7.03.2013

ASLI'NIN ISINAMADIĞI JEANİM..!!!

Hahaaa evettt karşınızda Aslı'nın bi türlü ısınamadığı jeanime bakıyorsunuz..Hatırlarsanız daha önce bootielerle de giymiştim vee kararsız kalanlar olmuştu aranızda..Şimdi sakın Aslı'dan güç alıp beğenmediğinize dair nadide yorumlar yapmayın..hahaaa..Valla evinize kadar gelir bulurum sizi..:)))
Neyse sevmeyenlerin canı sağolsun diyorum vee seveni sevmeyeni çok olan jeanimle giyinmeye başladığımı belirtiyorum...Üzerine lacivert Zara tshirt vee altına da Mıu Mıu slipperslarımı giydim..Çook eski sezon Zara deri ceketimi aldım...Boynumdaki şal Mıchael Kors..Kolyem bi arkadaşımın hediyesi ve el yapımı..Bileziklerim Twist,Hermes ve Mcqueen..Çantam da Celine Trapeze...
Yani ben ve muhteşemmm jeanim güne hazırız...:)))Aslı'nın neden bi türlü hazetmediğine dair engin yorumlarını hıhı hıhı diyerekten savuşturmayı amaa cesaretimi toplarsam da ayyy ben ona bayılıyorum demeyi planladığım bu güzel ve güneşli perşembe gününde hepinize keyifli anlar diliyorum kızlar..:)))İnşallah bütün bi gün tüm işleriniz yolunda gider...Hepinizi çoook öpüyorummm..!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

23 yorum:

  1. Gunaydiiiiin. Jean de sorun yok bence ama nacizane fikrim sudur ki; jean zaten yeterince cetrefilli ve bol, ustelikbenden tahminim 10 cm uzun olarak ayni bedeni giymemize ragmen biraz da kilolu gostermekte. Onun icin ben hep bu jeanini stiletto ile hayal ediyorum, pembe, saks vs... Ya da slipper olacaksa ki bunlar muhtesem gule gule giy, ustunu tek renk mi tutsan ki acaba? Cekinen e.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammmm E.cim..:))Bugünkü kısa buluşmamız beni kesmedi haberin olsun veee dediklerini de dikkate alıcam bu arada...!!!Aslında birazda benim çekimimden öule duruyor jean..Yani çok şişman gösterdiğini söyleyemem ama tabi bol bi jean neticede boyfriend konseptinde...:))Bi kes de altına stilettoyla giyicem bakalım o zaman yorumlarınız nasıl olacak kızlar...:)))Çok çok merak ediyorum gerçekten...!!!Öptümmm

      Sil
    2. kesinlikle çekimden öyle durmus... ince otesisin cünkü. en kısa zamanda normal bir buluşma ile kahve içelim lütfen. öptüm

      Sil
  2. Ben jeani begenmedimmm!!! (Kahve suyunu koyuyorum evime geliyorsun ya!!) Hihihii :)) Ya sen yine gel ama ben jean e bu kombinde bayildim. Iste budur diorm! Genel lookta cok guzel. Opuyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm Başak..:))hahahaa hemen geliyorum ..Bu arada sade kahve içiyorum haberin olsun..:))Teşekkürler bu arada beğendiğin için...!!!Öptümmm

      Sil
  3. Yessss, budurr babetle çok güzel olmuss ama bugün pişti olmusuz ayakkabılarımız aynı hbrin olsun. ASLı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslımmm selam canikom..:))Nihayet gözüne girdi bu jean desene..!!!Bende beğendim babetle..Seviyorummm seni

      Sil
  4. Bence jean super,size de çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu..:)?Teşekkürler banayakıştırdığın için...Ben de bayılıyorum..İnanılmaz rahat..!!!Öptümm

      Sil
  5. Azracığım sana bir taraftan "değişik birşeyler giy, farklı ol" diyoruz, diğer taraftan da farklılaşınca o sen değilmişsin gibi davranıyoruz. Alışılmışlar insana güven verir ve hatadan uzak tutar.. Bugünki kombine gelince; benim fikrim jean hariç diğerleri tek başına ve farklı kombinlerle gayet güzel. Ama sanki bir arada pek olmamışlar gibi.. ya da ben tercih etmezdim böyle kullanmayı.. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..:))Aslında olay şu ki sizler beni kendi zevkinize en yakın ve en beğendiğiniz tarzda görmek istiyorsunuz ki çok doğal bencd..En sevdiğim tarafınızsa benim tarzımı bi şekilde kabullendiniz veee giydiklerim sizin tarzınız olmasa da eleştriyor ama neticede bu senin tarzın diyebiliyorsunuz..!!!Bende pek çok blogger takip ediyorum vee bazılarının benim tarzımla alakası yok ama gene de hepsini beğeniyorum bi şekilde...:))Demekki bende sizlerle aynı mantıkta bakıyorum..!!!
      Çok çok teşekkürler ve kocaman öpüyorum seni

      Sil
  6. Ben kendi eserin olan pırtık pırtık jeanlerini çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evett bende onlara bayılıyorum..!!!Gerçi ben bütün yırtık jeanlere bayılıyorum ya neyse..:)))Teşekkürlerr vee çok öpüyorumm

      Sil
  7. miu miu lar yeni sezon mu?

