4.03.2013

HAFTANIN PEMBESİ.!!!

Hahaaa aslında haftanın takıntılı bloggerı desem daha doğru bi başlık olacaktı kesinlikle...!!!!Farkındaysanız bu aralar pembeyle ufak çapta bi aşk yaşıyorum..Aslında beni uzun zamandır tanıyo olsaydınız bilirdiniz..Bahar dediniz mi bende neon renkler hastalığı başlar...Bu da bi nevi bahar allerjisi heralde..:)))
Vee allerjime uygun bu neeeon pembe skinny jeani H&M de buldum..Siz sormadan ben söyliyim evettt yeni sezon ve fiyatı da çok uygun..Üzerimdeki kazak Zadig amaa markası dışında gayet sıradan V yaka bi kazak zaten...Yani her yerde bulunur..:))Botlarım Ash bikerlarım vee çantam Hermes Birkin..
Bileziklerime gelirsek...Saatimin yanındakiler Valentino ve Vita Fede..Diğer kolumdakiler Valentino,Hermes vee Aslı'nın hediyesi farklı bileziklerden oluşan kelepçe bilekliğim..
Malum bugün pazartesi..Haftabaşı amaa benim için Esin günü..İnşallah haftaya güzel başlarız hepimiz vee inşallah yaşadığımız her an bitirdiğimiz anlardan çoook daha güzel ve özel olur...Hepimize iyi haftalar kızlar..!!!!











13 yorum:

  1. bileziklerin ve sen çok tatlı görünüyorsunuz:)pembe skinnyde çok yakışmış..
    mutlu haftalar:)
    Sibel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Sibel.:))Çoook teşekkürlerr..Benimde en sevdiğim renklerden biri hatta en sevdiğim renk pembe..:)))öptümmm

      Sil
  2. Pantolon çok yakışmış Azra'cım. ceketi yazmamışsın:) Ceket nerden? Yoks aben mi göremiyorum, okuyamıyorum :-P Kazağın V kesimi ise çok kıvamında. Evet her yerde V kazaklar var ama işte o V kesim çok önemli. Tam istediğim kıvamda senin ki. Ben seni yine beğendim:) İyi haftalar, sağlık ve huzur dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Evet haklısın aceleden yazmayı unuttum heralde...!!!Ceketim Zara..:))Vee V yaka kazak konusunda sana katılıyorum ama bu sezon Zara'da çok güzel V yaka kazaklar vardı...Çok teşekkürler beğendiğin için...!!!öptümmm

      Sil
  3. bugun gene cok tatlısınnn cok pembelım :)) bahar gelsın dıye ugrasıyrm bende bu guneslerı gordumden berı duramıyrm evde:))senıde cok guzel buldum her zamankı gbı guzellgn o essız secımlerını ozlemısımmmm:))bgununde en ıyı skılde gecmsntr umarım rahatını kacrıcak hersey uzak dursn senden o guzel yuzun solmasn hıccc:)opuyrmmmmm cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam İlksencim.:))Teşekkürler canım beğendiğin için...Gerçekten de özledim yazı amaaa bahara da razıyım yani..:))Öptümmm

      Sil
  4. Azra tek kelimeyle süpersin! Gerçekten bayılıyorum tarzına. Kendim de bir moda blogger'ı olarak hergün merakla takip ettiğim tek Türk moda blogger'ısın öyle diyeyim... Çok zevklisin, çok şekersin ve de çok başarılısın:))Sadece bunu söylemek istedim:))Öpüyorum çookk...
    Sevgiler...
    Bengi Söney
    www.bengisoney.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bengi..:))Çok teşekkürler gerçekten harika şeyler söylemişsin...Bu sadece benim..Yani gerçekte nasılsam blogta da öyleyim..Bunu da sizlere yansıtabiliyosam ne mutlu bana..!!!Çok çok öpüyorum seni..:)))

      Sil
  5. Pembe skinny jean'e bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Bende bayıldım valla..Mutlaka alın derim..!!!Öptümmm

      Sil
  6. Renk muhtesemmm👍👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede renk harika..Çok canlı..Tam neon pembe..:))Öptümmm

      Sil
  7. pantolana bayıldım hemen h&m den bir tane edinildi renk yıkılıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...