19.03.2013

YENİ YAŞIN İLK GÜNÜ..!!!

Hahahaa hani insanlar doğumgünlerinin ertesi günleri yeni kararlar alırlar daha doğrusu aldıklarını zannederler ya ...Korkarım ben de o mooddayım..:))
Sabah uyandım vee haftalardır aksattığım spor hayatıma heyecan katmak adına yürüyüşe çıktım..Saçlarımı savura savura yürüdükten sonra eve geldimmmm ve sağlıklı kahvaltımı ettim..Hatta Naz'ın kreplerinden yemedim bile..:))Vee dolabımın karşısına geçtim...Baktım hava bugün fena değillll...Ablamların hediyesi Zara jeanimi giydim..Bi kere burda hemen parantez açmalıyım konuya..Kesinlikle bu jeanden alıyosunuz hatta farklı rengi varsa bende alıyorum..Duruşu ve paça boyu süper...!!!Tekrar konuya dönersekkk...Üzerime Vakkorama'dan aldığım önü Karl baskılı tahirtümü ve Zadig hırkamı giydim..Gerçi kararsız da kaldım..Eğer deri ceketimi alırsa hırkamı almam ..Hala da kararsız olduğum için ikili çekim yaptım..:))
Ash bıkerlarımı giydim amaa şimdi de güneş açtı hahahaa her an onları da çıkarıp ayakkabıya dönebilirim...!!!Ay çook büyük kararlarla başladığım yeni yaşımın ilk gününde daha kıyafetimde bile 10 kez fikir değiştirerek patlamış bulunuyorum..:))
Neyse canım aaa hiç dertlenemiycem...Hayat bu...Biraz esnek olmak lazım..:))Akışta kalmak vee geleni kabullenmek...Ancak öyle gelen dalganın altında boğulmadan su üstüne çıkarız değil mi..:))
Benden bugünlük bu kadar kızlar..Dün beni yalnız bırakmadığınız için çoook teşekkürler..Hem instadan hemblogtan hem dee telefon ve mesajla doğumgünümü kutlayan herkese çok teşekkürler..Aramayanların yada unutanların da canı sağolsun diyorum hahahaa böyle de yüce gönüllüyüm işte..!!!Aslında hepsini boğmak istiyorum ama...:))
Hepinize harika bi salı günü diliyorum...İnşallah bütün işleriniz yolunda gider..Vee her anınız mutlu geçer...Sevgiyle,iyilikle,merhametle,huzurla,sağlıkla vee benimle kalın..:))


 






 


17 yorum:

  1. Hii Azracim :) yeni yasin hepsinden daha super gecer umarim! Seni yeni yasinda stilin olsuna ek olarak superfiziginolsun konusunda da ilham oldugun icin tebrik ediyorum :) arzusanli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa..:))İnşallah hepimizin yeni yaşı bi öncekinden iyi geçer kızlar..!!!Çok ama çok teşekkürler ...Öpüyorummm seniii

      Sil
  2. Pantolonun rengi ve t-shirt harika! İlk fırsatta bende deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dilara..:))Bencede ilk fırsatta denemelisin...!!!Öptümm

      Sil
  3. Süper düper hiperrrr işte yeni yaş kıyafeti böyle olur cnmm tayt harika ;)) Life is a circus :))) çok doğru ve öyle de olmalı yoksa hayat zor geçer di mi ;)) yeni yaşın ve projelerin yeniden hayırlı uğurlu olsun öpüyorummm Miray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm Miray..:))Gerçekten de yeni yaşımın ilk günü için pek manidar bi tshirt seçmişim..!!!Her şey için çok teşekkürler..İnşallah hayırlısı olur..:))Öpüyorummmm

      Sil
  4. slm azra benimkide yeni yaşının ilk eleştirisi olsun olurmu:)))pantalonun rengi ile t-shırt ün saç detayının aynı olması çok ergen durumu gibi geldi bana:)) yanlış anlama hani o yaşlarda mutlaka bişeyi bişeye uydurma çabası içinde olurduk ya o açıdan:)bu demektirki içindeki ergeni hala yaşatıyosun bu mutluluk verici tabi sevgilerrrrrrrrrr:))idil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa selam İdil..:))İlk sana cevap yazıyorum vee bi yandan da araba kullanıyorum..!!Ilk gıydıgımde kendı kendıme dedımkı amma uyumlu oldum..hatta bı de dedımkı sen bunu boyle gıymezdın amaa bu jeanı ablamlar almıstı vee bende gıymek ıstıyodum..Yanı senın ergen olayının hıkayesı budur..hahaa..
      İçimde de bi enerji var amaa o ergen enerjisi değil tabiki..Hayatımın en kadın gibi hissettiğim dönemindeyim İdilcim..:))Her yaşın belli bi tadı var vee onu da yaşında ysşamak lazım bence
      Öptümmm