    YanıtlaSil
  8. Arkadasiniz begenmiyor,cunku bu tip jean'ler eve gelen badanacilari cagristiriyor ona bence:)..eskiden olsa ben de oyle hissederdim ama sizi takip etmeye basladiktan sonra yirtik bir jean'leri cok sevip begenir oldum :) hatta bi tane edindim. Kisacasi cok hos olmussunuz, muckissss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa evett haklısın yahu..:)?Hiç öyle düşünmemiştim amaa şaka bi yana Aslı beğenmediyse vardır bi bildiği diyorum..!!!Neyseki o da slipperslarla giyince beğendi..:))Demek sen de yırtık jeanlerle aşk yaşamaya başladın...Hastalık gibi bi şey haberin olsun..:))Öptümmm

      Sil
  9. Bf jeanlere bayılsam da hayalimdeki modeli bulamadım..current elliottu begenıorum ama benim için çok pahalı..topshopta da yüksek bel mom jeanler hosuma gıdıyo fakat ınternettekı her urunu magazada bulamama sıkıntısı var:(
    seninkinin markası nedır goremedım??
    Kombın cok hoss bu arada..slıpperların da cok cıcı..ama ben olsam puskullu sıyah loafer ya da louboutın pıgalle sp tercıh ederdım..
    bu arada mıu mıu, valentıno ve louboutın modellerının orjınalını alamayanlar ıcın nursace tavsıye edılır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamm..:))Sana süper haberlerim var..Hemen Stradivarius'a gidiyosun(bu arada adını kesin yanlış yazdım..:)))Yeni sezon da bi dolu yırtık jean var..Tavsiye ederim...!!!Ayrıca Zara'da da yeni sezon jeanler süper..!!!
      Merak etmeyin bi daha ki sefere stilettoyla giyicem kızlar..Bi de öyle görelim bakalım değil mi..:)))Çok çok öptümmm

      Sil
  10. Azracım selam yeniden:)Ben jeani ve kombinini çok sevdim.Ojenin rengi çok ilginç her parmakta farklı renk duruyor markasını söylermisin..Öptüm.
    Sibel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Sibelcim..:)Ojem YSL jade ımperial 34 vee ben hala değiştiremedim açıkçası...Bi türlü zaman bulamadım değiştirmeye vee her kıyafetimlede olmuyor tabiki ama beni idare edin kızlar..:))Öptümm

      Sil
  11. Selam!!! Soz verdigim gibi burdayim:)) ben bu jeani gecen sefer de begendigimi belirtmiştim.. Bugun tabi slipperslarla cok hoş. Amaaa bence de stilettolarla acayip patlar. Bakiyorum bileklilere gold ve beyazlar karişik. Sizde hoş duruyor. Kendim taktigimda pek begenmiyorum:(( her zaman ki gibi gene cok hoşsunuz. İyiki bu işe soyundunuz... En cok ta hosuma giden şey: bu isi hobbi olarak yapmaniz. Cunku iş olarak bloggerlik yapanlar ara da reklam yapiyorlar bu da beni sogutuyor. Siz ise begendiklerinizi giyor bize de tavsiyelerde bulunmaktasiniz. Bugun arkadasimla bulusup magazalari gezdik, sayenizde nerde pembe, neon seyler varsa el atiyordum,sayenizde:)))belli oldu bu yaz bayagi renkli gececek:))))opuyorum. Yarin gorusmek uzer(e) (i) mi bilemedim:)))neyse anladiniz siz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dinaracım.:)Evett farkındayım her gün burdasın artık..En yakın zamanda stilettoyla da deniycem merak etme...Bencede güzel olacak..:))Haklısın bunu iş olarak yapmıyorum vee bu haliyle mutluyum gerçekten...İleri de ne olur bilinmez tabiki amaa size tek söyleyebileceğim yakın bi zamanda ufak bi sürprizimin olacağı..Tamamen benim yaptığım bi şey..:))Bakalım beğenecek misiniz..:))???
      Vee son olarak üzere hahahaa kesinlikle Türkçen süper..:))Bayılıyorum..
      Öptümmm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...