27.03.2013

YENİ Bİ BAŞLANGIÇ...

Merhabaaaaa benim sevgili güzel ve de bi o kadar özel takipçilerim...hahaa...Eminim başlığı ardından da bu ilk cümleyi okuyan herkes neler oluyor diyecek...!!!!Yani evettt neşeliyimdir..pozitifimdir veee yazılarıma tüüm enerjimi sizlere yansıtmaya çalışarak başlarım amaa kabul edin bugün bi farklılık var değil mi...:)))Sanki bi şeyler olmuş vee ben bi ekstra neşeliyim..
Evettt nihayet hayallerim gerçek oldu ve tshirtlerim huzurlarınızda...Amaa esas çoook daha büyük bi şey oldu kızlar...Yenilendim hahahaaa hayır saçımı kestirmedim ...!!!Sadece blogumuzun saçını kestirdim...Biraz rengiyle de oynadım...hahaa..Malum yaz geliyo uçlara balyaj lazım..:)))Ee bi de vücut bakımı..Manikür pedikür derkeeeenn...Özü,sözüve samimiyeti aynı amaa kendini ifade edişi çoook daha hoş,estetik ve kendine güvenli bi blog oldu..!!!
Huzurlanızda www.stilinolsun.com  Dan ulaşabileceğiniz blog dünyasının stil sahibi fıstığı hahahaaa bu fıstık lafı blogumuz için tabiki kızlar...:)))
Pekiii benim kombinlerimle vee sizlerinde o güzel yorumlarınızla emek verdiğiniz bu blog ne olacak ...Aynen böyle duracak kızlar...Şu anda bıraktığım yerde kalacak...Madem blogumuzu yeniledin neden bunu kapatmıyorsun derseniz...Aslında tek bi nedeni var...O da sizlerin aylardır her emeğime saygı duyarak,önem vererek bıraktığınız yorumlar..Evett her şeyi yeni blogumuza aktarabiliyorduk amaa yorumları teknik olarak geçirmek mümkün değildi...Ne ben ne de editörüm bu kadar güzel yorumları silmek istemedik veee bu blogu da aynen böyle açık bırakmaya karar verdik...Böylece istediğiniz zaman ilk gözağrımız da keyifli bi şekilde takılabilir,bugüne kadar ki her postumdaki yorumları tekrar okuyabilirsiniz..
İşte böyle kızlar...Eski hayaller...Yeni başlangıçlar..Umarım blogumuzun yeni halini beğenirsiniz...Sizlerin de benim de içinde çok daha rahat hareket edebileceğimiz,çoook daha keyif alacağımız bi alan yaratmak istedik..Vee tabiki SUKHA'nın enerjisine kolayca ulaşmanızı sağlamak..:)))
Hayatın keyif noktalarında buluşmak üzere kızlar...Sizleri yeni evimde sohbete bekliyorum..hahahaa...Elimden gelse her birinize teker teker kahve de yapıcam amaa nafile..Teknoloji o kadar gelişmemiş daha..:))
Hepinizi çoook seviyorum..!!!!

2 yorum:

  1. burdaki yorumlara bakıyormusun bilmiyorum ama yeni adrese ulaşamıyorum :S tek sorun bende mi ama ben alıcaktım o pembe dişli kaplan olan tshirtü yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Yeni siteye geçtiğimiz için bazı kişilerde bu sorun olabildi..3G den kaynaklanan bi durum..Wi-fi kullanarak bağlanırsanız sorun olmuyor..Gene bi problem yaşarsanız bana mail atın mutlaka bi çaresini buluruz..:))Sevgiler
      stilinolsun@me.com

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...