      Sil
    2. Nolur ki yani, diyelim içinde ergen var. Ne zararı var? Tamam çok art niyetli yazmamışsın belki ama çok da göz tırmalamıyor be İdil. Gayet iyi görünüyor, ergen veya değil sen kendini neyin içinde nasıl iyi hissediyorsan öyle devam et Azra'cım. sevgiler...

      Sil
    3. Selam Sena ve İdil..:)) İdilcim tabiki beğenmediğin şeyleri söylemeye hakkın var neticede her şeyi beğeniceksiniz diye bi şey yok..Tabiki söyleyeceksiniz..:))
      Vee sevgili Sena sende kendince bu yorumun içinde bi iğleme görmekte haklısın hahahaa neticede bende öyle hissettimki araba kullanırken cevap yazdım..:))
      Kızlar şaka bi yana biliyosunuz ki bu blog hepimizin...Çok güzel ve pozitif bi oaylaşım yaşıyoruz burada..O yüzden deee napıyoruz..Gereksiz yere gerilmiyoruz hahahaa hem de altı üstü bi tshirt için...Boşverin Allahaşkına...:))Bugün bitti vee ben de eşofmanlarımla oturmuş artık içimi bayan Öyle Bir Geçer Zaman Ki yi izliyorum...:)))
      İkinizi de çok ama çok öpüyorum...Her zaman da güzel yorumlarınızı bekliyorumm..!!!

      Sil
  5. Renklerin uyumunu çok sevdim. Yine süpersin. Dün bebeklik fotoğrafını koyarsın diye beklemiştim :) Yaa ben bi de gelinliğini merak ediyorumm aslında çok özel olmazsaa:D Şimdi bu da nerden çıktı demee.Öylesine araştırma yapıyodum aklıma sen geldin. Nasıldı acaba filan:)
    Hmm unutmadan cildin için kullandığın ürünleri öğrenebilir miyim? Benim cildim çok kuru ve mimiklerim yüzünden alnımda bir sürü ince çizgi belirdi:( Şimdiye kadar clarins, avene ve dermalogica kullandım(düzenli olarak değil ama). İçlerinden en çok dermalogica tatmin etti beni. Önerilerini bekliyorum ..Yeni yaşının ilk gününde kocaman öpüyorummm..ohh miss;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Evett dün bebeklik daha doğrusu çocukluk resimlerim vardı instada...Ben de küçüklüğümü hatırlamış oldum sayenizde çünküü bi dolu albüm baktım..:))
      Bi ara gelinlik resmimi koyarım belki kızlar hahaa onu da 20K olunca koyayım bari..:))Vee cilt bakım ürünlerinden sadece tek bi marka kullanıyorum ki o da Bioderma..Yarın neler kullandığımın postunu yaparım..Daha detaylı görmüş olursun..:))
      Öptümmm

      Sil
  6. cıvıl cıvıl olmussunnn icim acildi resmen cok begendim...pantolonun rengine bayildim...cok yakismis masallah diyorum...ben kucuk biyerde yasadigim icin bu renk bi pantolon giyemem ama bayaliyorum bu renge...simdi 10 puanlik uzmanlik sorusu...bu renkte bi triko yada bluz giyebilirim ama nerden bulabilirim gozjne takilan biseyler varmi?simdiden tesekkurler cookkk opttt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hatice..:))Çok teşekkürler beğendiğin için..!!!Aslına bakarsan bu sezon her yerde bu renkler var çünkü beon renkler bu sezon da moda..Twist,Mango,Zara,Koton,İpekyol..vs her yer rengarenk...!!!Bi bak derim..:))Öptümmm

      Sil
  7. Azra'cım kombin kesinlikle deri ceketle daha iyi duruyor . Sarı pantolon üzerinde çok güzel durmuş. Ben de istiyorum a.s.a.p :)) Çanta çok tatlı, rengide.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamm..:))Bende deri ceketle giydim zaten..Gözüme daha hoş gözüktü..:))Çokk öptümm

      Sil
  8. Bu sezon icin günlük rahat bir çanta nne marka önerirsiniz ve hangi modelini tarzım size yakin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...