm

      Sil
  9. Azra hanım boyfriend jean ile kombin istiyorum sizden. Bol bol lütfen :-) Topuklu pabuçla, topuksuz pabuçla. Sizin zevkinizden çıkma. Çok güzel ilham veriyorsunuz bana.Çok teşekkürler,

    Burcu K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Burcu..:))Bende çok severim boyfriend jeani..Özellikle de bahar ve yaz aylarında çok giyerim..Yani bol bol görüceksiniz beni..:))Çok öptüm vee sevgiler

      Sil
  10. Ya sanki biraz fazla parildamissinda ayakkabilar gume gitmis gibi geldi keske beyaz tisort ve krem bir pantolonla pembe ceketle falan kombinleseydin daha sade ayakkabilarda gozumuz takili kalsaydi :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa zaten parıldıyım diye bu renklerde giyindim...Amaa bi daha ki sefere bi de sizin dediğin gibi denerim..:))Çok çok öptümmm

      Sil
  11. Tatlı Azra, jean pantolonunu Beymen'den mi aldın? Duruşu çok güzel? Bir de bedeni ne acaba diye sorsam ayıp olmaz değil mi? ;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı Lale..:))Tabiki sorman ayıp olmaz..Neticede siz sorasınız diye burdayım kızlar..:))Jeanimi Amerika'dan getirttim..Zaten Blankler uygun fiyatlı amaaa Amerika'da daha da uygun tabi..Bedeni de 24 amaa jean kumaşı alacaksan bi beden büyük alabilirsin...Öptümmm ve her zaman beklerim..!!!

      Sil
  12. Azra'cım yine harikasın, ayakkabılarla ve çantayla yıkmışsın ortalığı. Ama Papiş'e katılıyorum jean pantolonun da nefis durmuş. Acaba modeli Six pack cigarette mi? Şimdiden çok ama çoook teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Maya..:))Çok teşekkürler beğendiğin için..Açıkçası modelini hatırlamıyorum..Ben genelde duruşuna bakarak sipariş ediyorum böyle jeanleri..:))Tekrar bakarım bakalım bi adı var mı..Yazarım burdan sana Mayacım..Çok çok öptüm seni

      Sil
  13. Size çok güzelsiniz demekten başka bir şey bulamıyorum artık:D yorum yaz mıyım yazmıyım diyorum daha fazla dayanamadım :D pembe size çok yakışıyor çok güzel bir kombin olmuş pembeye devam :D <3 eda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım selam canım..:))Sen nerelerdesin bakıyım...Hem neden yazmamaya çalışıyosun..:))Valla özlüyorum seni ona göre..Teşekkürler canım beğendiğin için..Öptümmm

      Sil
  14. Azracım bomba gibi patlatmışsın kıyafeti yine super dupersin, Valentinoların da hastasıyım !!Mevlanadan alıntı muhteşem olmuş..öpüyorum seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sibelcim..:))Çok teşekkürler...Ayakkabılar benimde favorim tabiki...:)))öptümmmm

      Sil
  15. Merhaba Azra Hanım :) çevremdekiler insanların çoğu size ve stilinize bayılıyor bu kadar genç bir topluluğun size hayran olması beni bile çok mutlu ediyor :)) sizinle aynı yaşlarda bir ablam var ikimizde modayı yakından takip ediyoruz, ona alışverişe gitmeden önce hep kurduğum cümle 'azra torunun sitesine bakıp öneri almadan çıkmayalım' oluyor:)) süpersiniiiiiz! süüperrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mervecim..:))Öncelikle şu hanım olayını kaldıralım hahaaa böyle söyleyince çok resmi oluyor..Söylediklerin beni inanılmaz mutlu etti..O kadar genç bi çevrede beğeniliyo olmak harika bi şey çünkü kendi kızımdan da biliyorum her şeyi beğenmiyorsunuz..:))
      Her zaman yorumlarınızı bekliyorum..Vee ablanada çook selamlarını ilet..Kocamannn öptüm ikinizi de..!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...